eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprzedaż oraz sukcesywne dostawy do kotłowni lokalnej 75 ton koksu opałowego grubego gat.II 322, do budynku przy ul. Rakowieckiej 2C w sezonie ogrzewczym 2008/2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Warszawa: Sprzedaż oraz sukcesywne dostawy do kotłowni lokalnej 75 ton koksu opałowego grubego gat.II 322, do budynku przy ul. Rakowieckiej 2C w sezonie ogrzewczym 2008/2009r.
Numer ogłoszenia: 213551 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy , ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż oraz sukcesywne dostawy do kotłowni lokalnej 75 ton koksu opałowego grubego gat.II 322, do budynku przy ul. Rakowieckiej 2C w sezonie ogrzewczym 2008/2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : sprzedaż oraz sukcesywne dostawy do kotłowni lokalnej 75 ton koksu opałowego grubego gat.II 322, do budynku przy ul. Rakowieckiej 2C w sezonie ogrzewczym 2008/2009r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Koks, dostarczany będzie przez Dostawcę do budynku przy ul. Rakowieckiej 2C w Warszawie. -Koks musi być dostarczany do budynku przy ul. Rakowieckiej 2C w ciągu dwóch dni kalendarzowych od otrzymania telefonicznej informacji o konieczności dostawy oraz potwierdzeniu zapotrzebowania faxem. -Zamawiający będzie każdorazowo określał w zapotrzebowaniu ilość koksu wymaganą do dostarczenia. - Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku wszystkich dostaw obciążać będą Wykonawcę. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakupu pewnej ilości koksu, jednakże nie więcej niż do 20% wartości zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.32.10.00 - Koks Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.30.00 - Koks .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postepowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej specyfikacji, tj.: - Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na dostarczaniu koksu do budynków użyteczności publicznej, budynków mieszkalnych o wartości składanej oferty. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz dostaw - stanowiący zał. nr 3 do oferty - i podać wartości wykonanych dostaw, ich przedmiot, daty wykonania oraz odbiorców i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. - Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 9 specyfikacji, będzie stanowiło podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. 8.1. specyfikacji, a Zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. - Wypełnienie przez Wykonawcę formularza oferty, formularza cenowego oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowiły podstawę oceny ofert. - Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeśli stwierdzi, że dostarczenie przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej specyfikacji, tj.: - Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na dostarczaniu koksu do budynków użyteczności publicznej, budynków mieszkalnych o wartości składanej oferty. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz dostaw - stanowiący zał. nr 3 do oferty - i podać wartości wykonanych dostaw, ich przedmiot, daty wykonania oraz odbiorców i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. - Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 9 specyfikacji, będzie stanowiło podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. 8.1. specyfikacji, a Zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. - Wypełnienie przez Wykonawcę formularza oferty, formularza cenowego oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowiły podstawę oceny ofert. - Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeśli stwierdzi, że dostarczenie przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi dołączyć do oferty wypełniony i podpisany formularz oferty oraz formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do oferty, zgodne w treści ze wzorami stanowiącymi Rozdział II niniejszej specyfikacji oraz wypełnione i podpisane następujące dokumenty i oświadczenia: -oświadczenie na załączniku nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. -wykaz dostaw, na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np.: referencje), -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.1. niniejszej specyfikacji, -oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.2.1.2. niniejszej specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, -oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 13.6.3. niniejszej specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, - dokumenty potwierdzające wykonanie należycie robót wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do oferty (np.: referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego prac), - parafowany na każdej stronie projekt istotnych postanowień umowy - Rozdział III specyfikacji (patrz pkt. 19. specyfikacji). - informacji określonej w pkt 15.1.1. niniejszej siwz w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 22% stawki podatku od towarów i usług; - oświadczenie Wykonawcy, załącznik nr 4, że nie zalega z należnościami podatkowymi, opłatami lub że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego oraz, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy DOM Wiśniowa ul. Falęcka 10 02 - 547 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy DOM Wiśniowa ul. Falęcka 10 02 - 547 Warszawa pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.