Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-04
Gdańsk: Dostawa projektora cyfrowego wraz z osprzętem do kina Klubu Żak w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 213514 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Klub Żak , ul. Grunwaldzka 195/197, 80-266 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3451590, faks 58 3440573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa projektora cyfrowego wraz z osprzętem do kina Klubu Żak w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego kinowego projektora w standardzie DCI, wraz z oprogramowaniem, instalacją sprzętu, zestrojeniem i szkoleniem kinooperatorów, zgodnie z poniższym opisem: 1)Kinowy projektor cyfrowy z mediablockiem w standardzie DCI z certyfikatem, spełniającym wymogi bezpieczeństwa cyfrowego, min. 2K, min 9000 Ansi wraz z lampą o odpowiedniej mocy, 2) Obiektyw do projektora o parametrach dających gwarancję optymalnego obrazu z uwzględnieniem odległości projekcji 15 m oraz wielkości ekranu Perlux 140: 870 cm szer. x 444 cm wys.; 3) Serwer kinowy spełniający standard DCI z pamięcią nie mniejszą niż 2TB, dedykowany do projektora z poz.1; 4) Procesor wizyjny - switcher/skaler do obsługi sygnałów wizyjnych z innych źródeł z wejściami analogowymi; 5) 6 kanałowy konwerter anologowo - cyfrowy do procesora; 6) Dedykowany komputer z oprogramowaniem lub panel sterujący projektora ze zdalnym dostępem do serwisu naprawczego; 7) Stolik pod projektor, serwer, skaler; 8)Szkolenie kinooperatorów; 9) Zabezpieczenie UPS do podtrzymania pracy systemu informatycznego i układów chłodzenia projektora i serwera w przypadku zaniku zasilania: rzeczywista moc czynna min. 1100 W, czas podtrzymania min. 7 minut, przebieg napięcia sinusoidalny.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 51.12.00.00 - Usługi instalowania urządzeń mechanicznych 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie 7.1.a) SIWZ. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku, Zamawiający uzna warunek za spełniony.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów wskazanych w punkcie 7.1.a) i 7.1.b) SIWZ. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku oraz wykazu usług potwierdzającego należyte wykonanie, co najmniej dwóch dostaw kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI wraz z instalacją, o wartości (każda z dostaw) - co najmniej 150.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Zamawiający uzna warunek za spełniony.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie 7.1.a) SIWZ. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku, Zamawiający uzna warunek za spełniony.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie 7.1.a) SIWZ. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku, Zamawiający uzna warunek za spełniony.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie 7.1.a) SIWZ. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku, Zamawiający uzna warunek za spełniony.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są takie istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany niniejszej umowy: a) zmiany dotyczące sposobu wykonania przedmiotu umowy lub zmiany rozwiązań technicznych i materiałowych nie przewidzianych w umowie - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy, b) zmiany służyć będą podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy, c) zmiany dotyczące terminu wykonania zamówienia - w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d) zmiana dotycząca przedmiotu zamówienia, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy i warunków gwarancji - w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia, e) zmiana dotycząca terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f) zmiany dotyczące terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w przypadku konieczności prowadzenia działań przez osoby trzecie uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy, g) urzędowej zmiany, w okresie trwania niniejszej umowy, wysokości stawki podatku VAT (także jej obniżki), h) zmiany niniejszej umowy są konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa, i) zmiany niniejszej umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klubzak.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdańsk, ul. Grunwaldzka 195/197, 80-266.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Gdańsk, ul. Grunwaldzka 195/197, 80-266.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Gdańsku, w roku szkolnym 2025
- Świadczenie usług prania
- Dostawa zestawów do badań analitycznych z zastosowaniem technik spektrometrycznych i metody wytrawiania próbki zbiorczej z zastosowaniem metody magnetycznego mieszania dla WIW w Gdańsku - 2 części.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla ASP w Gdańsku
- "Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych oraz zestawów ćwiczeniowych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w 2025 roku w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z licencjami, oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 4 części
- Dostawa elementów infrastruktury sieciowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem
- Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa serwera pamięci masowej
- Cyberbezpieczny samorząd
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.