Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Olsztyn: MODERNIZACJIA SALI IM PROF. JANA JANOWICZA Z ELEWACJĄ I PIĘTRO DOBUDÓWKI NR 80/07
Numer ogłoszenia: 213458 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, fax (089) 5326349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.SZPITAL.OLSZTYN.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJIA SALI IM PROF. JANA JANOWICZA Z ELEWACJĄ I PIĘTRO DOBUDÓWKI NR 80/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: MODERNIZACJA SALI IM PROF. JANA JANOWICZA Z ELEWACJĄ I PIĘTRO DOBUDÓWKI DO DNIA 28.02.2008R
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 5 000 należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto: NORDEA BANK POLSKA SA 08144012280000000001890786 z dopiskiem: Modernizacja Sali im. Prof. Jana Janowicza wraz z elewacją I piętro dobudówki 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w innej formie winno być złożone w Sekretariacie Miejskiego Szpitala Zespolonego do dnia 27.11.2007 r. do godz. 11.30.(tj. termin składania ofert).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) nie podleganie wykluczeniu na podstawie przepisów art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3) posiadanie wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają, 4) udokumentowanie nie zalegania z opłaceniem podatków i opłat lub udokumentowanie uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5) udokumentowanie nie zalegania z opłatą składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub udokumentowanie uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6) udokumentowanie przez podmioty zbiorowe braku sądowego orzeczenia o zakazie ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 7) udokumentowanie przez: a/ osoby fizyczne, b/ wspólników spółki jawnej, c/ partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, d/ komplementariusza spółki komandytowej lub komandytowo-akcyjnej, e/ urzędującego członka organu zarządzającego osoby prawnej, braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo popełnione przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 8) udokumentowanie, że osoba, która będzie nadzorować roboty budowlane posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 9) udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 prac mających za przedmiot modernizację i remont pomieszczeń o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych w cz. VI Specyfikacji, do oferty, która winna być sporządzona wg wzoru należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5 oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 1.6. oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, 1.7. dokument stwierdzający, że osoba, która będzie nadzorować roboty posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 1.8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 prac mających za przedmiot modernizację pomieszczeń o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich ilości, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). 1.9. Harmonogram prac będących podstawą odbiorów częściowych jeżeli Wykonawca będzie chciał rozliczać się na podstawie faktur częściowych. 1.10. Kosztorys ofertowy w dwóch egzemplarzach (oryginał, kopia) 1.11. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy złożyć w formie oryginału Dopuszcza się także złożenie dokumentów, o których mowa w punkcie 1 ppkt 1.2. - 1.8. w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie kopii za zgodność z oryginałem powinno zawierać sformułowanie: Potwierdzam za zgodność z oryginałem, a także imię i nazwisko osoby dokonującej potwierdzenia oraz datę dokonania potwierdzenia. Potwierdzenia winna dokonać osoba (osoby) uprawniona (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy o której mowa w części XI pkt 3 niniejszej specyfikacji. 3. Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Szpital Zespolony ul. Niepodległości 44 10-045 Olsztyn pok. 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Miejski Szpital Zespolony ul. Niepodległości 44 10-045 Olsztyn sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca obowiązany jest najpóźniej w dniu zawarcia umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 1,5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy zamówień dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy nr: NORDEA BANK POLSKA SA 08144012280000000001890786 z dopiskiem: Modernizacja Sali im. Prof. Jana Janowicza wraz z elewacją I piętro dobudówki 4. Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potrącenia z należności za częściowo wykonane usługi. 5. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy nastąpi - 70% - niezwłocznie po podpisaniu protokołu odbioru końcowego i przekazaniu przedmiotu zamówienia do eksploatacji i 30% po upływie terminu udzielonej gwarancji.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa druku reklamy wielkoformatowej wraz z elementem 3D oraz montaż na dwustronnym bilbordzie.
- Dzierżawa analizatora do badań immunochemicznych z dostawą odczynników i sprzętu laboratoryjnego do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie.
- Przebudowa ścieżki spacerowo-rowerowej od ul. Wadowskiego do marketu Auchan w Olsztynie - etap II (od km 0+300 do km 0+414)
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych i wzorcowania sprzętu laboratoryjnego
- Świadczenie kompleksowej usługi ratowników wodnych w CRS Ukiel w Olsztynie
- Budowa odcinka ulicy Zagłoby w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Eksploracja zasypiska wnętrza kościoła pobernardyńskiego w Wieluniu oraz zabezpieczenie obiektu przed destrukcyjnym działaniem wody deszczowej
- Adaptacja pomieszczeń Gminnego Przedszkola w Końskowoli na Klub Dziecięcy "Promyczek" wraz z urządzeniem placu zabaw.
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby zainstalowania i uruchomienia zbiorników do przechowywania komórek krwiotwórczych w temperaturach par ciekłego azotu - 196 stopni C
- Modernizacja terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie gmin Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego - etap I z podziałem na części
- Termomodernizacja trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Białymstoku przy ul. ks. J. Popiełuszki 71, 73 i 75 na osiedlu Zielone Wzgórza Komunalnego TBS Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.