Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Lublin: Wykonanie zbiornika odparowującego, ustawienie wiat przystankowych oraz wykonanie zjazdów indywidualnych na przyległe działki, stanowiących roboty dodatkowe do zamówienia podstawowego Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw na odcinku od km 99+418,5 do km 120+517 oraz od km 122+646 do km 133+900, Zadanie I (I etap realizacji projektu): roboty na odcinku od km 111+123,32 do km 120+517 (Sawin-Chełm)
Numer ogłoszenia: 213946 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, fax. 081 7495341.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.zdw.lublin.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zbiornika odparowującego, ustawienie wiat przystankowych oraz wykonanie zjazdów indywidualnych na przyległe działki, stanowiących roboty dodatkowe do zamówienia podstawowego Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw na odcinku od km 99+418,5 do km 120+517 oraz od km 122+646 do km 133+900, Zadanie I (I etap realizacji projektu): roboty na odcinku od km 111+123,32 do km 120+517 (Sawin-Chełm).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zbiornika odparowującego, ustawienie wiat przystankowych oraz wykonanie zjazdów indywidualnych na przyległe działki, stanowiących roboty dodatkowe do zamówienia podstawowego Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Włodawa - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw na odcinku od km 99+418,5 do km 120+517 oraz od km 122+646 do km 133+900, Zadanie I (I etap realizacji projektu): roboty na odcinku od km 111+123,32 do km 120+517 (Sawin-Chełm) Kod CPV: 45111000-8, 45233253-7 45233100-0, 45233000-9, 45100000-8, 45233000-9,45233280-5; 1. Zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie zjazdów na pola i posesje obejmujące: - roboty ziemne wraz z zagęszczaniem i profilowaniem - ułożenie przepustów z rurowych pod zjazdami - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa, gr. 10cm - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15cm - wykonanie nawierzchni z tłucznia gr. 20cm - wykonanie nawierzchni z BA 0/16 gr.5cm 2) Ustawienie wiat przystankowych obejmuje: - rozebranie istniejących wiat przystankowych - roboty ziemne wraz z zagęszczaniem i profilowaniem - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa, gr. 10cm - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8cm - ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cem.-piask. - ustawienie wiat przystankowych 3) Wykonanie zbiornika odparowującego obejmuje: - roboty ziemne wraz z zagęszczaniem i profilowaniem - plantowanie i humusowanie skarp z obsianiem - wykonanie warstwy filtracyjnej z pospółki gr. 50cm - ustawienie barier ochronnych stalowych - oznakowanie pionowe 4) Wykaz dodatkowych zjazdów do posesji, wiat oraz zbiornika odparowującego znajduje się w osobnych załącznikach. 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie wykonawczym, w przedmiarach robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót: D-01.02.04, D-02.01.01, D-02.03.01, D-08.02.01, D-04.05.01, D-08.03.01, D-10.07.01,04, D-04.01.01, D-04.05.01, D-04.04.02, D-05.03.05, D-05.02.01, D-06.02.01, D-06.02.01, D-06.01.01, D-04.01.01, D05.02.01, D-07.05.01, D-07.02.01 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). 5. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia w ZDW w Lublinie planu BIOZ zgodnie z Art.21a. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami, harmonogramu rzeczowo - finansowego robót oraz PZJ. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wartość zamówienia: 281 722,10 zł netto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.32.53-7, 45.23.31.00-0, 45.23.30.00-9, 45.23.30.00-9, 45.23.32.80-5, 45.10.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponowanie minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej, oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. remont, budowa lub przebudowa drogi o długości odcinka min. 1 km każdy) z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 3 robót, zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osoby/osób przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, zawierający informacje o dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączoną kserokopią uprawnień budowlanych branży drogowej, kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej oraz życiorysem zawodowym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25/09/2008 o godz.08:30 w pok. 208...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie planowane do współfinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (081) 749-53-41; (081) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (0-81) 749-53-77 lub pocztą elektroniczną na adres dzp@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o ewentualnych zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących SIWZ, o protestach i ich rozstrzygnięciach, o zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców oraz o ewentualnym przedłużeniu terminu składania ofert. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. 1. W sprawach technicznych - Wydział Budowy, Robert Kazimierczuk tel. (081) 749-53-26. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Zamówień Publicznych, Sławomir Szepietowski, tel. (0-81) 749-53-44; (0-81) 749-53-29..
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy podstawowych odczynników chemicznych, materiałów filtracyjnych i materiałów laboratoryjnych
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa drogi leśnej na odcinku Kuligowo - Policko. Etap II. Odcinek od km 2+700 do km 5+362.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.