To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-11
Wrocław: Usługa cateringowa na potrzebę realizacji 60 szkoleń w 2013 r. w ramach projektu Szkolenia z zakresu finansów gospodarstwa rolnego, ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych z terenu woj. dolnośląskiego, opolskiego i lubuskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działania 111: Szkolenia zawodowe dla osób pracujących w rolnictwie i leśnictwie (czas realizacji projektu - 01.09.2012 r. - 31.10.2013 r.) z podziałem na 3 części: Część nr I - woj. dolnośląskie, Część nr II - woj. opolskie, Część nr III - woj.lubuskie
Numer ogłoszenia: 21351 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18868 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa na potrzebę realizacji 60 szkoleń w 2013 r. w ramach projektu Szkolenia z zakresu finansów gospodarstwa rolnego, ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych z terenu woj. dolnośląskiego, opolskiego i lubuskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działania 111: Szkolenia zawodowe dla osób pracujących w rolnictwie i leśnictwie (czas realizacji projektu - 01.09.2012 r. - 31.10.2013 r.) z podziałem na 3 części: Część nr I - woj. dolnośląskie, Część nr II - woj. opolskie, Część nr III - woj.lubuskie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Część nr I Usługa cateringowa na potrzebę realizacji 60 szkoleń w 2013 r. w ramach projektu Szkolenia z zakresu finansów gospodarstwa rolnego, ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych z terenu woj. dolnośląskiego, opolskiego i lubuskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działania 111: Szkolenia zawodowe dla osób pracujących w rolnictwie i leśnictwie (czas realizacji projektu - 01.09.2012 r. - 31.10.2013 r.) z podziałem na 3 części: Część nr I - województwo dolnośląskie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Części nr I, w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Wspólny słownik zamówień: Słownik główny:55300000-3 - usługi restauracyjne i podawanie posiłków 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dwóch szkoleń w tym samym terminie. 4.2. Każdorazowo zapotrzebowanie na catering zostanie określone w harmonogramie szkoleń i podane Wykonawcy, nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia szkolenia. W przypadku braku wymaganej liczby słuchaczy na poszczególne szkolenia Zamawiający zobowiązany będzie do poinformowania Wykonawcy na 2 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia, że szkolenie nie odbędzie się. 4.3. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 4.4. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. Warunki realizacji: 5.1. Ilość uczestników w całym cyklu szkoleń - do 1120 osób (+ wykładowcy, tj: 2 wykł. x 56 szkoleń = 112). 5.2. Ilość dni szkoleniowych - 112. 5.3. Zestawienie maksymalnych ilości dostarczanych posiłków maksymalnie dla 1232 osób w tym: 1) bufet kawowy - do 2464 2) obiad - do 2464 3) kolacja - do 1232 4) śniadanie - do 1232 5.4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia posiłków zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U z 2001r. Nr 63 poz. 634 ze zm. ) 5.5. Posiłki będą wydawane w opakowaniach styropianowych lub plastikowych posiadających aktualny atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością lub w porcelanie 5.6. Dostarczanie posiłków odbywać się będzie według schematu: a) w pierwszym dniu szkolenia - bufet kawowy, obiad, kolacja (kolacja dla uczestników korzystających z noclegów) b) w drugim dniu szkolenia - śniadanie (śniadanie dla uczestników korzystających z noclegów), bufet kawowy, obiad. 5.7. Ilość i miejsce dostarczania posiłków przez Wykonawcę - zgodnie z harmonogramem szkoleń dwudniowych 5.8. Harmonogram zawiera: daty i miejsca szkoleń, godzinę rozpoczęcia szkolenia, liczbę uczestników na jednym szkoleniu (20 + 2 wykładowców). 5.9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w harmonogramie (terminy, miejsca szkoleń, liczba uczestników) z uwagi na nieprzewidziane trudności. 5.10. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wszelkich zmianach w harmonogramie szkoleń niezwłocznie po uzyskaniu akceptacji Podmiotu Wdrażającego (FAPA) na wprowadzenie zmian. 5.11. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do sali, w której świadczona będzie usługa - w zakresie niezbędnym do wykonania umowy. 5.12. Wykonawca odpowiada za usuwanie odpadków i śmieci po każdym posiłku. 5.13. Wykonawca odpowiada za przygotowanie, transport i wydanie posiłków zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 5.14. Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczy decyzje właściwego organu, że spełnia wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej przedmiotu zamówienia. 5.15. Wszelkie koszty transportu, wyładunku, wydania posiłku oraz jego ubezpieczenia na czas transportu do miejsca szkolenia ponosi Wykonawca. 5.16. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości dostarczonych posiłków, o której mowa w § 1 ust 4 umowy, z uwagi na zmniejszenie liczy uczestników na poszczególnych szkoleniach. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 2. Część nr II Usługa cateringowa na potrzebę realizacji 60 szkoleń w 2013 r. w ramach projektu Szkolenia z zakresu finansów gospodarstwa rolnego, ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych z terenu woj. dolnośląskiego, opolskiego i lubuskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działania 111: Szkolenia zawodowe dla osób pracujących w rolnictwie i leśnictwie (czas realizacji projektu - 01.09.2012 r. - 31.10.2013 r.) z podziałem na 3 części: Część nr II - województwo opolskie 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Części nr II, w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Wspólny słownik zamówień: Słownik główny: 55300000-3 - usługi restauracyjne i podawanie posiłków 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dwóch szkoleń w tym samym terminie. 3.2. Każdorazowo zapotrzebowanie na catering zostanie określone w harmonogramie szkoleń i podane Wykonawcy, nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia szkolenia. W przypadku braku wymaganej liczby słuchaczy na poszczególne szkolenia Zamawiający zobowiązany będzie do poinformowania Wykonawcy na 2 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia, że szkolenie nie odbędzie się. 3.3. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3.4. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Warunki realizacji: 4.1. Ilość uczestników w całym cyklu szkoleń - do 40 osób (+ wykładowcy, tj: 2 wykł. x 2 szkolenia = 4). 4.2. Ilość dni szkoleniowych - 4. 4.3. Zestawienie maksymalnych ilości dostarczanych posiłków maksymalnie dla 44 osób w tym: 1) bufet kawowy - do 88 2) obiad - do 88 3) kolacja - do 44 4) śniadanie - do 44 4.4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia posiłków zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U z 2001r. Nr 63 poz. 634 ze zm. ) 4.5. Posiłki będą wydawane w opakowaniach styropianowych lub plastikowych posiadających aktualny atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością lub w porcelanie 4.6. Dostarczanie posiłków odbywać się będzie według schematu: a) w pierwszym dniu szkolenia - bufet kawowy, obiad, kolacja (kolacja dla uczestników korzystających z noclegów) b) w drugim dniu szkolenia - śniadanie (śniadanie dla uczestników korzystających z noclegów), bufet kawowy, obiad. 4.7. Ilość i miejsce dostarczania posiłków przez Wykonawcę - zgodnie z harmonogramem szkoleń dwudniowych 4.8. Harmonogram zawiera: daty i miejsca szkoleń, godzinę rozpoczęcia szkolenia, liczbę uczestników na jednym szkoleniu (20 + 2 wykładowców). 4.9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w harmonogramie (terminy, miejsca szkoleń, liczba uczestników) z uwagi na nieprzewidziane trudności. 4.10. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wszelkich zmianach w harmonogramie szkoleń niezwłocznie po uzyskaniu akceptacji Podmiotu Wdrażającego (FAPA) na wprowadzenie zmian. 4.11. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do sali, w której świadczona będzie usługa - w zakresie niezbędnym do wykonania umowy. 4.12. Wykonawca odpowiada za usuwanie odpadków i śmieci po każdym posiłku. 4.13. Wykonawca odpowiada za przygotowanie, transport i wydanie posiłków zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 4.14. Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczy decyzje właściwego organu, że spełnia wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej przedmiotu zamówienia. 4.15. Wszelkie koszty transportu, wyładunku, wydania posiłku oraz jego ubezpieczenia na czas transportu do miejsca szkolenia ponosi Wykonawca. 4.16. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości dostarczonych posiłków, o której mowa w § 1 ust 4 umowy, z uwagi na zmniejszenie liczy uczestników na poszczególnych szkoleniach. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 3. Część nr III Usługa cateringowa na potrzebę realizacji 60 szkoleń w 2013 r. w ramach projektu Szkolenia z zakresu finansów gospodarstwa rolnego, ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych z terenu woj. dolnośląskiego, opolskiego i lubuskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działania 111: Szkolenia zawodowe dla osób pracujących w rolnictwie i leśnictwie (czas realizacji projektu - 01.09.2012 r. - 31.10.2013 r.) z podziałem na 3 części: Część nr III - województwo lubuskie 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Części nr III, w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Wspólny słownik zamówień: Słownik główny: 55300000-3 - usługi restauracyjne i podawanie posiłków 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dwóch szkoleń w tym samym terminie. 3.6. Każdorazowo zapotrzebowanie na catering zostanie określone w harmonogramie szkoleń i podane Wykonawcy, nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia szkolenia. W przypadku braku wymaganej liczby słuchaczy na poszczególne szkolenia Zamawiający zobowiązany będzie do poinformowania Wykonawcy na 2 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia, że szkolenie nie odbędzie się. 3.7. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3.8. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Warunki realizacji: 4.1. Ilość uczestników w całym cyklu szkoleń - do 40 osób (+ wykładowcy, tj: 2 wykł. x 2 szkolenia = 4). 4.2. Ilość dni szkoleniowych - 4. 4.3. Zestawienie maksymalnych ilości dostarczanych posiłków maksymalnie dla 44 osób w tym: 1) bufet kawowy - do 88 2) obiad - do 88 3) kolacja - do 44 4) śniadanie - do 44 4.4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia posiłków zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U z 2001r. Nr 63 poz. 634 ze zm. ) 4.5. Posiłki będą wydawane w opakowaniach styropianowych lub plastikowych posiadających aktualny atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością lub w porcelanie 4.6. Dostarczanie posiłków odbywać się będzie według schematu: a) w pierwszym dniu szkolenia - bufet kawowy, obiad, kolacja (kolacja dla uczestników korzystających z noclegów) b) w drugim dniu szkolenia - śniadanie (śniadanie dla uczestników korzystających z noclegów), bufet kawowy, obiad. 4.7. Ilość i miejsce dostarczania posiłków przez Wykonawcę - zgodnie z harmonogramem szkoleń dwudniowych 4.8. Harmonogram zawiera: daty i miejsca szkoleń, godzinę rozpoczęcia szkolenia, liczbę uczestników na jednym szkoleniu (20 + 2 wykładowców). 4.9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w harmonogramie (terminy, miejsca szkoleń, liczba uczestników) z uwagi na nieprzewidziane trudności. 4.10. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wszelkich zmianach w harmonogramie szkoleń niezwłocznie po uzyskaniu akceptacji Podmiotu Wdrażającego (FAPA) na wprowadzenie zmian. 4.11 Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do sali, w której świadczona będzie usługa - w zakresie niezbędnym do wykonania umowy. 4.12 Wykonawca odpowiada za usuwanie odpadków i śmieci po każdym posiłku. 4.13 Wykonawca odpowiada za przygotowanie, transport i wydanie posiłków zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 4.14 Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczy decyzje właściwego organu, że spełnia wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej przedmiotu zamówienia. 4.15 Wszelkie koszty transportu, wyładunku, wydania posiłku oraz jego ubezpieczenia na czas transportu do miejsca szkolenia ponosi Wykonawca. 4.16 Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości dostarczonych posiłków, o której mowa w § 1 ust 4 umowy, z uwagi na zmniejszenie liczy uczestników na poszczególnych szkoleniach. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze postępowania jest realizowane na potrzeby projektu: Szkolenia z zakresu finansów gospodarstwa rolnego, ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych z terenu woj. dolnośląskiego, opolskiego i lubuskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działania 111: Szkolenia zawodowe dla osób pracujących w rolnictwie i leśnictwie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa cateringowa na potrzebę realizacji 60 szkoleń w 2013 r. w ramach projektu Szkolenia z zakresu finansów gospodarstwa rolnego, ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych z terenu woj. dolnośląskiego, opolskiego i lubuskiego współfinansowanego ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działania 111: Szkolenia zawodowe dla osób pracujących w rolnictwie i leśnictwie (czas realizacji projektu - 01.09.2012 r. - 31.10.2013 r.) z podziałem na 3 części: Cz. nr I-woj. dolnośląskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GASTRONOMIA" S.C. EWA TABĘCKA I WSPÓLNICY
jakie przetargi wygrała firma
"GASTRONOMIA" S.C. EWA TABĘCKA I WSPÓLNICY
- Ewa Tabęcka i Rafał Tabęcki wspólnicy spółki: Gastronomia s.c. Ewa Tabęcka i wspólnicy, ul. Pawłowicka 87/89, 51-250 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107791,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123816,00
Oferta z najniższą ceną: 123816,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144155,08
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Usługa cateringowa na potrzebę realizacji 60 szkoleń w 2013 r. w ramach projektu Szkolenia z zakresu finansów gospodarstwa rolnego, ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych z terenu woj. dolnośląskiego, opolskiego i lubuskiego współfinansowanego ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działania 111: Szkolenia zawodowe dla osób pracujących w rolnictwie i leśnictwie (czas realizacji projektu - 01.09.2012 r. - 31.10.2013 r.) z podziałem na 3 części: Część nr 2- woj. opolskie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Helena Kapka działająca jako przedsiębiorca:SEZAM Przedsiębiorstwo Gastronomiczne Helena Kapka, ul. Wrocławska 37, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3594,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4840,94
Oferta z najniższą ceną: 4840,94 / Oferta z najwyższą ceną: 4840,94
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Usługa cateringowa na potrzebę realizacji 60 szkoleń w 2013 r. w ramach projektu Szkolenia z zakresu finansów gospodarstwa rolnego, ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych z terenu woj. dolnośląskiego, opolskiego i lubuskiego współfinansowanego ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działania 111: Szkolenia zawodowe dla osób pracujących w rolnictwie i leśnictwie (czas realizacji projektu - 01.09.2012 r. - 31.10.2013 r.) z podziałem na 3 części: część nr 3-woj. lubuskie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
jakie przetargi wygrała firma
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
- Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Kalsk 91, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3563,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4005,94
Oferta z najniższą ceną: 4005,94 / Oferta z najwyższą ceną: 4005,94
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług gastronomicznych dla emerytów i rencistów AGH w 2025 roku na podstawie bloczków obiadowych - DE-dzp.272-634/24
- FERIE 2025 - warsztaty wyjazdowe dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość"
- Świadczenie usług cateringowych w dniach 10-11 grudnia 2024 r.
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch kursów pn. "Mentoring jako metoda wsparcia wychowanków pieczy zastępczej" w ramach projektu partnerskiego, pn. "Rodzina w centrum Etap I
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.