Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-11
Gliwice: Trzykrotne koszenie traw, chwastów i samosiewek o średnicy do 5 cm przy drogach powiatowych powiatu gliwickiego
Numer ogłoszenia: 21367 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2340696, faks 032 2340696.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. zdpgliwice.pzd.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Trzykrotne koszenie traw, chwastów i samosiewek o średnicy do 5 cm przy drogach powiatowych powiatu gliwickiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zmówienia jest wykonanie prac zgodnie ze specyfikacją techniczną polegających na trzykrotnym koszeniu traw, chwastów i samosiewek o średnicy do 5 cm: a) na poboczach dróg powiatowych o powierzchni 651 265 m2 z uwzględnieniem wywózki skoszonej trawy z terenu m. Knurów; b) w obrębie rowów dróg powiatowych 182 465 m2 2) Realizacja prac będzie się odbywać w terminach wskazanych przez Zamawiającego. 3) Zakres prac z podziałem na gminy określa załącznik nr 1 do umowy, a szczegółowy wykaz powierzchni obejmujących koszenie poboczy i rowów w poszczególnych gminach określa załącznik nr 2 do umowy. 4) Wykonawca musi posiadać potencjał osobowy i sprzętowy umożliwiający realizację zamówienia w okresie 3 tygodni od dnia wydania polecenia przez Zamawiającego o rozpoczęciu koszenia. 5) Termin rozpoczęcia robót zostanie przekazany Wykonawcy w formie pisemnej z siedmiodniowym wyprzedzeniem . 6) Termin realizacji poszczególnych koszeń może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje zamówienia których suma zakresów i wartości jest zbliżona do zakresu i wartości jednokrotnego koszenia tj. koszenie traw, chwastów lub samosiewek na powierzchni co najmniej 833 730 m2 i o wartości co najmniej 90 000 zł wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek musi spełniać 1 podmiot lub wszystkie podmioty łącznie. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje co najmniej następującym sprzętem (własnym lub dzierżawionym) niezbędnym do wykonania prac tj.: a) kosiarki bijakowe doczepne do ciągników - konstrukcyjnie dostosowane do wykaszania skarp, rowów, poboczy - w ilości co najmniej 2 szt., b) ciągnik lub Unimog w ilości co najmniej 2 szt., c) kosiarki ręczne (żyłkowe spalinowe lub elektryczne) - w ilości co najmniej 2 szt. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny podlega sumowaniu. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, o ile oferta jest składana przez osobę, która nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych bądź atmosferycznych, b) konieczności wykonania prac dodatkowych, których nie dało się przewidzieć. 2. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. zdpgliwice.pzd.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17 - pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17 - Sekretariat (pok.14).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 2 cz: część 1: Naprawa dachu budynku nr 31 w Opolu część 2: Konserwacja elementów wideostrzelnicy w Lublińcu
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie terenów zieleni miejskiej - park leśny przy ul. Gajowej w Lędzinach" w ramach inwestycji "Rewitalizacja terenów zieleni miejskiej usytuowanych przy ul. Gajowej
- "Bieżące utrzymanie terenów zielonych w Obwodzie Drogowym Chrząstowice"
- Rozbudowa istniejącej sieci ścieżek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wilczyn spójnych z siecią OF AK (Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Konińskiej)
- Utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Siewierz w 2025 roku
- Pielęgnacja istniejących nasadzeń w pasach drogowych w gminie Kobierzyce
- Utrzymanie zieleni miejskiej urządzonej na terenie miasta Reda - koszenie trawników i grabienie liści w 2025 roku
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.