Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-26
Sochaczew: dostawa oleju napędowego, olejów silnikowych, etyliny 95, płynów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 213944 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie , ul. Batalionów Chłopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8649521, faks 046 8649525.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju napędowego, olejów silnikowych, etyliny 95, płynów eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - olej napędowy i etylina 95 1. Olej napędowy do pojazdów - 21.500 litrów 2. Olej napędowy do agregatów prądotwórczych - 1.500 litrów 3. etylina 95 - 260 litrów Zadanie II - oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne do samochodów marki: Mercedes , Ford, Renault : 1. Oleje silnikowe - 34 litrów (zgodnie z zaleceniami producenta oraz serwisu) 2. Olej do skrzyni biegów - 3 litry (zgodnie z zaleceniami producenta oraz serwisu) 3. Płyn do wspomagania - 3 litry (zgodnie z zaleceniami producenta oraz serwisu) 4. Płyn hamulcowy - 2 litry (zgodnie z zaleceniami producenta oraz serwisu) 5. Płyn do chłodnicy - 10 litrów (zgodnie z zaleceniami producenta oraz serwisu) 6. Płyn do spryskiwaczy - 45 litrów letni 7. Płyn do spryskiwaczy -40 litrów zimowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00 - Oleje napędowe 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać: koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą Prawo energetyczne ( Dz. U. z 1997r. Nr 54 poz. 348 z późniejszymi zmianami.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
potwierdzony opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dla Pakietu I cena może ulec zmianie w przypadku zmiany cen producenta, proporcjonalnie do wskaźnika zmiany cen, zwanego dalej wskaźnikiem. Wskaźnik zostanie obliczony jako iloraz ceny ofertowej i ceny publikowanej przez PKN Orlen na stronie internetowej (z dnia 03.07.2014). Cena po zmianie nie może być wyższa niż iloczyn ceny publikowanej przez PKN Orlen (w dniu zakupu przedmiotu zamówienia) i wskaźnika Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku a) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT b) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa c) zmiana nazwy lub formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian d) wystąpienia siły wyższej - zdarzenia lub połączenia zdarzeń, których nie można było przewidzieć lub którym nie można było zapobiec np. klęski żywiołowe, akty władzy państwowej, stan wojny, stan wojenny, zamieszki, akty terroru
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsochaczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chłopskich 3/7, pok. 158.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 11:00, miejsce: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chłopskich 3/7, sekretariat pok. 143 lub 158.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Równanie i utwardzenie dróg gminnych gruntowych wraz z dostawą tłucznia
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Świadczenie usług całodobowej ochrony mienia na rzecz ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych i innych paliw, produktów i usług związanych z obsługą pojazdów służbowych w obrocie bezgotówkowym w systemie elektronicznych kart flotowych dla UMWM.
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby własne Nadleśnictwa Pisz w 2025 roku.
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych
- Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue
- na bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych SP ZOZ w Obornikach dokonywany na podstawie identyfikacyjnych kart paliwowych- powtórka
- Dostawa oleju napędowego do OT Nowe Linie
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.