Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Głogów: ROŚLINY UPRAWNE,PRODUKTY WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA
Numer ogłoszenia: 213615 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Lipowa 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373550, fax 076 8358088.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROŚLINY UPRAWNE,PRODUKTY WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -ziemniaki jadalne, całość zamówienia 50000 kg na rok w dostawach sukcesywnych, -burak czerwony, całość zamówienia 5000 kg na rok w dostawach sukcesywnych, -marchew, całość zamówienia 8500 kg na rok w dostawach sukcesywnych, -cebula, całość zamówienia 6000 kg na rok w dostawach sukcesywnych, -kapusta biała w główkach, całość zamówienia 7000 kg na rok w dostawach sukcesywnych, -jabłka krajowe gat.I, całość zamówienia 12000 kg na rok w dostawach sukcesywnych, -pomidor, całość zamówienia 2000 kg na rok w dostawach sukcesywnych, -pietruszka korzeń, całość zamówienia 3000 kg na rok w dostawach sukcesywnych, -fasola jaś, całość zamówienia 2000 kg na rok w dostawach sukcesywnych, -kapusta czerwona w główkach, całość zamówienia 2000 kg na rok w dostawach sukcesywnych,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00 - 01.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wszyscy wykonawcy ,którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie są wykluczeni na podstawie art.24 .Prawo zamówień publicznych. Ponadto złożą dokumenty ,oświadczenia, wypełniony formularz oferty i wzór umowy ,o których mowa w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu,gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez wykonawcę. -Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) -Oświadczenie (załącznik nr. 2 do SIWZ) o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 (Prawo zamówień publicznych) -Podpisany i parafowany wzór umowy (załącznik nr.3 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/13763
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Lipowa 21 67-200 Głogów 076 837 35 82.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny ul. Lipowa 21 67-200 Głogów Sekretariat do dnia 19.11.2007 godz.10.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.12.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ziemniaki jadalne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całość zamówienia 50000 kg na rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: burak czerwony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całość zamówienia 5000 kg na rok w dostawach sukcesywnych,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: marchew.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całość zamówienia 8500 kg na rok w dostawach sukcesywnych,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: cebula.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całość zamówienia 6000 kg na rok w dostawach sukcesywnych,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kapusta biała w główkach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całość zamówienia 7000 kg na rok w dostawach sukcesywnych,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: jabłka krajowe gat.I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całość zamówienia 12000 kg na rok w dostawach sukcesywnych,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pomidor.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całość zamówienia 2000 kg na rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pietruszka korzeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całość zamówienia 3000 kg na rok w dostawach sukcesywnych,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: fasola jaś.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całość zamówienia 2000 kg na rok w dostawach sukcesywnych,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: kapusta czerwona w główkach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całość zamówienia 2000 kg na rok w dostawach sukcesywnych,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Usługa w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wraz z dzierżawą prasy na odpady - powtórka
- ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
- Rozbudowa kompleksu boisk szkolnych przy Szkole Podstawowej nr 8 w Głogowie w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Gminie Miejskiej Głogów"
- Przewóz zawodników Chrobry Głogów S.A.
- Zapewnienie schronienia i posiłku w schronisku dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie, w okresie od lipca 2024r. do 30.06.2025r.
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Głogowie II" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Głogowie "
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.