Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-04
Piotrków Trybunalski: dostawa podłóż i suplementów,testów mikrobiologicznych,wzorców chemicznych,wskaźników biologicznych,materiałów referencyjnych,pożywek gotowych do użycia,testów diagnostycznych,testów Vidas,szkła laboratoryjnego,wagi laboratoryjnej,biurety automatycznej,termometrów, pipet i końcówek do pipet,odczynników chemicznych
Numer ogłoszenia: 213924 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Piotrkowie Trybunalskim , Aleje 3 Maja 8, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6495063, 64645268 w. 30, faks 044 6477626.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pislodz.pl/piotrkow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budzetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa podłóż i suplementów,testów mikrobiologicznych,wzorców chemicznych,wskaźników biologicznych,materiałów referencyjnych,pożywek gotowych do użycia,testów diagnostycznych,testów Vidas,szkła laboratoryjnego,wagi laboratoryjnej,biurety automatycznej,termometrów, pipet i końcówek do pipet,odczynników chemicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet A:podłoża i suplementy Pakiet B:testy mikrobiologiczne Pakiet C: wzorce chemiczne Pakiet D:wskaźniki biologiczne Pakiet E: materiały referencyjne Pakiet F: pożywki gotowe do użycia Pakiet G:testy diagnostyczne Pakiet H: testy na aparat miniVidas Pakiet I: szkło laboratoryjne Pakiet J: środki dezynfekcyjne Pakiet K: drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet L: waga laboratoryjna Pakiet Ł: biureta automatyczna Pakiet M:Termometry Pakiet N: Pipety i końcówki do pipet Pakiet O: Odczynniki chemiczne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 33.69.40.00-1, 33.12.41.30-5, 38.00.00.00-5, 38.00.00.00-8, 38.31.10.00-8, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 33.63.16.00-8, 38.41.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych dooferty zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.lodz.pl/piotrkow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 97-300 Piotrków Tryb. Aleje 3 Maja 8
Sekcja Administracyjno-Techniczna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 97-300 Piotrków Tryb. Aleja 3 Maja 8 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podłoża i suplementy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa podłóż i suplementów dla oddziału laboratoryjnego Stacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Testy mikrobiologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa testów mikrobiologicznych dla oddziału laboratoryjnego Stacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wzorce chemiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wzorców chemicznych dla oddziału laboratoryjnego Stacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wskażniki biologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sporalu A - 50 opakowań (1op. -10testów) Dostawa sporalu S - 1 opakowanie (1 op. -40 testów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały referencyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału referencyjnego do oznaczania zawartości białka i fosforu w produktach mięsnych -1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pożywki gotowe do użycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podłóż BCYE BIPLATE i GVPC Gelose BP , agar Listeria monocytogenes według OTTAWIANI i AGOSTI, płytek TSA typ Rodac..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Testy diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów diagnostycznych dla oddziału laboratoryjnego Stacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Testy na aparat miniVidas.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Vidas Staph Enterotoxin 2 - 2 zestawy ( 1 zestaw-30 testów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkło laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa szkła laboratoryjnego dla oddziału laboratoryjnego Stacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Środki dezynfekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa AHD 2000- 35 litrów i chloraminy 5 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla oddziału laboratoryjnego Stacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Waga laboratoryjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wagi laboratoryjnej elektronicznej dla oddziału laboratoryjnego Stacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Biureta automatyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa biurety automatycznej dla oddziału laboratoryjnego Stacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Termometry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa termometrów dla oddziału laboratoryjnego Stacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pipety i końcówki do pipet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pipet i końcówek do pipet dla oddziału laboratoryjnego Stacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Odczynniki chemiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych dla oddziału laboratoryjnego Stacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Warsztaty "Certyfikowany szkolny doradca zawodowy - Metoda Achtnicha w praktyce" "Poznaj z nami świat zawodów"- cykl warsztatów dotyczących preorientacji zawodowej dla dzieci z "zerówek"
- PRZEBUDOWA MOSTU NA PRZEPUST ZLOKALIZOWANEGO W CIĄGU ULICY ŁÓDZKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM NA ODCINKU OD UL. KASZTELAŃSKIEJ DO UL. GĘSIEJ
- Usługa porządkowa w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
- Dostawa i montaż mebli sądowych dla Sądu Rejonowego w Opocznie
- Usługa ochrony osób i mienia, oraz obsługa szatni w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników oraz akcesoriów do analizatora parametrów krytycznych ABL 837 (ZP-44/2025)
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych III
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Dostawa odczynników do detekcji oraz diagnostyki, odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek oraz dostawapodstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium z podziałem na 14 części..
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.