eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczucinDostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Szczucin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Szczucin: Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Szczucin
Numer ogłoszenia: 213696 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna , ul. Kościuszki 32, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 0-14 6436475, faks 0-14 6436475.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.osp.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Szczucin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jest: dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem uterenowionym dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczucinie PN-EN 1846-1 M 2-6-2500-8/2000-1 Szczegółowe wymagania techniczne zostały określone w Załączniku 5 - Szczegółowy opis oferowanych rozwiązań i urządzeń - do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godziny 09:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu przez Wykonawcę formalnych wymogów określonych w rozdziale A specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnieniu następujących warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi być uprawniony do: a) występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Wykonawca zobowiązany jest do: a) przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonawca zrealizował co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć dostawę co najmniej średnich samochodów ratowniczo gaśniczych. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik 2 - Informacje na temat doświadczenia - wraz z wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany do dnia 30 września 2009 r. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa - wypełniony Załącznik 4 Cena oferty wraz ze stosownym oświadczeniem, 4. Wykonawca udzieli gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia (Umowy) na okres 24 miesięcy od daty jego odbioru. Bieg okresu gwarancji rozpocznie się z chwilą zrealizowania przedmiotu zamówienia, potwierdzonego spisaniem końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancyjne wymagane przez Zamawiającego zostały przestawione w załączniku Nr 2 do wzoru umowy zamieszczonego w Rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa - wypełniony Załącznik 4 Cena oferty wraz ze stosownym oświadczeniem. 5. Minimalny termin płatności wynosi 30 dni od daty złożenia, zatwierdzonej przez Zamawiającego faktury, po spisaniu końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. . Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa - wypełniony Załącznik 4 Cena oferty wraz ze stosownym oświadczeniem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i załączniki dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz Załącznikiem 1 Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia oraz zaświadczenia: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych); b) Oświadczenie, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; c) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. e) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; g) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na okres 30 dni (art.85 ust.1 pkt 1) i zobowiązuje się, w razie otrzymania zawiadomienia o wygraniu przetargu, podpisać umowę; h) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l) Dowód wniesienia wadium. 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1. h), j), k) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) pkt 1. i) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania odnośnie terminów wystawienia dokumentów określone w punkcie 1.1. stosuje się odpowiednio. 1.3. Dokumenty, o których mowa wyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Załącznik 2 - Informacje na temat doświadczenia - wraz z wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. . 3. Załącznik 3 - Informacja o podwykonawcach - wraz z wykazem części zamówienia, których wykonanie wykonawca składający ofertę powierzy podwykonawcom. 4. Załącznik 4 - Cena oferty; 5. Załącznik 5 - Szczegółowy opis oferowanych rozwiązań i urządzeń - potwierdzający spełnienie wymagań technicznych niniejszej specyfikacji (należy wypełnić załącznik 5 - Szczegółowy opis oferowanych rozwiązań i urządzeń - kolumnę - Wypełnia wykonawca). Do załącznika 5 należy dołączyć: 1. Rysunki poglądowe (boki, przód, tył oraz dach pojazdu) z wymiarami, 2. Świadectwo dopuszczenia CNBOP na oferowany pojazd. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczucin.osp.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, to jest Ochotnicza Straż Pożarna, 33-230 Szczucin, ul. Kościuszki 32, woj. małopolskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, to jest Ochotnicza Straż Pożarna, 33-230 Szczucin, ul. Kościuszki 32, woj. małopolskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.