Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-21
Szczecin: Rzeka Ina roboty konserwacyjne - w km 0+000-18+000 (18km) oraz w km 59+687-85+140 (25,453)
Numer ogłoszenia: 213662 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rzeka Ina roboty konserwacyjne - w km 0+000-18+000 (18km) oraz w km 59+687-85+140 (25,453).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz zadań częściowych objętych zamówieniem: zadanie częściowe nr 1: 1.2 Miejsce realizacji: Obiekt znajduje się na terenie powiatu stargardzkiego w gminach: miasto i gmina Stargard Szczeciński, gmina Dolice i gmina Suchań; województwo zachodniopomorskie i został zaznaczony na załączniku graficznym (mapa poglądowa w skali 1:200 000). Do konserwacji przewidziano odcinek rzeki Ina od km 59+687 (most kolejowy w Stargardzie Szczecińskim) do km 85+140 (droga Suchań - Piasecznik). 1.2. Stan istniejący Skarpy rzeki przeznaczone do konserwacji są porośnięte porostem gęstym twardym, dno zamulone i zarośnięte w znacznym stopniu. Poniżej jazu Żukowo (ca.1.0km) podmyta skarpa na lewym brzegu rzeki na odcinku około 145 m. Rzeka Ina w obecnym stanie utrudnia swobodny przepływ wody, a przy wysokich stanach powoduje wystąpienie z brzegów i zalewanie użytkowanych terenów przyległych. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia. Sporządzona dokumentacja projektowa obejmuje konserwację rzeki Ina w km 59+687 - 85+140 . Przewidziany zakres robót obejmuje: ręczne wykoszenie porostów ze skarp wraz z wygrabieniem, udrożnienie koryta rzeki polegające na wykoszeniu dna z porostu oraz odmuleniu dna wraz z rozplantowaniem wydobytego urobku, usunięcie zakrzaczeń z koryta rzeki i skarp, wykonanie ubezpieczenia faszynowego podmytego brzegu z umocnieniem narzutem kamiennym, wykonanie nasypów z humusowaniem, usunięcie zatorów z koryta rzeki. Zobowiązuje się Wykonawcę do oświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), że wykona zamówienie w terminie do dnia 10.10.2012r. zadanie częściowe nr 2: 1.2 Miejsce realizacji: Odcinek rzeki objęty konserwacją znajduje się na terenie powiatu goleniowskiego w gminie Goleniów: ; województwo zachodniopomorskie i został zaznaczony na załączniku graficznym (mapa poglądowa w skali 1:50000). Do konserwacji przewidziano odcinek rzeki Ina od km 0+000 do km 18+000 . 1.3. Stan istniejący Skarpy rzeki przeznaczone do konserwacji są porośnięte porostem gęstym twardym, Rzeka Ina w obecnym stanie utrudnia swobodny przepływ wody, a przy wysokich stanach powoduje wystąpienie z brzegów i zalewanie użytkowanych terenów przyległych. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji skarp rzeki Iny w km 0+000-18+000 . Prace polegają na wykoszeniu porostów ze skarp koryta rzeki oraz wygrabienie skoszonych porostów. Na odcinku od km 13+000-18+000 pokos wraz wygrabieniem należy wykonać dwukrotnie zgodnie z harmonogramem. W zakresie robot należy również sprzątnąć śmieci komunalne znajdujące się na brzegu rzeki i wywiezienie na wysypisko. Zobowiązuje się Wykonawcę do oświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), że wykona zamówienie w terminie do dnia 30.09.2012r. Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót dotyczące zadania częściowego nr 1 oraz zadania częściowego nr 2 zawarte jest w kosztorysie nakładczym - ślepym, w tym przedmiarze robót stanowiącym jego integralną część (załącznik nr 3a-3b do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8a-8b do SIWZ) oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7a-7b do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. WADIUM Wadium na poszczególne części zamówienia ustala się na kwotę: Zadanie częściowe nr 1: 35.000,00 zł Zadanie częściowe nr 2: 4.000,00 zł 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 06 lipca 2012r., do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 2) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn. NP/NE/333/73/2012 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie, przed upływem terminu składania ofert. 5) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6) Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7) Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 5 robót budowlanych w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, a mianowicie: utrzymanie lub regulacja koryt cieków naturalnych i kanałów albo utrzymanie lub wykonywanie urządzeń wodnych lub urządzeń melioracji wodnych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w tym co najmniej jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)) . UWAGA! W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w przypadku polegania na potencjale innych podmiotów należy wypełnić załącznik nr 2c). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, części IV. pkt.1. WADIUM, dla każdego zadania częściowego odrębnie. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w rozdziale III, części IX. Opis sposobu obliczania ceny, dla każdego zadania częściowego odrębnie. 4. Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3 oraz § 25 ust. 3 wzoru umowy. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, przed jego upływem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 2) przedłużenia terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zwłaszcza związanych z wystąpieniem niekorzystnych zjawisk atmosferycznych i hydrologicznych (np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalie klimatyczne.) Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i wymaga akceptacji inspektora nadzoru. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 3) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są warunkiem wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 3.Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia (kierownika budowy, inspektora nadzoru). Wniosek Wykonawcy w sprawie zmiany kierownika budowy wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 4.Warunkiem zmian, o których mowa w ust. 2 i 3 będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji
i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42,
tel. (91) 44-05-100, faks (91) 44-05-101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 12:00, miejsce: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD MELIORACJI I URZADZEŃ WODNYCH W SZCZECINIE, AL. PAPIEŻA JANA PAWŁA II 42, 70-415 SZCZECIN w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie częściowe nr 1 TO Stargard - Rzeka Ina roboty konserwacyjne - rozmiar 25,453 km (59+687 - 85+140).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie częściowe nr 1: 1.2 Miejsce realizacji: Obiekt znajduje się na terenie powiatu stargardzkiego w gminach: miasto i gmina Stargard Szczeciński, gmina Dolice i gmina Suchań; województwo zachodniopomorskie i został zaznaczony na załączniku graficznym (mapa poglądowa w skali 1:200 000). Do konserwacji przewidziano odcinek rzeki Ina od km 59+687 (most kolejowy w Stargardzie Szczecińskim) do km 85+140 (droga Suchań - Piasecznik). 1.2. Stan istniejący Skarpy rzeki przeznaczone do konserwacji są porośnięte porostem gęstym twardym, dno zamulone i zarośnięte w znacznym stopniu. Poniżej jazu Żukowo (ca.1.0km) podmyta skarpa na lewym brzegu rzeki na odcinku około 145 m. Rzeka Ina w obecnym stanie utrudnia swobodny przepływ wody, a przy wysokich stanach powoduje wystąpienie z brzegów i zalewanie użytkowanych terenów przyległych. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia. Sporządzona dokumentacja projektowa obejmuje konserwację rzeki Ina w km 59+687 - 85+140 . Przewidziany zakres robót obejmuje: ręczne wykoszenie porostów ze skarp wraz z wygrabieniem, udrożnienie koryta rzeki polegające na wykoszeniu dna z porostu oraz odmuleniu dna wraz z rozplantowaniem wydobytego urobku, usunięcie zakrzaczeń z koryta rzeki i skarp, wykonanie ubezpieczenia faszynowego podmytego brzegu z umocnieniem narzutem kamiennym, wykonanie nasypów z humusowaniem, usunięcie zatorów z koryta rzeki. Zobowiązuje się Wykonawcę do oświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), że wykona zamówienie w terminie do dnia 10.10.2012r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie częściowe nr 2 TO Goleniów - Rzeka Ina w km 0+000-18+000- konserwacja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie częściowe nr 2: 1.2 Miejsce realizacji: Odcinek rzeki objęty konserwacją znajduje się na terenie powiatu goleniowskiego w gminie Goleniów: ; województwo zachodniopomorskie i został zaznaczony na załączniku graficznym (mapa poglądowa w skali 1:50000). Do konserwacji przewidziano odcinek rzeki Ina od km 0+000 do km 18+000 . 1.3. Stan istniejący Skarpy rzeki przeznaczone do konserwacji są porośnięte porostem gęstym twardym, Rzeka Ina w obecnym stanie utrudnia swobodny przepływ wody, a przy wysokich stanach powoduje wystąpienie z brzegów i zalewanie użytkowanych terenów przyległych. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji skarp rzeki Iny w km 0+000-18+000 . Prace polegają na wykoszeniu porostów ze skarp koryta rzeki oraz wygrabienie skoszonych porostów. Na odcinku od km 13+000-18+000 pokos wraz wygrabieniem należy wykonać dwukrotnie zgodnie z harmonogramem. W zakresie robot należy również sprzątnąć śmieci komunalne znajdujące się na brzegu rzeki i wywiezienie na wysypisko. Zobowiązuje się Wykonawcę do oświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), że wykona zamówienie w terminie do dnia 30.09.2012r. Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót dotyczące zadania częściowego nr 1 oraz zadania częściowego nr 2 zawarte jest w kosztorysie nakładczym - ślepym, w tym przedmiarze robót stanowiącym jego integralną część (załącznik nr 3a-3b do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8a-8b do SIWZ) oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7a-7b do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Dostawę artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia Sportowego w Szczecinie w podziale na części.
- Obsługa, naprawy bieżące i konserwacje pompowni wód opadowych i roztopowych w roku 2025 w Szczecinie
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2025 roku.
- Usługi polegające na zapewnieniu pensjonatu, utrzymaniu i karmieniu koni służbowych wraz z podstawową opieką weterynaryjną oraz zoohigieczną oraz wynajem pomieszczeń dla policjantów jeźdźców
- Wymiana drzwi wejściowych stalowych do budynków przy ul. Piłsudskiego 24a oficyna lewa i 24b oficyna II w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa stawu zasilanego wodami gruntowymi na działkach nr ewid. 90/2, 91 w miejscowości Dąbrowica
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wygorzele, Jaroszowice i Cielmice.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Zwierzyniec, Wartogłowiec i Zawiść.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wilkowyje i Mąkołowiec.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicy Czułów.
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.