Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-09
Szczecin: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Kompleksowa obsługa biura.
Numer ogłoszenia: 213621 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4254974, faks 091 4225533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupszczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Kompleksowa obsługa biura..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Kompleksowa obsługa biura. 2. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie łącznie maksymalnie 45 osób bezrobotnych, w trzech grupach szkoleniowych (Zadaniach), w terminach niezależnych od siebie, w tym w ramach każdego z Zadań Zamawiający jest: 1) zobowiązany do skierowania na szkolenie 12 osób (zamówienie podstawowe) oraz 2) uprawniony do skierowania na szkolenie dodatkowo, maksymalnie 3 osób bezrobotnych w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP (zamówienie opcjonalne). Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkoleń (Zadań) w nakładających się bądź równoległych terminach. 3. Szkoleniem zostaną objęte osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczecinie. 4. Liczba godzin szkolenia (bez egzaminu) musi wynosić łącznie: 100 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika w tym, zajęcia praktyczne z pracy przy komputerze (wykorzystanie komputera i Internetu w pracy biurowej - MS Word, arkusz kalkulacyjny Excel, PowerPoint - tworzenie prezentacji, korzystanie z poczty elektronicznej): minimum 30 godzin zegarowych w ramach zajęć praktycznych przypadających na jednego uczestnika. Uwaga: 1 godzina zegarowa = 45 minut zajęć dydaktycznych + 15 minut przerwy. 5. Szkolenie musi zostać zakończone egzaminem wewnętrznym. Egzamin wewnętrzny, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić w dniu ostatnich zajęć realizowanego szkolenia, ale nie później niż dnia następnego po zakończonych zajęciach. 6. Szkolenie (bez egzaminu) należy przeprowadzić w czasie nie dłuższym niż 15 dni (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), z zastrzeżeniem pkt 7. Czasu przeznaczonego na przeprowadzenie egzaminu nie należy wliczać w liczbę wymaganych przez Zamawiającego godzin szkolenia. 7. Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do soboty (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach między 8.00 a 18.00. Dzienna liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika nie może być większa niż 8 godzin zegarowych. 8. Szkolenie należy zrealizować według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, w myśl art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 674 ze zm.), chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r., o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 674 ze zm.). Zamawiający zweryfikuje dane ujęte w oświadczeniu (w tym wskazany numer) w szczególności w oparciu o elektroniczną bazę Rejestru Instytucji Szkoleniowych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie o miejscu/miejscach realizacji wszystkich szkoleń (Zadań) objętych przedmiotem zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik do siwz, z uwzględnieniem dokładnego adresu/adresów realizacji zajęć praktycznych, teoretycznych i egzaminu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, o których mowa w sekcji III.4.1) należy złożyć oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, według wzoru stanowiącego załącznik do siwz, wskazujące numer nadany instytucji szkoleniowej w tym rejestrze. 2. Listę zrealizowanych szkoleń obejmujących przedmiot zamówienia dla grup minimum 10-osobowych (jeżeli takie zostały zrealizowane i zakończone), składaną w celu przyznania punktów zgodnie z kryterium oceny ofert (Rozdział XI siwz), w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, według wzoru stanowiącego załącznik do siwz, wraz z dowodami potwierdzającymi, że szkolenia te zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca posiada - aktualny, na dzień składania ofert, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, wydany Wykonawcy, na podstawie międzynarodowych norm ISO lub aktualną decyzję o przyznaniu akredytacji wydaną Wykonawcy przez kuratora oświaty na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty t.j. Dz. U. z 2004r. nr 256 poz. 2572 ze zm., potwierdzającą wysoki standard jakości usługi szkoleniowej, udzielonej na szkolenie z obsługi biura, wraz z oświadczeniem według wzoru stanowiącego załącznik do siwz (jeżeli dotyczy), w celu oceny oferty zgodnie z Rozdziałem XI siwz; 4. Jeżeli Wykonawca przewidział - oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik do siwz, składane w celu przyznania punktów zgodnie z kryterium oceny ofert (Rozdział XI siwz), o wydaniu uczestnikom szkolenia zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, przetłumaczonych na język angielski i/lub niemiecki. 5. Wykaz kadry dydaktycznej przewidzianej do realizacji zajęć w ramach szkolenia, składany w celu przyznania punktów zgodnie z kryterium oceny ofert (Rozdział IX siwz), według wzoru stanowiącego załącznik do siwz, wraz z informacją na temat kwalifikacji (wykształcenia) wykazanych osób. Należy wykazać wszystkie osoby które będą brały udział w prowadzeniu szkoleń w ramach wszystkich Zadań. 6. Ofertę cenową, zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 7. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp - Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców). 9. Oświadczenie, wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń obejmujących przedmiot zamówienia - 25
- 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia - 5
- 4 - Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia - 5
- 5 - Kadra dydaktyczna - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia (Zadania). Zmiana terminu nie wymaga sporządzenia aneksu, jednak może on ulec zmianie za zgodą Zamawiającego. 2. Dopuszcza się zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji wszystkich szkoleń, za obopólną zgodą, gdy przyczyny będą obiektywne, niezależne od obu stron. Zmiana terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji szkoleń nie wymaga sporządzenia aneksu. 3. Dopuszcza się zmianę godzin oraz dni realizacji szkolenia za obopólną zgodą stron. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca realizacji szkolenia, w przypadku, gdy przeprowadzenie szkolenia w miejscu wcześniej wskazanym, będzie niemożliwe. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu powodów, dla których chce zmienić miejsce realizacji szkolenia wraz ze wskazaniem adresu i opisem nowej bazy dydaktycznej. Nowa baza dydaktyczna, musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w siwz. Warunkiem zmiany miejsca realizacji szkolenia w ramach umowy jest akceptacja Zamawiającego. 5. W przypadku, gdy któraś ze skierowanych osób bezrobotnych w trakcie szkolenia, w szczególności: 1) podejmie zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i nie może dalej uczestniczyć w szkoleniu; 2) z powodu choroby lub innej uzasadnionej długotrwałej niezdolności nie może kontynuować szkolenia; 3) przerwie i nie ukończy szkolenia i/lub nie przystąpi do egzaminu końcowego, Wykonawca zobowiązany jest do pomniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy za tę osobę o koszty zmienne. 6. W sytuacji, o której mowa w pkt. 5, Zamawiający pokryje koszt udziału tej osoby w szkoleniu w wysokości kosztu szkolenia za jednego uczestnika wskazanego w umowie, odpowiednio do danego Zadania, pomniejszonej o wyliczone przez Wykonawcę koszty zmienne. 7. W sytuacji, o której mowa w pkt. 5, nie wymaga się sporządzenia aneksu do umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zmawiającemu jedynie pisemnej informacji o wysokości zmienionych kosztów oraz o sposobie ich obliczenia. 8. Zamawiający wprowadzi zmiany do umowy w zakresie ceny za jednego uczestnika, danego Zadania, w sytuacji, gdy na szkolenie skierowana zostanie mniejsza liczba uczestników od zakładanego dla danego Zadania, zakresu podstawowego. 9. W sytuacji, o której mowa w pkt. 8, Zamawiający dokona proporcjonalnego pomniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, o kwotę równą kosztom zmiennym szkolenia za osoby nieskierowane, na podstawie złożonej przez Wykonawcę kalkulacji kosztów. Koszty zmienne, o których mowa wyżej zostaną odjęte od wynagrodzenia Wykonawcy stanowiącego: iloczyn ceny brutto za jednego uczestnika szkolenia, odpowiednio dla danego Zadania oraz liczby osób określonej dla zamówienia podstawowego, odpowiednio dla danego Zadania. Niniejsza zmiana wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 10. Jeżeli Wykonawca nie będzie należycie wykonywał warunków ustalonych w umowie, Zamawiający może: 1) przedłużyć odpowiednio terminy określone w umowie bez zastosowania kar umownych, jeżeli przyczyny będą obiektywne i nie wynikną z winy Wykonawcy; 2) przedłużyć odpowiednio terminy określone w umowie, jeżeli przyczyny wystąpią z winy Wykonawcy i naliczyć karę umowną w wysokości 0,1% kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 11. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy będącej następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze stron. 12. Dopuszcza się możliwość następujących zmian w umowie: a) zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych; b) zmian będących następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, regulujących prawa i obowiązki stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ww.pupszczecin.pl/urzad_pracy/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, pokój 123.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, pokój 257 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Tytuł projektu: Szansa na pracę.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych/nabiału/mięsa i wędlin/ryb mrożonych/owoców i warzyw mrożonych dla SP55 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji "29th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2025" w dniach 26-29 sierpnia 2025
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju systemu finansowo - księgowego oraz systemu Arkusz Organizacyjny w podziale na części
- Remont części płyty postojowej na terenie lotniska AEROKLUBU SZCZECIŃSKIEGO w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Dostawa układów laboratoryjnych na potrzeby projektu realizowanego przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.