eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.Poprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Dębicy współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 Infrastruktura Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 oraz Budżetu Państwa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-04

Dębica: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Poprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Dębicy współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 Infrastruktura Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 oraz Budżetu Państwa.
Numer ogłoszenia: 213922 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, faks 0-14 681-56-59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Poprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Dębicy współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 Infrastruktura Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 oraz Budżetu Państwa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Poprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Dębicy współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 Infrastruktura Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 oraz Budżetu Państwa. 2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 472/2012 z dnia 21.06.2013 r. wydanym przez Starostę Dębickiego oraz zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 8.06.2012 r. na działkach nr ewid. 810/16, 810/19, 810/21 w miejscowości Dębica, ul. Sandomierska 41. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza. 3 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających na: 3.1 Przebudowa i modernizacja kotłowni miałowej na gazową z całą infrastrukturą techniczną sterowaniem i automatyką w zakresie wskazanym w dokumentacji budowlano-wykonawczej. Do głównych zamierzeń tego działania należy: 3.1.1 Przebudowa i modernizacja pomieszczeń budynku kotłowni. 3.1.2 Zainstalowanie nowych jednostek kotłowych gazowych i gazowo-olejowych, zbiornika do magazynowania oleju opałowego, wymienników ciepła. 3.1.3 Wykonanie nowej infrastruktury technicznej instalacyjnej niezbędnej do pracy nowej kotłowni. 3.1.4 Wykonanie doziemnej instalacji elektrycznej łączącej kotłownie z głównym agregatem prądotwórczym jednostki. 3.1.5 Wykonanie nowej instalacji gazowej. 3.1.6 Przebudowa i termomodernizacja ścian i dachu budynku. 3.1.7 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej. 3.1.8 Całkowity demontaż istniejącej infrastruktury technicznej. W trakcie realizacji zamówienia musi być zapewniony do wszystkich obiektów jednostki stały dopływ wymaganych mediów. Całość zamierzenia nie może zakłócać pracy obecnie eksploatowanej infrastruktury i porządku wewnętrznego Zakładu Karnego w Dębicy. Całkowity demontaż urządzeń i instalacji może nastąpić w momencie przejścia na nowy system. 3.2 Budowa nowych zewnętrznych sieci cieplnych w zakresie wskazanym w dokumentacji budowlano-wykonawczej (wariant I dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej). Do głównych zamierzeń tego działania należy: 3.2.1 Wykonanie sieci centralnego ogrzewania. 3.2.2 Wykonanie sieci ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji. 3.2.3 Wykonanie sieci pary technologicznej do budynku pralni. 3.2.4 Wykonanie doziemnej instalacji gazowej od stacji redukcyjno-pomiarowej do budynku kotłowni i kuchni. 3.2.5 Całkowity demontaż istniejącej infrastruktury technicznej. W trakcie realizacji zamówienia musi być zapewniony do wszystkich obiektów jednostki stały dopływ wymaganych mediów. Całość zamierzenia nie może zakłócać pracy obecnie eksploatowanej infrastruktury i porządku wewnętrznego Zakładu Karnego w Dębicy. Całkowity demontaż urządzeń i instalacji może nastąpić w momencie przejścia na nowy system. 3.3 Modernizacja kuchni w zakresie wskazanym w dokumentacji budowlano-wykonawczej. Do głównych zamierzeń tego działania należy: 3.3.1 Modernizacja pomieszczeń kuchni ogólnej i dietetycznej. 3.3.2 Wymiana infrastruktury instalacyjnej. 3.3.3 Wykonanie nowej instalacji gazowej. 3.3.4 Instalacja nowych kotłów i urządzeń gastronomicznych gazowych i elektrycznych. 3.3.5 Całkowity demontaż istniejącej infrastruktury technicznej. W trakcie realizacji zamówienia musi być zapewniona w budynku kuchni możliwość ciągłości przygotowywania i wydawania posiłków. Całość zamierzenia nie może zakłócać pracy obecnie eksploatowanej infrastruktury i porządku wewnętrznego Zakładu Karnego w Dębicy. Zamierzenie obejmuje wykonanie całkowitego demontażu istniejącej infrastruktury technicznej i wywóz jej z terenu rozbiórki w miejsce wskazane na odległość do 1km. Całkowity demontaż urządzeń i instalacji może nastąpić w momencie przejścia na nowy system. 3.4 Termomodernizacja 12 obiektów Zakładu Karnego w Dębicy (pawilony mieszkalne A, B, C, kuchnia, wartownia, magazyn, pralnia, warsztaty, administracja, kotłownia, KPS, wieżyczka strażnicza I.) w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej. Do głównych zamierzeń tego działania należy: 3.4.1 Wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych z płyt styropianowych gr. 16 cm wraz z nałożeniem tynku cienkowarstwowego wg kolorystyki wskazanej przez zamawiającego (tło budynków szary/popiel, kolor wstawek pomiędzy oknami zostanie określona na etapie wykonania). Izolacja termiczna dachu z płyt warstwowych typu styropapa o gr. 14 cm wraz z wykonaniem dwuwarstwowego pokrycia z papy termozgrzewalnej. Izolacja termiczna ścian i dachu obejmuje również przebudowę orrynnowania, rur spustowych, instalacji odgromowej, wykonanie nowych krat okiennych w budynkach pawilonów mieszkalnych A, B, C, modyfikacja i malowanie krat okiennych na pozostałych obiektach, modyfikacja zamocowań wszystkich elementów i urządzeń zamocowanych obecnie na ścianach i dachu budynków w taki sposób aby mogły być założone po wykonaniu dociepleń, naprawa, tynkowanie i malowanie kominów, wykonanie wszystkich koniecznych obróbek blacharskich, wykonanie opasek odbojowych wokół budynków. 3.4.2 Wymiana części instalacji c.w.u. 3.4.3 Wymiana instalacji c.o. w obiektach (wariant I dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej). 3.4.4 Montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej w wskazanych obiektach. 3.5 Budowę odnawialnego źródła energii w postaci kolektorów słonecznych wspomagających wytworzenie ciepłej wody użytkowej w zakresie wskazanym w dokumentacji budowlano-wykonawczej. 4 Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania przyłącza gazowego. Przewidywany termin wykonania przyłącza gazowego do Zakładu Karnego w Dębicy to listopad 2013 r. Przyłącz wykona Zakład gazowniczy. 5 Zakres zamówienia obejmuje również: 5.1 Ustanowienie kierownika budowy - głównego koordynatora robót. 5.2 Ustanowienie kierowników robót branżowych. 5.3 Protokolarne przejęcie placu budowy. 5.4 Wykonanie opomiarowania wykorzystywanych mediów zarówno po stronie fizycznej jak i kosztowej. Obciążenie z tytułu korzystania z mediów stanowić będą rachunki wystawiane na podstawie faktur uiszczanych przez Zakład Karny za przedmiotowe media i odczytów z opomiarowania. 5.5 Przygotowanie i likwidacja zaplecza niezbędnego do realizacji robót budowlanych w uzgodnieniu ich usytuowania, czasu prac i zabezpieczeń z kierownikiem działu ochrony ZK w Dębicy. 5.6 Zabezpieczenie eksploatowanych urządzeń, maszyn, materiałów w uzgodnieniu ich usytuowania, czasu prac i zabezpieczeń z kierownikiem działu ochrony ZK w Dębicy. 5.7 Zabezpieczenie i przygotowanie podestów, podjazdów, rusztowań, dźwigów, niezbędnych do celów realizacji prac w uzgodnieniu ich usytuowania, czasu prac i zabezpieczeń z kierownikiem działu ochrony ZK w Dębicy. 5.8 Ustawienie niezbędnych zabezpieczeń, wymaganych przepisami BHP, PPOŻ i ustawą Prawo budowlane i drogowe dla ogrodzeń, wygrodzeń, znaków, tablic, itp. 5.9 Wykonanie całego zakresu robót z materiałów własnych, dostarczenie atestów, badań i certyfikatów jako załączników do odbioru. 5.10 Opracowanie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu (przed rozpoczęciem robót) programu utylizacji, składowania i transportu odpadów. 5.11 Utylizacja elementów i wywiezienie z terenu jednostki materiałów rozbiórkowych. Powyższe nie dotyczy metalowych elementów rozbiórkowych oraz środków trwałych (kotłów grzewczych, komina stalowego, agregatu prądotwórczego kotłowni, pompy obiegowych, silników, urządzeń gastronomicznych). Wykonawca złoży elementy metalowe oraz środki trwałe w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie jednostki. Środki trwałe muszą być zdemontowane w sposób umożliwiający ich ponowny montaż. Elementy metalowe muszą być pocięte na kawałki umożliwiające włożenie ich do kontenera metalowego o wymiarach 1x2,5x6,5 m. 5.12 Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty przekazania odpadów. 5.13 Materiały powstałe w wyniku robót rozbiórkowych będą musiały być minimum raz w tygodniu wywożone z terenu jednostki. Niedopuszczalne jest długoterminowe gromadzenie w/w materiałów rozbiórkowych na terenie Zakładu Karnego w Dębicy. 5.14 Wykonawca poniesie koszty rozruchu gwarancyjnego urządzeń kotłowni oraz ich serwisowania w okresie gwarancyjnym w zakresie wymaganych przeglądów, a także ewentualnych napraw i regulacji -przeglądy i okresowe kontrole serwisowe urządzeń oraz regulacje, naprawy eksploatacyjne i awaryjne w okresie gwarancji obciążaj wykonawcę. 6 Prace realizowane będą na funkcjonujących obiektach. 7 Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył potrzebne mu uzupełniające informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest na wykonane roboty udzielić gwarancji na okres36 miesięcy od daty bezusterkowego podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 8 Podane w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót nazwy własne (materiałów i urządzeń) stanowią poziom odniesienia. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów. Przy opracowywaniu oferty należy stosować urządzenia i materiały spełniające wymagania techniczne i właściwości, nie gorsze niż wskazane w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaproponowane produkty i urządzenia - jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w dokumentacji projektowej. Przy ocenie równoważności Zamawiający będzie brał pod uwagę parametry i funkcjonalności wskazane w dokumentacji projektowej. W celu wskazania, że wskazane zaproponowane produkty i urządzenia - jako równoważne będą spełniały wymagane przez zamawiającego parametry należy dostarczyć dokumenty wymienione w rozdziale IX pkt. 7 SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.25.00 - Usuwanie gleby 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.23.11.11 - Podnoszenie i poziomowanie rurociągów 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.31.00 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 85 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej 3 roboty instalacyjne o charakterze i stopniu złożoności zbliżonej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia polegające na wykonaniu lub remoncie kotłowni z wymianą instalacji albo z wymianą lub instalacją kotłów o mocy min. 750 kW w budynkach, na łączną kwotą minimum 4 000 000,00 zł brutto (w tym co najmniej 1 zadanie na kwotę nie niższą niż 2 000 000,00 zł brutto), z określeniem rodzaju i wartości robót, dat i miejsca wykonania, oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, oraz co najmniej 3 roboty budowlane o charakterze i złożoności zbliżonej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia polegające na termomodernizacji stropodachów i ścian w budynkach czynnych, wykonywane z rusztowa na łączną kwotę minimum 5 000 000,00 zł brutto (w tym co najmniej 1 zadanie na kwot nie niższą niż 3 500 000,00 zł brutto), z określeniem rodzaju i wartości robót, dat i miejsca wykonania, oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że do realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował następującymi narzędziami, urządzeniami i wyposażeniem: Rusztowania ramowe przyścienne o wysokości do 10 m o powierzchni rusztowania min. 1000 m2. Żuraw samojezdny kołowy o udźwigu do 5t. Koparko-ładowarka na podwoziu kołowym. Koparka jednonaczyniowa na podwoziu kołowym. Samochód skrzyniowy do 5 t. Samochód skrzyniowy 5-10 t. Samochód samowyładowawczy do 5 t. Samochód samowyładowawczy do 15 t. Zagęszczacz do stabilizacji gruntu min. 500 kg.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że do realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie ( kierowanie lub nadzorowanie ), w tym kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej trzech realizacji robót konstrukcyjno-budowlanych, w tym co najmniej jedna o wartości co najmniej 5 500 000,00 zł. brutto. (Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. specjalisty, wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed zawarciem umowy,) Kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, posiadających 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie ( kierowanie lub nadzorowanie ), posiadający doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji w budynkach kubaturowych. (Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. specjalisty, wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed zawarciem umowy.) Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającym 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie ( kierowanie lub nadzorowanie ), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu lub nadzorowaniu robót branży elektrycznej ( liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w nadzorowaniu co najmniej 3 robót budowlanych z ostatnich 3 lat polegających na wykonaniu lub przebudowie instalacji elektrycznych. (Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. specjalisty, wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed zawarciem umowy.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że: a) dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę minimum 2 000 000,00 zł, b) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 5 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku: 1) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 2) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, odbiegających od typowych dla danego regionu uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych - na co Wykonawca uzyska pisemne potwierdzenie z najbliższej stacji meteorologicznej. 3) wystąpienie okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze Stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy, 4) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych lub terenowych, 5) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 6) koniecznością uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń właściwych służb i inspekcji, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 7) braku możliwości przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w określonym umową terminie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających np. z technologii robót, co skutkować będzie obniżeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 2) zmiany osoby (specjalisty) wskazanej w wykazie stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ osoba zastępująca specjalistę z danej branży musi posiadać takie same uprawnienia oraz doświadczenie jak osoba zastępowana, co poświadczy przedkładając Zamawiającemu stosowne dokument. Zmiany muszą być poparte ważnymi okolicznościami (np. utrata pracy, długotrwała choroba, inne zdarzenia losowe) Zmiana kierownika budowy wymaga aneksu do umowy 3) zmiany sposobu spełnienia świadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń, wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) możliwością zastosowania materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w projekcie, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, c) możliwością zastosowania technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, kosztów wykonywanych prac lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, d) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazanie w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunków geologicznych skutkujących brakiem możliwości zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, f) wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunków terenowych, a w szczególności istnienia nie zainwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych obiektów budowlanych, g) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, h) koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji, i) koniecznością wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie, skutkujących zwiększeniem: bezpieczeństwa realizacji robót, bezpieczeństwa użytkowania, funkcjonalności obiektu budowlanego lub zmniejszeniem kosztów realizacji inwestycji, usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego; 3. Zakazuje się wprowadzenia przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w realizowanym zamówieniu bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego. Wszelkie propozycje zmiany winny być przed przekazaniem ich Zamawiającemu poprzedzone zgłoszeniem przez Wykonawcę zamiaru ich dokonania Inspektorowi Nadzoru w celu technicznej i finansowej oceny, a ponadto jeżeli dotyczą one ust. 2 pkt 3 uzyskaniem opinii autora projektu. Do skierowanego do Zamawiającego za pośrednictwem Inspektora Nadzoru wniosku o dokonanie zmian Wykonawca przedłoży ponadto sporządzony przez siebie, a sprawdzony przez Inspektora Nadzoru, kosztorys różnicowy zawierający wycenę robót zamiennych z podaniem podstaw ich kalkulacji w stosunku do robót przewidzianych umową. 4. Podstawą do sporządzenia aneksu do umowy będzie protokół konieczności, sporządzony po pozytywnej opinii Zamawiającego co do możliwości wprowadzenia zmian w realizowanym zamówieniu, a podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru a w razie konieczności Projektanta. Przy modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy, strony wyodrębniają: a) roboty zamienne, przez które rozumie się roboty, które Wykonawca wykona w zamian za roboty zawarte w pierwotnej dokumentacji projektowej, b) roboty dodatkowe, przez które rozumie się roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, których nie przewidywała dokumentacja projektowa i których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy. c) roboty zaniechane, przez które rozumie się roboty objęte pierwotną dokumentacją projektową, a których wykonanie stało się zbędne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny 39-200 Dębica ul. Sandomierska 41.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny 39-200 Dębica ul. Sandomierska 41.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.