eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa opakowań do sterylizacji parowej i gazowej (rękawy papierowo-foliowe, papier krepowy, taśma kontrolna) dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Radom: Zakup i dostawa opakowań do sterylizacji parowej i gazowej (rękawy papierowo-foliowe, papier krepowy, taśma kontrolna) dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 213501 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opakowań do sterylizacji parowej i gazowej (rękawy papierowo-foliowe, papier krepowy, taśma kontrolna) dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opakowania jednorazowego użytku: a)muszą minimalizować ryzyko wyrządzenia szkody użytkownikowi, jak i pacjentowi, b)muszą być dostosowane do różnych rodzajów sterylizacji, c)nie mogą oddziaływać na opakowane materiały, d)systemy drukowania i etykietowania nie mogą wpłynąć na materiał sterylizowany, e)powinny zapewniać jałowość aż do momentu otwarcia, f)powinny być otwierane w taki sposób, aby sterylne narzędzie było gotowe do natychmiastowego użycia Rękawy papierowo-foliowe o szerokości: 75, 100, 125, 150, 200, 250, 300, 350, 400 (w mm). 1.Wykonane zgodnie z obowiązującą normą europejską PN-EN 868-3 i PN-EN 868-5. 2.Papier o gramaturze 60 g/m?. 3.Opakowanie wykonane z przezroczystej min. 5 warstwowej folii zgrzewnej z odpowiednim papierem sterylizacyjnym klasy medycznej. 4.Doskonale chroniący przez skażeniem z możliwością składnia w stanie sterylnym do czasu otwarcia. 5.Bardzo dobra przepuszczalność czynnika sterylizującego (para wodna, tlenek etylenu). 6.Na rękawach wymagane są następujące nadruki w strefie fabrycznego zgrzewu: a)napisy w języku polskim, b)oznaczenie norm europejskich, c)oznaczenie pokazujące kierunek otwierania, d)nominalne rozmiary produktu (szerokość i długość). e)wskaźniki procesu sterylizacji: parą wodną i tlenkiem etylenu. Papier krepowy biały o rozmiarze 120 x 120 (w cm) i zielony o rozmiarze 120 x 120 (w cm). 1.Wymagana charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia zgodności z norma PN-EN ISO 11607-1. 2.Wysoka bariera bakteriologiczna Taśma kontrolna do sterylizacji parą wodną o szerokości 19 i 25 (w mm). Taśma powinna w trakcie użytkowania wyraźnie zmieniać barwę z białej na brązową naniesionych na niej ukośnych linii z kropką. Zapotrzebowanie opakowań do sterylizacji w okresie ostatniego miesiąca kształtowało się następująco: RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE l. p., szerokość (w mm), ilości m-czne (w m) 1. 75 - 100 2. 100 - 2880 3. 125 - 500 3. 150 - 3780 4. 200 - 3780 5. 250 - 1350 6. 300 - 1590 7. 350 - 650 8. 400 - 100 PAPIER KREPOWY l. p., kolor papieru, rozmiar (w cm), ilości m-czne (w szt.) 1. Biały 120 x 120 - 100 2. Zielony 120 x 120 - 100 TAŚMA KONTROLNA DO STERYLIZACJI PARĄ WODNĄ l. p. szerokość (w mm), ilości m-czne (w m) 1. 19 - 100 2. 25 - 100.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.12.00 - Środki zmiękczające i ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.12.00 - Środki zmiękczające i ochronne Oryginalny kod CPV: 21.22.20.00 - Papierowe artykuły sanitarne i szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: I.Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. Nr 1 do oferty. II.Warunki szczegółowe: 1.Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 3.Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 4.Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg. Formuły spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. Nr 1 do oferty. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp - zał. Nr 2 do oferty. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa on dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. -deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub -certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) lub -zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanego towaru. 5.Parafowany Wzór Umowy - zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ. 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 7.Karta techniczna oferowanego produktu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 26-610 Radom Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia III piętro, pok. 309A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 26-610 Radom Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia III piętro, pok. 309A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.