eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzWYNAJEM I SERWIS KABIN I KONTENERÓW SANITARNYCH - SPRAWA NR 88/2015



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Grudziądz: WYNAJEM I SERWIS KABIN I KONTENERÓW SANITARNYCH - SPRAWA NR 88/2015
Numer ogłoszenia: 213826 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYNAJEM I SERWIS KABIN I KONTENERÓW SANITARNYCH - SPRAWA NR 88/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wynajem i serwis kabin i kontenerów sanitarnych, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem wykonania usługi oraz na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy. Zadanie nr 1: serwis i wynajem kabin sanitarnych w 2016 r. Zadanie nr 2: serwis i wynajem kontenerów sanitarnych w 2016 r. 2.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi zgodnie z przedstawionymi przez Zamawiającego zestawieniami ilości kabin i kontenerów przewidzianych do wynajmu i serwisu oraz częstotliwości opróżnień. 3.Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb. Wykonanie usługi nastąpi do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 4.Usługa obejmuje w szczególności: 1)w zadaniu nr 1: a)dostawę i wynajem kabin sanitarnych o następujących minimalnych parametrach technicznych: wysokość - powyżej 2,0 m;podstawa - minimum 1,05 x 1,1 m;zbiornik na fekalia pojemności min 250 l z odpowietrzaczem;wyposażenie kabiny co najmniej w: - bezodpływowy zbiornik na fekalia - pisuar - zamek wewnętrzny - podłoga antypoślizgowa - umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę b)serwis kabin sanitarnych polegający w szczególności na: wywozie nieczystości płynnych; uzupełnieniu wody w zbiorniku; sprawdzeniu stanu technicznego oraz wyeliminowaniu ewentualnych uszkodzeń; dezynfekcji; Usługa w zadaniu nr 1 obejmuje wynajem kabin sanitarnych, montaż, podłączenie zbiorników na wodę wraz z pompami, ich pełen serwis oraz transport, ustawienie kabin, po realizacji usługi ich demontaż i odbiór, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i w ustalonym przez Strony terminie. Utrzymanie czystości wewnątrz kabin sanitarnych w okresie ich użytkowania wykonywane będzie przez Wykonawcę własnymi środkami i we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do: zabezpieczenia odebranych od Zamawiającego nieczystości płynnych w czasie transportu; unieszkodliwienia odebranych od Zamawiającego ścieków, zgodnie z regulacją prawną w tym zakresie; w szczególności zgodnie z posiadanymi koncesjami i pozwoleniami oraz ustawą z dnia 14.12.2014 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.); prowadzenia okresowych przeglądów technicznych kontenerów oraz niezwłocznej naprawy wad technicznych oraz uszkodzeń powstałych w wyniku działania osób trzecich. 2)w zadaniu nr 2: a)dostawę i wynajem kontenerów sanitarnych o następujących minimalnych parametrach technicznych:wysokość - powyżej 2,5 m;podstawa - minimum 2,4 x 6,0 m;zbiornik na ścieki o pojemności min. 7 000 l z pompą; zbiornik na wodę o pojemności min. 5 000 l z pompą;wyposażenie kontenera sanitarnego co najmniej: kabiny prysznicowe (co najmniej 5 w kontenerze) z wieszakami na ręczniki; umywalki; lustra przy umywalkach; dozowniki na mydło w płynie; wieszaki na ręczniki przy umywalkach; podłoga antypoślizgowa; instalacja elektryczna wyposażona w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo - prądowe; hermetyczne oświetlenie wewnętrzne; bojler; wentylacja. b)serwis kontenerów sanitarnych polegający w szczególności na: codziennym całkowitym opróżnianiu zbiorników z nieczystości płynnych; uzupełnieniu wody w zbiorniku; sprawdzeniu stanu technicznego oraz wyeliminowaniu ewentualnych uszkodzeń; dezynfekcji. Usługa w zadaniu nr 2 obejmuje wynajem kontenerów sanitarnych, montaż, ich pełen serwis oraz transport, ustawienie kontenerów, po realizacji usługi ich odbiór, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i w ustalonym przez Strony terminie. Utrzymanie czystości wewnątrz kontenerów sanitarnych w okresie ich użytkowania wykonywane będzie własnymi środkami przez Wykonawcę i we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest również do: zabezpieczenia odebranych od Zamawiającego nieczystości płynnych w czasie transportu; unieszkodliwienia odebranych od Zamawiającego ścieków, zgodnie z regulacją prawną w tym zakresie; w szczególności zgodnie z posiadanymi koncesjami i pozwoleniami oraz ustawą z dnia 14.12.2014 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.); prowadzenia okresowych przeglądów technicznych kontenerów oraz niezwłocznej naprawy wad technicznych oraz uszkodzeń powstałych w wyniku działania osób trzecich; uporządkowania terenu wokół kontenerów w związku z wykonywaniem usługi (po demontażu). Podłączenie do sieci elektrycznej zostanie wykonane przez Zamawiającego we własnym zakresie. 5.Z momentem odbioru ścieków (zadanie nr 1,2) na Wykonawcy ciążą obowiązki oraz odpowiedzialność wynikające z przepisów o ochronie środowiska. 6.Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków i realizacji zakresu usługi jak powyżej oraz postępowanie naruszające przepisy o ochronie środowiska, bhp, ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania. 7.W przypadku wyrządzenia jakichkolwiek szkód, w szczególności uszkodzenia infrastruktury technicznej, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. 8.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy PZP) w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np.: osiągnięcia przez jednostkę gotowości do podjęcia działań, szkolenia rezerw osobowych, poligonów, kursów, szkoleń, służb przygotowawczych, zmiany stanu żywionych, restrukturyzacji sił zbrojnych, likwidacji klęsk żywiołowych, kryzysu, zagrożenia lub wojny, zmiany aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy lub innych zadań postawionych Odbiorcy przez organa władzy państwowej, itp.) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w Opisie przedmiotu zamówienia - gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wykazane w Notatce uzgodnień. Wykonawca zagwarantuje również w tym przypadku realizację usługi w odmiennych, terminach i częstotliwościach oraz miejsc (na terenie RP) niż określono w umowie, według cen jednostkowych zawartych w umowie. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości usługi. O zaistnieniu przyczyn powodujących konieczność zmian jak wyżej Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie niezwłocznie od powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o wystąpieniu wyżej określonych przyczyn. Wykonawca przy podpisaniu umowy zobowiązuje się do zawarcia w tej mierze Notatki uzgodnień. 9.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00-1, 90.60.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę, wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem: 5.760,00 zł. 2.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania:ZADANIE NR 1 Zł1 560,00 zł, ZADANIE NR 2 5.200,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X. 5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2-5, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.Wadium wnoszone w formie określonej w ust. 6 pkt 2-5 , należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną e osobę y upoważnioną e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty.Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej) i adres, na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwag! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP;oświadczenia o posiadaniu aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (odpadów komunalnych o kodzie 20 03 04), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (art. 7- Dz. U. 2013 r. poz. 1399 ze zm.) - dotyczy zadania nr 1 i 2 oraz oświadczenia o posiadaniu aktualnej umowy z oczyszczalnią ścieków, zawartą w związku z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dział II - Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) - dotyczy zadania nr 1 i 2. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych oświadczeń jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów jak powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 26 ust. 2e Ustawy). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. lub / i Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona samodzielnie. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:Formularz ofertowy;Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy;Informacja o Wykonawcy;Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gotowość do świadczenia serwisu w sytuacjach awaryjnych i nagłych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1)udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie, a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy); 2)zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy Wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 3)zmiany zakresu podwykonawstwa; 4)miejsca realizacji wynajmu i serwisu kabin sanitarnych oraz ilości przeprowadzanych serwisów Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) z wyłączeniem pkt.4 oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:4zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 8,63 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 12:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: WYNAJEM I SERWIS KABIN I KONTENERÓW SANITARNYCH - sprawa nr 88/2015 - nie otwierać do dnia 27.08.2015 r. do godziny 13.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Złożenie koperty z ofertą niezgodnie z opisem, może zostać potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT (art. 36 ust. 1 pkt 13 Ustawy) 1.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: 1)cena oferty 95%:C of.n.Cn = ------------- x 95 pkt Cof.b.gdzie: Cn - liczba punktów za kryterium cena, Cof.n. - cena oferty najniższej Cof.b. - cena oferty badanej 2)gotowość do świadczenia serwisu w sytuacjach awaryjnych i nagłych wymagających natychmiastowej interwencji w terminie 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego - 5 pkt. (w każdym z zadań). 2.Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów za sumę łączną kryteriów określonych w ust.1 pkt. 1 i 2. 3.Każda oferta będzie przeliczana w stosunku do oferty z najwyższą liczbą punktów ogółem według zasady określonej w ust. 2. 4.Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg ust. 2, zostanie uznana za najkorzystniejszą. 5.Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną (art. 91 ust. 4 Ustawy)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis i wynajem kabin sanitarnych w 2016 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje w szczególności: a)dostawę i wynajem kabin sanitarnych o następujących minimalnych parametrach technicznych: wysokość - powyżej 2,0 m; podstawa - minimum 1,05 x 1,1 m; zbiornik na fekalia pojemności min 250 l z odpowietrzaczem; wyposażenie kabiny co najmniej w: - bezodpływowy zbiornik na fekalia, - pisuar, - zamek wewnętrzny, - podłoga antypoślizgowa, - umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę. Ilość kabin sanitarnych przewidzianych do wynajęcia - 180 szt. b)serwis kabin sanitarnych polegający w szczególności na: wywozie nieczystości płynnych; uzupełnieniu wody w zbiorniku; sprawdzeniu stanu technicznego oraz wyeliminowaniu ewentualnych uszkodzeń; dezynfekcji. Ilość kabin sanitarnych przewidzianych do serwisu - 180 szt Usługa obejmuje wynajem kabin sanitarnych, montaż, podłączenie zbiorników na wodę wraz z pompami, ich pełen serwis oraz transport, ustawienie kabin, po realizacji usługi ich demontaż i odbiór, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i w ustalonym przez Strony terminie. Utrzymanie czystości wewnątrz kabin sanitarnych w okresie ich użytkowania wykonywane będzie przez Wykonawcę własnymi środkami i we własnym zakresie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00-1, 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gotowość do świadczenia serwisu w sytuacjach awaryjnych i nagłych - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis i wynajem kontenerów sanitarnych w 2016 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa obejmuje w szczególności: a)dostawę i wynajem kontenerów sanitarnych o następujących minimalnych parametrach technicznych: wysokość - powyżej 2,5 m; podstawa - minimum 2,4 x 6,0 m; zbiornik na ścieki o pojemości min. 7 000 l z pompą; zbiornik na wodę o pojemności min. 5 000 l z pompą; wyposażenie kontenera sanitarnego co najmniej: kabiny prysznicowe (co najmniej 5 w kontenerze) z wieszakami na ręczniki; umywalki; lustra przy umywalkach; dozowniki na mydło w płynie; wieszaki na ręczniki przy umywalkach; podłoga antypoślizgowa; instalacja elektryczna wyposażona w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo - prądowe; hermetyczne oświetlenie wewnętrzne; bojler; wentylacja. Ilość kontenerów sanitarnych przewidzianych do wynajęcia - 20 szt b)serwis kontenerów sanitarnych polegający w szczególności na: codziennym całkowitym opróżnianiu zbiorników z nieczystości płynnych; uzupełnieniu wody w zbiorniku; sprawdzeniu stanu technicznego oraz wyeliminowaniu ewentualnych uszkodzeń; dezynfekcji. Ilość kontenerów sanitarnych przewidzianych do serwisu - 20 szt Usługa w zadaniu nr 2 obejmuje wynajem kontenerów sanitarnych, montaż, ich pełen serwis oraz transport, ustawienie kontenerów, po realizacji usługi ich odbiór, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i w ustalonym przez Strony terminie. Utrzymanie czystości wewnątrz kontenerów sanitarnych w okresie ich użytkowania wykonywane będzie własnymi środkami przez Wykonawcę i we własnym zakresie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00-1, 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gotowość do świadczenia serwisu w sytuacjach awaryjnych i nagłych - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.