eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoROBOTA BUDOWLANA W ZAKRESIE KONSERWACJI POLEGAJĄCEJ NA WYMIANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, INSTALACJI CO, STOLARKI OKIENNEJ, DRZWIOWEJ, NAPRAWIE SANITARIATU, MALOWANIU POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU NR 270 W ORZYSZU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Giżycko: ROBOTA BUDOWLANA W ZAKRESIE KONSERWACJI POLEGAJĄCEJ NA WYMIANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, INSTALACJI CO, STOLARKI OKIENNEJ, DRZWIOWEJ, NAPRAWIE SANITARIATU, MALOWANIU POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU NR 270 W ORZYSZU
Numer ogłoszenia: 213849 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193861 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTA BUDOWLANA W ZAKRESIE KONSERWACJI POLEGAJĄCEJ NA WYMIANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, INSTALACJI CO, STOLARKI OKIENNEJ, DRZWIOWEJ, NAPRAWIE SANITARIATU, MALOWANIU POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU NR 270 W ORZYSZU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Konserwacja polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, instalacji co, stolarki okiennej, drzwiowej, naprawie sanitariatu, malowaniu pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 270 w Orzyszu. 1. Opis budynku nr 270 - Hala Sportowa Budynek hali sportowej nr 270 parterowy konstrukcji murowanej, stropodach żelbetowy, kryty papą asfaltową. Obiekt wyposażony w instalację, wod.-kan. i c.o. i elektryczną . Dane techniczne budynku nr 270: - kubatura budynku 8202 m3 - powierzchnia użytkowa 1032 m2 2. Zakres robót do wykonania. - Wymiana posadzek cementowych i terakotowych - Uzupełnienie posadzek z wykładzin sportowych - Wymiana okładzin ściennych - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniejących otworach - Wykonanie tynków wewnętrznych cementowych, żywicznych i gładzi gipsowych - Odnowienie powłok malarskich - Wymiana chodnika z kostki betonowej - Wykonanie i montaż krat okiennych - Wymiana instalacji i osprzętu elektrycznego - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania - Wymiana instalacji wod-kan wraz z armaturą i przyborami sanitarnymi 3. Warunki realizacji zadania Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 15.09.2014r. do 19.09.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Jerzym Gontowskim tel.(87) 437 22 20 bądź z Panem Janem Sulżyckim tel. 87) 437 22 21 Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane). Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład). Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p. .........................., tel. ...............który będzie współpracował z Inspektorem BHP p. .......................... tel. kont. ........................ Wykonawca przy podpisaniu umowy przekaże Inspektorowi BHP, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny, jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Utylizacja papy w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ALMA Piotr Sokołowski, ul. Łukasiewicza 3, Ełk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130429,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158670,00

  • Oferta z najniższą ceną: 158670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 235000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.