Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Warszawa: Świadczenie usługi koordynowania realizacji zadania Spotkania edukacyjne dotyczące funkcjonowania wymiaru sprawiedliwości dla młodzieży szkół średnich i studentów - zadanie realizowane w ramach projektu Ułatwianie dostępu do wymiaru sprawiedliwości (Priorytet V Dobre rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 213797 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, faks 022 6289785, 5212697.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi koordynowania realizacji zadania Spotkania edukacyjne dotyczące funkcjonowania wymiaru sprawiedliwości dla młodzieży szkół średnich i studentów - zadanie realizowane w ramach projektu Ułatwianie dostępu do wymiaru sprawiedliwości (Priorytet V Dobre rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi koordynowania realizacji zadania Spotkania edukacyjne dotyczące funkcjonowania wymiaru sprawiedliwości dla młodzieży szkół średnich i studentów - zadanie realizowane w ramach projektu Ułatwianie dostępu do wymiaru sprawiedliwości (Priorytet V Dobre rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Znak sprawy postępowania nadany przez zamawiającego: BDG-II-3820-23/09..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: 1.2.1. którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (także w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej dwie usługi odpowiadające wartością kwocie nie mniejszej niż 10.000,00 zł netto (bez VAT) każda. Łączna wartość wykazanych dwóch usług musi wynosić nie mniej niż 20.000,00 zł netto (bez VAT). Podając wartości usług należy wykazać koszt netto (bez VAT) zrealizowanej usługi. Przez pojęcie usługa należy rozumieć usługę koordynacji szkolenia, która była świadczona w formie administrowania, organizowania procesu szkoleniowego, rekrutacji oraz ewaluacji i dokumentowania działań merytorycznych w ramach projektu szkoleniowego. 1.2.2. dysponują lub będą dysponować co najmniej dwiema różnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia w zakresie administracji i dokumentowania szkolenia, organizacji procesu szkoleniowego i rekrutacji, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie administrowania i organizacji szkoleń; b) co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia w zakresie ewaluacji i która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie ewaluacji projektów miękkich; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale IX SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania (Załącznik nr 2 do SIWZ) wypełnione według formularza określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie na podst. art. 23 ustawy, oświadczenie Wykonawcy składają odpowiednio, jako np. oświadczenie łączne lub oddzielne oświadczenia. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 2.1. w zakresie warunku określonego w rozdziale VIII ppkt 1.2.1. SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy podpisanego wykazu wykonanych usług (formularz wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (także w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), tj. co najmniej dwóch usług odpowiadających wartością kwocie nie mniejszej niż 10.000,00 zł netto (bez VAT) każda, zawierający co najmniej następujące informacje: a) odbiorcę usługi (pełna nazwa i adres), b) nazwę i datę wykonania (zrealizowania) usługi: dzień, miesiąc, rok, c) opis przedmiotu zrealizowanej usługi w sposób umożliwiający ocenę spełnienia warunku - opis wykonanych zadań, d) całkowita wartość każdej zrealizowanej usługi netto (bez VAT) w zakresie zdefiniowanego w ppkt 1.2.1. Rozdziału VIII SIWZ pojęcia usługi oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły odbioru bez zastrzeżeń) - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (formularz wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Łączna wartość wykazanych dwóch usług musi wynosić nie mniej niż 20.000,00 zł netto (bez VAT). Podając wartości usług należy wykazać koszt netto (bez VAT) zrealizowanej usługi. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunków zawartych w ppkt 1.2.1. rozdziału VIII niniejszej SIWZ, tj. co najmniej w zakresie opisanym w w/w punkcie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podania wartości netto usługi w walucie obcej, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu tej waluty, określonego przez NBP z dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania, tj. z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje; 2.2. w zakresie warunku określonego w rozdziale VIII ppkt 1.2.2. SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy podpisanego wykazu osób (formularz wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający co najmniej informacje: a) imiona i nazwiska tych osób, b) informacje dotyczące wykształcenia i doświadczenia zawodowego wskazanych osób, c) zakres czynności, które będą przez nie wykonywane tj. odpowiednio: 1) administrowanie i dokumentowanie, organizacja procesu szkoleniowego i rekrutacja, 2) ewaluacja, d) jednoznaczna informacja, czy Wykonawca dysponuje, czy będzie dysponował wskazaną w wykazie osobą. W przypadku, gdy Wykonawca deklaruje, że będzie dysponował osobą, niezbędne jest załączenie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, w celu realizacji przez nią przedmiotu zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunków zawartych w ppkt 1.2.2. rozdziału VIII niniejszej SIWZ, tj. co najmniej w zakresie opisanym w w/w punkcie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności konsorcja, dokumenty wymienione odpowiednio: 3.1. w pkt 1 ppkt 1.1. niniejszego rozdziału Wykonawcy składają odpowiednio, jako np. oświadczenie łączne lub oddzielne oświadczenia, 3.2. w pkt 1 ppkt 1.2. niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 3.3 w pkt 2 niniejszego rozdziału muszą potwierdzać spełnienie odpowiednich warunków łącznie przez Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 i 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 i 5 niniejszego rozdziału, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Sprawiedliwości, Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział Zamówień Publicznych (pok. nr 528), Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, Biuro Podawcze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu Ułatwianie dostępu do wymiaru sprawiedliwości (Priorytet V Dobre rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.