eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyburzenia obiektów budowlanych wchodzących w skład inwestycji pn. Budowa Terminalu autobusowego w rejonie ulic Powstańców Wielkopolskich - Wielicka , oraz inwestycji pn. Budowa ul. Kuklińskiego wraz z estakadą w ciągu ulic Powstańców Wielkopolskich i Now

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Kraków: Wyburzenia obiektów budowlanych wchodzących w skład inwestycji pn. Budowa Terminalu autobusowego w rejonie ulic Powstańców Wielkopolskich - Wielicka , oraz inwestycji pn. Budowa ul. Kuklińskiego wraz z estakadą w ciągu ulic Powstańców Wielkopolskich i Nowohuckiej w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 213940 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu w Krakowie , ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6167533, fax. (012) 616-74-17.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.zdik.krakow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyburzenia obiektów budowlanych wchodzących w skład inwestycji pn. Budowa Terminalu autobusowego w rejonie ulic Powstańców Wielkopolskich - Wielicka , oraz inwestycji pn. Budowa ul. Kuklińskiego wraz z estakadą w ciągu ulic Powstańców Wielkopolskich i Nowohuckiej w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji obiektów przewidzianych do wyburzenia oraz opracowanie dokumentacji technicznej , na podstawie której należy w Wydziale Architektury i Urbanistyki UMK uzyskać decyzję administracyjne na rozbiórkę lub przyjęcie zgłoszenia rozbiórki tych obiektów. 2. Zakres zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe w zakresie inwestycji : Budowa Terminalu autobusowego a) ul. Powstańców Wielkopolskich nr 10 dz. nr 455-2, 455-3, 455-4 obr.13-Podgórze (własność Gminy Kraków ) protokół przejęcia ZDiT z dnia 27.05.2008 r ,operat szacunkowy ,mapa, ( budynek do wyburzenia posiada zabezpieczenia) b) ul. Powstańców Wielkopolskich 12 dz. nr 454-2, 454-3,454-4 obr.13-Podgórze ( własność Gminy Kraków )protokół przejęcia ZDiT z dnia 27.05.2008 r, operat szacunkowy, mapa , ( budynek do wyburzenia posiada zabezpieczenia ) c) ul. Powstańców Wielkopolskich 14 dz. nr 453-4,453-6 obr.13-Podgórze ( własność osób fizycznych)-porozumienie z Gminą Miejską Kraków na wejście w teren i wyburzenie budynku,( lokal zastępczy dla Pani Marii Knap do 30.09.2008 r Wydział Mieszkalnictwa- pismo ZDiT , operat szacunkowy, mapa)- zły stan techniczny. d) ul. Powstańców Wielkopolskich 16 a dz. 450-1, 450-3. 450-4 obr.13-Podgórze (własność Gmina Kraków) protokół przejęcia ZDiT z dnia 22.06.2008 r, operat szacunkowy , mapa, ( 3 pawilony handlowe do wyburzenia ) na dzień 18.08.2008 r pawilony zdewastowane, do wyburzenia szkielety konstrukcji i porządkowanie terenu. 2) Roboty rozbiórkowe w zakresie inwestycji : Budowa ul. Kuklińskiego w rejonie ul. Powstańców Wielkopolskich i Nowohuckiej do ul. Saskiej a)ul. Powstańców Wielkopolskich 26 dz. nr 354-4, 5-1 i 5-2 obr.15-Podgórze (własność Gminy Kraków )protokół przejęcia ZDiT z dnia 20.02.2008 r i z dnia 28.04.2008 r , operat szacunkowy, mapa. ( do wyburzenia budynek mieszkalny i garaż 0 b)ul. Paszowska 5 dz. nr 101-7 obr.15-Podgórze (własność Gminy Kraków) protokół przejęcia ZDiT z dnia 14.12.2007 r , mapa, operat szacunkowy ( do wyburzenia budynek gospodarczy, garaż i cieplarnia. ) częściowo już usunięty. c) ul. Szklarska 5 dz. nr 7-1 i 7-2 obr.15-Podgórze (własność Gminy Kraków ) protokół przejęcie ZDiT z dnia 30.05.2008 r , mapa, operat szacunkowy, ( do wyburzenia budynek mieszkalny ) d) ul. Szklarska 14 dz. nr 28-3, 28-4, 28-6 obr.15-Podgórze ( własność Gminy Kraków ) protokół przejęcia ZDi T z dnia 24.7.2007 r i 27.05.2008 r, mapa, operat szacunkowy, ( do wyburzenia budynek mieszkalny , zdemontowane okna dachowe. e) ul. Krzywda 25 dz. nr 270-1 obr.15-Podgórze ( własność Gminy Kraków ) protokół przejęcia przez ZDiT z dnia 12.03.2007 r, , mapa, operat szacunkowy , ( do wyburzenia budynek mieszkalny praktycznie rozwalający się. ) f) ul. Gromadzka 47 dz. 198-1 obr.15-Podgórze (własność Gminy Kraków ) protokół przejęcia ZDiT. z dnia 12.01.2007 r , mapa, operat szacunkowy, (do wyburzenia budynek mieszkalny ogrodzenie.) g) ul. Powstańców Wielkopolskich 18 dz. nr 322-54 obr. 15-Podgórze (własność Gminy Kraków ) protokół przekazania zostanie spisany 30.09.2008 r zgodnie z pismem ZDiT, mapa, operat szacunkowy, do wyburzenia część budynków magazynowych ) 3) Ponadto zamówienie obejmuje roboty porządkowe (niwelacja, wycinka krzewów i drzew owocowych planowanie i tymczasowe ogrodzenie działek). 4) Odłączenie istniejących instalacji. Parametry techniczne powyższych obiektów oraz wykaz instalacji do odłączenia podane są w ich operatach szacunkowych oraz wycenach nieruchomości ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie obowiązuje

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia tj. wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji zamówień polegających na wyburzeniach budynków mieszkalnych i innych obiektów kubaturowych ( odpowiednio do zakresu nin. zamówienia). 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykonawca musi udokumentować że dysponuje osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia, które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi : - wskazany kierownik robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 5)Wykonawca wskaże we wniosku część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6)Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody, na osobach i rzeczach od czasu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane roboty w zakresie odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich za szkody majątkowe i osobowe na sumę: 50.000,00 zł na zdarzenie, bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres od czasu rozpoczęcia robót do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. 1 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy - wg art.22 ustawy. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu Postępowania Administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących zakres określony w warunkach udziału, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień w zakresie przedmiotu zamówienia i potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. Wykonawca musi udokumentować posiadanie uprawnień w zakresie określonym w warunkach zamówienia. 6)Oświadczenie o objęciu kierownictwa budowy przez kierownika budowy. 7)Deklaracja zawarcia umowy ubezpieczenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, pok. 6a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, pok. 6a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.