eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRzeka Ina roboty konserwacyjne - w km 0+000-18+000 (18km) oraz w km 59+687-85+140 (25,453)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Szczecin: Rzeka Ina roboty konserwacyjne - w km 0+000-18+000 (18km) oraz w km 59+687-85+140 (25,453)
Numer ogłoszenia: 213662 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rzeka Ina roboty konserwacyjne - w km 0+000-18+000 (18km) oraz w km 59+687-85+140 (25,453).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz zadań częściowych objętych zamówieniem: zadanie częściowe nr 1: 1.2 Miejsce realizacji: Obiekt znajduje się na terenie powiatu stargardzkiego w gminach: miasto i gmina Stargard Szczeciński, gmina Dolice i gmina Suchań; województwo zachodniopomorskie i został zaznaczony na załączniku graficznym (mapa poglądowa w skali 1:200 000). Do konserwacji przewidziano odcinek rzeki Ina od km 59+687 (most kolejowy w Stargardzie Szczecińskim) do km 85+140 (droga Suchań - Piasecznik). 1.2. Stan istniejący Skarpy rzeki przeznaczone do konserwacji są porośnięte porostem gęstym twardym, dno zamulone i zarośnięte w znacznym stopniu. Poniżej jazu Żukowo (ca.1.0km) podmyta skarpa na lewym brzegu rzeki na odcinku około 145 m. Rzeka Ina w obecnym stanie utrudnia swobodny przepływ wody, a przy wysokich stanach powoduje wystąpienie z brzegów i zalewanie użytkowanych terenów przyległych. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia. Sporządzona dokumentacja projektowa obejmuje konserwację rzeki Ina w km 59+687 - 85+140 . Przewidziany zakres robót obejmuje: ręczne wykoszenie porostów ze skarp wraz z wygrabieniem, udrożnienie koryta rzeki polegające na wykoszeniu dna z porostu oraz odmuleniu dna wraz z rozplantowaniem wydobytego urobku, usunięcie zakrzaczeń z koryta rzeki i skarp, wykonanie ubezpieczenia faszynowego podmytego brzegu z umocnieniem narzutem kamiennym, wykonanie nasypów z humusowaniem, usunięcie zatorów z koryta rzeki. Zobowiązuje się Wykonawcę do oświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), że wykona zamówienie w terminie do dnia 10.10.2012r. zadanie częściowe nr 2: 1.2 Miejsce realizacji: Odcinek rzeki objęty konserwacją znajduje się na terenie powiatu goleniowskiego w gminie Goleniów: ; województwo zachodniopomorskie i został zaznaczony na załączniku graficznym (mapa poglądowa w skali 1:50000). Do konserwacji przewidziano odcinek rzeki Ina od km 0+000 do km 18+000 . 1.3. Stan istniejący Skarpy rzeki przeznaczone do konserwacji są porośnięte porostem gęstym twardym, Rzeka Ina w obecnym stanie utrudnia swobodny przepływ wody, a przy wysokich stanach powoduje wystąpienie z brzegów i zalewanie użytkowanych terenów przyległych. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji skarp rzeki Iny w km 0+000-18+000 . Prace polegają na wykoszeniu porostów ze skarp koryta rzeki oraz wygrabienie skoszonych porostów. Na odcinku od km 13+000-18+000 pokos wraz wygrabieniem należy wykonać dwukrotnie zgodnie z harmonogramem. W zakresie robot należy również sprzątnąć śmieci komunalne znajdujące się na brzegu rzeki i wywiezienie na wysypisko. Zobowiązuje się Wykonawcę do oświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), że wykona zamówienie w terminie do dnia 30.09.2012r. Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót dotyczące zadania częściowego nr 1 oraz zadania częściowego nr 2 zawarte jest w kosztorysie nakładczym - ślepym, w tym przedmiarze robót stanowiącym jego integralną część (załącznik nr 3a-3b do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8a-8b do SIWZ) oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7a-7b do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. WADIUM Wadium na poszczególne części zamówienia ustala się na kwotę: Zadanie częściowe nr 1: 35.000,00 zł Zadanie częściowe nr 2: 4.000,00 zł 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 06 lipca 2012r., do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 2) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn. NP/NE/333/73/2012 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie, przed upływem terminu składania ofert. 5) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6) Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7) Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 5 robót budowlanych w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, a mianowicie: utrzymanie lub regulacja koryt cieków naturalnych i kanałów albo utrzymanie lub wykonywanie urządzeń wodnych lub urządzeń melioracji wodnych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w tym co najmniej jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)) . UWAGA! W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w przypadku polegania na potencjale innych podmiotów należy wypełnić załącznik nr 2c). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, części IV. pkt.1. WADIUM, dla każdego zadania częściowego odrębnie. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w rozdziale III, części IX. Opis sposobu obliczania ceny, dla każdego zadania częściowego odrębnie. 4. Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3 oraz § 25 ust. 3 wzoru umowy. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, przed jego upływem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 2) przedłużenia terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zwłaszcza związanych z wystąpieniem niekorzystnych zjawisk atmosferycznych i hydrologicznych (np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalie klimatyczne.) Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i wymaga akceptacji inspektora nadzoru. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 3) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są warunkiem wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 3.Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia (kierownika budowy, inspektora nadzoru). Wniosek Wykonawcy w sprawie zmiany kierownika budowy wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 4.Warunkiem zmian, o których mowa w ust. 2 i 3 będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42, tel. (91) 44-05-100, faks (91) 44-05-101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 12:00, miejsce: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD MELIORACJI I URZADZEŃ WODNYCH W SZCZECINIE, AL. PAPIEŻA JANA PAWŁA II 42, 70-415 SZCZECIN w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie częściowe nr 1 TO Stargard - Rzeka Ina roboty konserwacyjne - rozmiar 25,453 km (59+687 - 85+140).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie częściowe nr 1: 1.2 Miejsce realizacji: Obiekt znajduje się na terenie powiatu stargardzkiego w gminach: miasto i gmina Stargard Szczeciński, gmina Dolice i gmina Suchań; województwo zachodniopomorskie i został zaznaczony na załączniku graficznym (mapa poglądowa w skali 1:200 000). Do konserwacji przewidziano odcinek rzeki Ina od km 59+687 (most kolejowy w Stargardzie Szczecińskim) do km 85+140 (droga Suchań - Piasecznik). 1.2. Stan istniejący Skarpy rzeki przeznaczone do konserwacji są porośnięte porostem gęstym twardym, dno zamulone i zarośnięte w znacznym stopniu. Poniżej jazu Żukowo (ca.1.0km) podmyta skarpa na lewym brzegu rzeki na odcinku około 145 m. Rzeka Ina w obecnym stanie utrudnia swobodny przepływ wody, a przy wysokich stanach powoduje wystąpienie z brzegów i zalewanie użytkowanych terenów przyległych. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia. Sporządzona dokumentacja projektowa obejmuje konserwację rzeki Ina w km 59+687 - 85+140 . Przewidziany zakres robót obejmuje: ręczne wykoszenie porostów ze skarp wraz z wygrabieniem, udrożnienie koryta rzeki polegające na wykoszeniu dna z porostu oraz odmuleniu dna wraz z rozplantowaniem wydobytego urobku, usunięcie zakrzaczeń z koryta rzeki i skarp, wykonanie ubezpieczenia faszynowego podmytego brzegu z umocnieniem narzutem kamiennym, wykonanie nasypów z humusowaniem, usunięcie zatorów z koryta rzeki. Zobowiązuje się Wykonawcę do oświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), że wykona zamówienie w terminie do dnia 10.10.2012r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie częściowe nr 2 TO Goleniów - Rzeka Ina w km 0+000-18+000- konserwacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie częściowe nr 2: 1.2 Miejsce realizacji: Odcinek rzeki objęty konserwacją znajduje się na terenie powiatu goleniowskiego w gminie Goleniów: ; województwo zachodniopomorskie i został zaznaczony na załączniku graficznym (mapa poglądowa w skali 1:50000). Do konserwacji przewidziano odcinek rzeki Ina od km 0+000 do km 18+000 . 1.3. Stan istniejący Skarpy rzeki przeznaczone do konserwacji są porośnięte porostem gęstym twardym, Rzeka Ina w obecnym stanie utrudnia swobodny przepływ wody, a przy wysokich stanach powoduje wystąpienie z brzegów i zalewanie użytkowanych terenów przyległych. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji skarp rzeki Iny w km 0+000-18+000 . Prace polegają na wykoszeniu porostów ze skarp koryta rzeki oraz wygrabienie skoszonych porostów. Na odcinku od km 13+000-18+000 pokos wraz wygrabieniem należy wykonać dwukrotnie zgodnie z harmonogramem. W zakresie robot należy również sprzątnąć śmieci komunalne znajdujące się na brzegu rzeki i wywiezienie na wysypisko. Zobowiązuje się Wykonawcę do oświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), że wykona zamówienie w terminie do dnia 30.09.2012r. Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót dotyczące zadania częściowego nr 1 oraz zadania częściowego nr 2 zawarte jest w kosztorysie nakładczym - ślepym, w tym przedmiarze robót stanowiącym jego integralną część (załącznik nr 3a-3b do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8a-8b do SIWZ) oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7a-7b do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.