eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo PomorskieŚwiadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta Kowalewo Pom. w sezonach zimowych 2008-2009 i 2009-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Kowalewo Pomorskie: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta Kowalewo Pom. w sezonach zimowych 2008-2009 i 2009-2010
Numer ogłoszenia: 213573 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kowalewo Pomorskie , Plac Wolności 1, 87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6841024, fax. 056 6841071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowalewopomorskie.ornet.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta Kowalewo Pom. w sezonach zimowych 2008-2009 i 2009-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) zgromadzenie na własnym bądź wydzierżawionym składowisku środków uszorstniających z przeznaczeniem do zwalczania gołoledzi na drogach w ilości zapewniającej prawidłowe prowadzenie akcji, nie mniejszej jednak niż 180 ton piasku oraz 25 ton soli drogowej, przemysłowej z antyzbrylaczem na każdy sezon zimowy (z uwzględnieniem zapasu z poprzedniego sezonu) i sporządzenie mieszanki uszorstniającej poprzez wymieszanie soli i piasku na składowisku - w terminie do 31 października każdego roku; 2) rozmieszczenie, we wskazanych miejscach na terenie miasta, skrzyń z piaskiem i uzupełnianie ich mieszanką uszorstniającą w miarę zużycia; 3) usunięcie skrzyń z terenu miasta; 4) odśnieżanie i posypywanie mieszanką piasku i soli, przy użyciu sprzętu mechanicznego, dróg wymienionych w planie operacyjnym; 5) wywożenie śniegu z ulic wymienionych w planie operacyjnym oraz składowanie go w miejscu uzgodnionym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym (sprzętem do odśnieżania oraz zwalczania gołoledzi) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) spełniają pozostałe warunki wymienione w SIWZ oraz przedłożą dokumenty na ich potwierdzenie, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy nie spełniają w/w warunków oraz nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego - zał. nr 1, 2) wypełniony arkusz wyceny robót wg wzoru stanowiącego - zał. nr 2, 3) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) dowód wniesienia wadium, 5) wykaz sprzętu jakim usługa będzie wykonywana (ilość, rodzaj, inne dane charakteryzujące sprzęt), 6) oferta winna zawierać wskazanie części zamówienia, której wykonanie oferent powierzy podwykonawcom, Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem Oświadczenie, że oferent: Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - zał. nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 98
  • 2 - czas potrzebny do podjęcia czynności związanych z usuwaniem skutków zimy - 1
  • 3 - warunki płatności - 1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowalewopomorskie.ornet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się do odbioru w Urzędzie Miejskim w Kowalewie Pom., ul. Św. Mikołaja 5, pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do dnia 18.09.2008 r. godz. 900 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kowalewie Pom. ul. Plac Wolności 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.