Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-09
Kamienna Góra: dzierżawa analizatora do oznaczania jonów, analizatora hematologicznego, analizatora równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dostawą odczynników na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 213861 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7449033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dzierżawa analizatora do oznaczania jonów, analizatora hematologicznego, analizatora równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dostawą odczynników na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora do oznaczania jonów, analizatora hematologicznego oraz analizatora równowagi kwasowo - zasadowej wraz z dostawą odczynników na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Zamówienie podzielone zostało na 3 części: Część 1 dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników Część 2 dzierżawa analizatora do oznaczania jonów wraz z dostawą odczynników Część 3 dzierżawa analizatora równowagi kwasowo - zasadowej wraz z dostawą odczynników.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.45.70-2, 38.43.45.20-7, 38.43.00.00-6, 38.43.45.00-1, 38.43.45.70-2, 38.43.45.80-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie odczynników wraz z dzierżawą, sprzedażą analizatorów będących przedmiotem zamówienia. Dokument należy powielić w zależności od wybranego zadania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
- zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. 2010, nr 107, poz. 679) Wykonawcy składają dokumenty dopuszczenia do obrotu - używania na terenie RP na oferowane wyroby medyczne zgodnie z ich klasą (deklarację zgodności lub CE zgodnie z klasą wyrobu) bądź oświadczenie, że oferowane produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, według wzoru: Dokument 3; -Wykonawca winien dołączyć do oferty metodyki - zasady metody potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z uwagi na zbyteczne zwiększenie rozmiarów oferty Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentów w formie elektronicznej (płyta CD lub dyskietka) wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż treść zawarta na dyskietce odpowiada w każdym szczególe oryginałowi - dokument 6 - aplikacje na aparaty - dokument nr 7 - W przypadku, gdy oferowany towar (reagenty, kalibratory i inne materiały zużywalne) zawierają substancję niebezpieczną i podlegają przepisom ustawy z dnia 11.01.2001 o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. 2001.11.84 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 03.07.02 w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. u. 2002.14.117 ze zmn.) - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2004.12.14 zmieniające rozporządzenie w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. 2004, Nr 2, poz. 8 ) Wykonawca może dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub w formie elektronicznej przez Wykonawcę kartę charakterystyki na oferowane odczynniki, reagenty, kontrolki w rozumieniu wyżej przytoczonych przepisów jako - dokument nr 3 bądź tylko oświadczenie o którym mowa w dokumencie 3 (jako dok 3). - wypełniony dokument potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego dot. analizatora hematologicznego i/lub do oznaczania jonów/analizatora równowagi kwasowo-zasadowej - dokument nr 8, 8a, 8b
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzanie do umowy zmian wymienionych wyłącznie w niniejszym punkcie w drodze aneksu do umowy, poprzedzonego pisemnym, umotywowanym wnioskiem z uwzględnieniem zasad ich wprowadzenia. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: - wystąpi siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, - zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa, - nieistotnej zmiany umowy, - zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, - niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, - zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ, - możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, - nastąpiła zmiana danych Wykonawcy w tym min. formy organizacyjno - prawnej, - zmiana rachunku bankowego i innych danych stron, - numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, przedmiotowym/ produkt zamienny, sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań, - wymiany/ uzupełnienia elementów składowych aparatury w sytuacji gdy: - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, - wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.pcz.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
ul. Bohaterów Getta 10
58-400 Kamienna Góra
dział zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. ul. Bohaterów Getta 10 58-400 Kamienna Góra SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia obejmuje dostawę odczynników, materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania 63 000 badań morfologii krwi oraz krwi kontrolnej dla przeprowadzenia 3 300 kontroli (1 kontrola dziennie na 3 poziomach: L, M, H) wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 5-Diff z drukarką i UPS -em na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Szczegółowe warunki dotyczące dzierżawy, gwarancji, obsługi technicznej, płatności określają istotne postanowienia umowy. Wykonawca przedstawi niezbędne procedury mycia i obsługi okresowej urządzenia zalecane przez producenta. Wykonawca zapewni serwis analizatora przez jednostkę posiadającą autoryzacją producenta analizatora. Wszystkie naprawy serwisowe w okresie obowiązywania umowy zostaną dokonane na koszt Wykonawcy za wyjątkiem materiałów zużywalnych odpłatnych. Wykonawca dokona bezpłatnie jednego przeglądu konserwacyjno - technicznego aparatu raz na rok..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dzierżawa analizatora do oznaczania jonów wraz z dostawą odczynników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia obejmuje dostawę odczynników, materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania 63 000 badań morfologii krwi oraz krwi kontrolnej dla przeprowadzenia 3 300 kontroli (1 kontrola dziennie na 3 poziomach: L, M, H) wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 5-Diff z drukarką i UPS -em na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Szczegółowe warunki dotyczące dzierżawy, gwarancji, obsługi technicznej, płatności określają istotne postanowienia umowy. Wykonawca przedstawi niezbędne procedury mycia i obsługi okresowej urządzenia zalecane przez producenta. Wykonawca zapewni serwis analizatora przez jednostkę posiadającą autoryzacją producenta analizatora. Wszystkie naprawy serwisowe w okresie obowiązywania umowy zostaną dokonane na koszt Wykonawcy za wyjątkiem materiałów zużywalnych odpłatnych. Wykonawca dokona bezpłatnie jednego przeglądu konserwacyjno - technicznego aparatu raz na rok..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dzierżawa analizatora równowagi kwasowo - zasadowej wraz z dostawą odczynników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 dzierżawa analizatora do wykonywania badań równowagi kwasowo - zasadowej RK-Z wraz z reagentami Zamówienie obejmuje dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania 16 000 badań rk-z określonych w załączniku oraz 3300 kontroli wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do wykonywania badań rk-z na okres 36 miesięcy. Szczegółowe warunki zakończenia umowy dzierżawy, gwarancji, obsługi technicznej, warunki płatnicze obejmuje umowa. Wykonawca przedstawi niezbędne procedury mycia i obsługi okresowej urządzenia zalecanej przez producenta. Wykonawca zapewni serwis z autoryzacją producenta analizatora. Wszystkie naprawy serwisowe w okresie obowiązywania umowy zostaną dokonane na koszt Wykonawcy za wyjątkiem materiałów zużywalnych odpłatnych. Wykonawca dokona bezpłatnie jednego przeglądu konserwacyjno - technicznego aparatu raz na rok..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Dostawa wielomodułowego, wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek do pomiaru absorbancji, fluorescencji, luminescencji dla Katedry Chemii, Technologii i Biotechnologii Żywności
- Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.