Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Wrocław: Adaptacja sali lekcyjnej wraz z zapleczem na pracownię biologiczno-chemiczną w Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 213760 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu , ul. Mikołaja Reja 1/3, 50-354 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3282687, faks 071 3282687.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum13.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja sali lekcyjnej wraz z zapleczem na pracownię biologiczno-chemiczną w Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Przebudowa pracowni fizycznej na pracownię biologiczno-chemiczną Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia dla pracowni biologiczno-chemicznej W zakres wykonywanych robót wchodzą: - rozbiórka parkietu na całej powierzchni gabinetu i zaplecza - założenie nadproża z dwuteownika stalowego 100 nad wykonanym otworem o wym.1,50*2,30 m - wymiana skrzydeł stolarki drzwiowej; - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki - ułożenie płytek glazurowanych na ścianach i podłodze - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitu oraz stolarki okiennej - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej; - wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej; - umeblowanie klasy; - wykonanie robót porządkowych; - wywiezienie materiałów z rozbiórki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy , którzy zgodnie z art.22 ust.1 ustawy : 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) Wykonawca musi wykazać, że: - w okresie ostatnich 5 lat (licząc od daty wyznaczonej na złożenie ofert) lub w okresie prowadzonej działalności jeśli jest on krótszy, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną remontem obiektów kubaturowych, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentem wystawionym przez Inwestora potwierdzającym, że zamówienie to wykonane było z należytą starannością (pożądane jest wykonawstwo pracowni z dostawą wyposażenia). - dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest by w/w osoba była członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Sprawdzenie i ocena warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć : 2.1. Każdy z Wykonawców złoży oświadczenie, że może ubiegać się o zamówienie na podstawie art. 22 ust 1 ustawy PZP (Zał. Nr 3 do SIWZ). 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, do oferty należy dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej każdego z przedsiębiorców. 2.3. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje kierownika budowy. 2.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać funkcje kierownika budowy, posiadają wymagane uprawnienia, w tym aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie.. 2.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów wystawionych przez Inwestora potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np.: referencje, protokoły odbioru końcowego) - Zał. nr 5 do SIWZ). 2.6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymaga się żeby Wykonawcy byli ubezpieczeni od ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kwota ubezpieczenia - minimum 200.000,00 zł.) - Polisa ubezpieczeniowa. 2.7. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (Zał. Nr 7 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - gwarancja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum13.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu, ul. M. Reja 1-3, 50-354 Wrocław (sekretariat Ip.).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu, ul. M. Reja 1-3, 50-354 Wrocław (sekretariat Ip.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nasadzeń roślin wraz z instalacją nawadniającą na dachu budynku Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS - II postępowanie
- "Sukcesywna dostawa grzybów mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Remont odwodnienia równi peronowej w m. Kowary od km 24+670 do km 25+030. CPV 45221122-3
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania
- Przebudowa budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu pod potrzeby wykonania szybu i montażu dźwigu osobowego z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Remont sanitariatu w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.