eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont placu części zaplecza WAK w Powidzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Gdańsk: Remont placu części zaplecza WAK w Powidzu
Numer ogłoszenia: 213637 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy , ul. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 348 3403, faks 58 3483404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17tol-gdansk.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostkac organizacyjna podległa Ministrowi Obrony Narodowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont placu części zaplecza WAK w Powidzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia placu części zaplecza Wojskowej Administracji Koszar (WAK) w Powidzu. 1. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) demontaż starych krawężników na styku nowo utwardzanego terenu i istniejącej drogi z trylinką (krawężniki do ponownego wbudowania) - 100 mb, 2) wykonanie koryta na głębokość 33 cm (wraz z zagęszczeniem i profilowaniem dna koryta) z odwozem urobku na odl. do 5 km - 1050 m2, 3) obsadzenie krawężników z odzysku na ławie z betonu - 50 mb, 4) obsadzenie nowych krawężników na ławie z betonu - 25 mb, 5) wykonanie warstwy odsączającej z pospółki o grubości 15 cm (wraz z zagęszczeniem i profilowaniem spadków) - 1050 m2, 6) wykonanie nawierzchni z trylinki (trylinka - materiał Zamawiającego) na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3cm - 1050 m2. 2. Trylinka jako materiał Inwestora zostanie przekazana wykonawcy protokolarnie. W skład komisji wchodzić będą przedstawiciele Inwestora, Użytkownika i Wykonawcy. 3. Nowe krawężniki zostaną wbudowane wyłącznie w przypadku braku możliwości wbudowania krawężników z rozbiórki. 4. Z krawężnikami betonowymi nie nadającymi się do ponownego wbudowania Wykonawca winien postępować zgodnie z ustawą z dn. 27.04.2001r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 185 poz. 1243 z późn. zmianami) - powyższe czynności winny być uwzględnione w cenie ofertowej. 5. Wykonawca w cenie uwzględni wykonanie szkicu powykonawczego obrazującego zakres (obliczona powierzchnia) wykonanych robót. 6. Zakres przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem § 11ust.2 umowy zawierają 1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z Tabelą Ceny Jednostkowej, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Uwaga: Nawierzchnia będzie wykonana z trylinki z odzysku znajdującej się na terenie robót. W związku z powyższym Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu prawidłowego przygotowania oferty. Wizytę należy uzgodnić z przedstawicielem użytkownika: p. Augustynem KIEREPKĄ tel.: (63) 277 42 65, kom. 723 689 367 Miejsce robót zostanie wskazane podczas wizji lokalnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Z zobowiązania winno jasno wynikać w jakim zakresie zostaną oddane do dyspozycji niezbędne zasoby. 3. Ponadto, w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Złożą wymagane dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U. 2009 Nr 226 poz. 1817). 2) Spełniają wymogi wynikające z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektu umowy. 3) Wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu płaszczyzny o powierzchni min 700m2 o nawierzchni utwardzonej prefabrykowanymi wyrobami betonowymi lub kamiennymi stosowanymi do budowy nawierzchni drogowych. 4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający żąda przedstawienia w składanej ofercie: Wykazu robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Pod pojęciem robót Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającą na wykonaniu płaszczyzny o powierzchni min 700m2 o nawierzchni utwardzonej prefabrykowanymi wyrobami betonowymi lub kamiennymi stosowanymi do budowy nawierzchni drogowych. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum) warunek określony w w/w pkt. może być spełniony łącznie (co najmniej przez jeden podmiot konsorcjum)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w składanej ofercie: 1. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a. kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej Osoba wymieniona w pkt 2.a. jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada aktualne, na czas składania i otwarcia ofert, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum) warunki określone w pkt.1 i 2 mogą być spełnione łącznie (co najmniej przez jeden podmiot konsorcjum)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia: - kopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Do oferty należy dołączyć aktualną na dzień składania ofert kopię dowodu wpłaty UWAGA : W przypadku oferty wspólnej polisę OC składa każdy z uczestników konsorcjum

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający żąda, żeby w składanej ofercie Wykonawca przedstawił następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy PZP (wg wzoru załącznika do formularza oferty), że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiada wiedzę i doświadczenie, c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, a w szczególności z projektem umowy załączonym do w/w specyfikacji i przyjmuje zawarte w niej warunki bez zastrzeżeń oraz że zapoznał się i uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty. 3. Oświadczenie, że złożył ofertę na warunkach określonych przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ i złożoną ofertą. 4. Oświadczenie, że złożył ofertę równoważną na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się na własny koszt i własnym staraniem uzyskać niezbędne uzgodnienia, opinie, pozwolenia mogące mieć wpływ na realizację zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami (dotyczy ofert równoważnych). Wybór punktu 3 lub 4 w zależności od składanej oferty. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru oferty przez Zamawiającego, Wykonawca zastosuje materiały spełniające wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 Nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami) i innymi obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W przypadku oferty wspólnej oświadczenia określone w ust. I pkt. 1-5 składa każdy z Wykonawców

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany w umowie w ramach ustalonego zakresu i czasu robót z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć do czasu zawarcia umowy, jeśli są one niezależne od Wykonawcy. 2. Wszelkie zmiany zostaną wprowadzone na poniższych zasadach: 1) zmiany w zapisach umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron, 2) zmiany w zapisach umowy mogą być dokonywane jedynie na piśmie w formie aneksów pod rygorem nieważności, 3) jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17tol-gdansk.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy w Gdańsku, ul. M.Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 10:30, miejsce: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy w Gdańsku, ul. M.Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I.W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2, Zamawiający wykluczy Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a złożoną przez niego ofertę uzna za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostaną wykluczeni z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. II. Na podstawie art. 36 ust. 4 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. Warunki dotyczące zatrudnienia podwykonawcy określone są w § 10 wzoru umowy załączonej do SIWZ. III. OFERTA WSPÓLNA Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy PZP, w trakcie postępowania Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wybrania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oferty złożonej wspólnie, Zamawiający będzie wymagał sporządzenia i podpisania przez podmioty występujące wspólnie umowy regulującej współpracę tychże podmiotów. Umowa ta musi zawierać wpis dotyczący zakazu rozwiązania umowy, zmian treści umowy konsorcyjnej oraz zmian członków konsorcjum bez wiedzy i akceptacji Zamawiającego. Umowa nie może być podpisana na okres krótszy niż okres realizacji zamówienia określony w umowie. Umowę konsorcyjną podpisaną przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum należy złożyć razem z umową na wykonanie zamówienia. Termin złożenia umów zostanie określony po zakończeniu postępowania na ww. zadanie. W przypadku nie dostarczenia umowy konsorcyjnej skutkować to będzie nie podpisaniem umowy na realizacje zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W ofercie należy wskazać lidera - jako reprezentanta Wykonawców - z którym zostanie zawarta umowa. Reprezentant konsorcjum (podmiotów występujących wspólnie) winien być również upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. Dotyczy to również płatności za wykonanie zamówienia. Uwaga: reprezentant Wykonawców powinien dołączyć do składanej oferty pisemne pełnomocnictwo (upoważnienie) do występowania w imieniu konsorcjum. Pełnomocnictwo (upoważnienie) to powinno obejmować wszelkie czynności związane z prowadzonym postępowaniem i być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów konsorcjum. Wszelkie opłaty związane z ustanowieniem pełnomocnictwa (upoważnienia) ponosi Wykonawca. Formularz oferty podpisuje upoważniony reprezentant Wykonawców. Wszelkie informacje zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są wiążące dla każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.