Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Nysa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych
zadanie Nr 1 - miasto i gmina Korfantów, gmina Łambinowice - 114,0 km
zadanie Nr 2 - gmina Skoroszyce, gmina Pakosławice - 54,2 km
zadanie Nr 3 - miasto i gmina Otmuchów, miasto i gmina Paczków - 130,8 km
zadanie Nr 4 - gmina Kamiennik - 63,9 km
zadanie Nr 5 - miasto i gmina Nysa - 148,8 km
zadanie Nr 6 - miasto i gmina Głuchołazy - 66,9 km
Numer ogłoszenia: 213775 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie , ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, fax. (077) 4482408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zadanie Nr 1 - miasto i gmina Korfantów, gmina Łambinowice - 114,0 km zadanie Nr 2 - gmina Skoroszyce, gmina Pakosławice - 54,2 km zadanie Nr 3 - miasto i gmina Otmuchów, miasto i gmina Paczków - 130,8 km zadanie Nr 4 - gmina Kamiennik - 63,9 km zadanie Nr 5 - miasto i gmina Nysa - 148,8 km zadanie Nr 6 - miasto i gmina Głuchołazy - 66,9 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg - tj. zwalczanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną i piaskiem, odśnieżanie dróg oraz załadunek i pryzmowanie materiału realizowanych przy użyciu następujących środków sprzętowo - transportowych : - nośników wraz z pługami odśnieżnymi średnimi i ciężkimi - piaskarko - solarek - równiarek samojezdnych - spycharek gąsienicowych - sprzętu załadunkowego (ładowarki, koparki i ładowacze).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1 - 600,00 zł Zadanie Nr 2 - 300,00 zł Zadanie Nr 3 - 500,00 zł Zadanie Nr 4 - 500,00 zł Zadanie Nr 5 - 600,00 zł Zadanie Nr 6 - 500,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dostarczonych dokumentów oraz składanej oferty i oświadczeń. Dysponują sprzętem do zwalczania śliskości zimowej tj. nośnikami do piaskarek i pługów lemieszowych w ilości zapewniającej zimowe utrzymanie dróg w ramach zamówienia (zadania) Posiadają lub mają dostęp (przez dzierżawę, wynajem lub umowę kupna) do sprzętu wymienionego w kosztorysie ofertowym na każde zadanie. Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg - wykaz robót o podobnym charakterze za okres 2005 - 2008 z podaniem ich wartości, czasu realizacji oraz zleceniodawców, z załączonymi referencjami od Zamawiającego (max 5 szt.) Posiadają do dyspozycji pracowników posiadających doświadczenie w wykonywaniu tego typu usług - na podstawie załącznika nr 2 wykaz kadry i pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia. Posiadają możliwość nieodpłatnego składowania materiału Zamawiającego (piasek, sól) w ilości około 300 ton przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia - potwierdzeniem spełnienia będzie oświadczenie oferenta..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: [1] aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w formie kopii poświadczonej przez oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. [2] zaświadczenie, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatą na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; [3] wykazu pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (na załączniku nr 4) [4] wykazu robót o podobnym charakterze (zimowe utrzymanie) wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (na załączniku nr 6) albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (max 5 szt.) [5] Wykaz podstawowego sprzętu i wyposażenia przewidzianego do wykonania zamówienia z podziałem na sprzęt własny i dzierżawiony. Jeżeli sprzęt jest dzierżawiony to należy dostarczyć umowę na dzierżawę, że w okresie realizacji zadania jednostki sprzętowe nie będą angażowane do wykonywania innych usług; [6] Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia; [7] Potwierdzenie wniesienia wadium - wadium wniesione w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego do dnia 19.09.2008 r. do godziny 9 45 [8] oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nysa.samorzady.pl , www.zdp.nysa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, ul. Słowiańska 17, 48 - 340 Nysa, pok. nr 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, ul. Słowiańska 17, 48 - 340 Nysa, pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w rejonie ul. Sienkiewicza w Nysie
- Wykonanie robót instalacji elektrycznej po powodzi w Bastionie św. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie
- Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy nowego kompleksu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Modernizacja nawierzchni drogi w ul. Orkana w Nysie
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZEŃ SUTERENY W BUDYNKU SZKOŁY CKZiU W NYSIE
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.