Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-31
Katowice: Serwis, diagnostyka, holowanie, wycena ewentualnych napraw i naprawy samochodów stanowiących własność Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego marki Opel Astra i Vectra.
Numer ogłoszenia: 21367 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax 032 2563420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis, diagnostyka, holowanie, wycena ewentualnych napraw i naprawy samochodów stanowiących własność Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego marki Opel Astra i Vectra..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis, diagnostyka, holowanie, wycena ewentualnych napraw i naprawy samochodów stanowiących własność Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego marki Opel Astra i Vectra zgodnie z opisem zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów Oryginalny kod CPV: 50.11.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów Oryginalny kod CPV: 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI ust.1. W przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwo. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Dokumenty złożone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. XI od 1 do 3 siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, pokój 562, ul. LIgonia 46, 40-037 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, pokój 559, ul. LIgonia 46, 40-037 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- "Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego - pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ dla WSP Dęblin." SPRAWA NR 17/25/P
- "Dostawa i montaż silnika oraz przekładni jazdy w kompaktorze Bomag BC 572 RB-2"
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.