To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-21
Wrocław: Wybór dostawców mięsa i wędlin, warzyw i owoców oraz nabiału, na rzecz stołówki szkolnej usytuowanej w Szkole Podstawowej nr 71 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 213506 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165380 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 71 im. Leona Kruczkowskiego, ul. Podwale 57, 50-039 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3430929, faks 71 3430929.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór dostawców mięsa i wędlin, warzyw i owoców oraz nabiału, na rzecz stołówki szkolnej usytuowanej w Szkole Podstawowej nr 71 we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy artykułów ogólnospożywczych na potrzeby żywieniowe stołówki szkolnej usytuowanej w siedzibie Zamawiającego.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek, wydanie i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Towarowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 01.24.20.00 - 01.24.20.00 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Część B - WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP MIMAR - Marian Sopinka, Zaułek Rogoziński 1/7, 51-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41905,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35578,05
Oferta z najniższą ceną: 28975,80 / Oferta z najwyższą ceną: 35578,05
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część C - NABIAŁ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP MIMAR - Marian Sopinka, Zaułek Rogoziński 1/7, 51-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27778,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18970,17
Oferta z najniższą ceną: 18970,17 / Oferta z najwyższą ceną: 18970,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.