Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Koło: wytwarzanie i dostarczanie energii cieplnej do budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Powierciu
Numer ogłoszenia: 213950 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Powierciu , Powiercie 31, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0 63 26 15 197, faks 0 63 26 15 216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiercie.4.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podległa MRIRW w Warszawie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wytwarzanie i dostarczanie energii cieplnej do budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Powierciu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wytwarzanie i dostarczanie energii cieplnej na sezon grzewczy 2009/2010 i 2010/2011 w ilości 8000 GJ przez okres 2 lat dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Powierciu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.0 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ustawy; 2) wykonawców którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzenia postępowania; 3) wykonawców którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr. 2 do SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Inne dokumenty W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw i usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie, 3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie określonym w art. 24 ust1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty wymagane w przypadku oferty wspólnej W przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wymaga się aby każdy z Wykonawców złożył dokumenty opisane w cz. IX pkt. 1 ppkt. 2, 3 i pkt 2 ppkt. 3. Dokument opisany w ppkt. 1 powinien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w cz. IX pkt.2 ppkt. 2 i 3 są składane przez tych spośród Wykonawców występujących wspólnie, którzy wykazują częściowe spełnienie warunku, na potwierdzenie którego żądany jest dokument. Od Wykonawcy który w celu wykonania zamówienia zamierza skorzystać z potencjału technicznego, i osób zdolnych do wykonania zamówienia, innego podmiotu, wymaga się aby przedstawił wraz z pisemną ofertą umowę na udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające zdolność podmiotu z którym zawarł umowę, opisane w cz IX pkt. 1 -3 . Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiercie.4.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Powierciu, Powiercie 31, 62-600 Koło, sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Zesół Szkół Ponadgimnazjalnych w Powierciu Powiercie 31, 62-600 Koło, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 497579P - UL.KAZIMIERZA WIELKIEGO W KOLE.
- DOSTAWA SPRZĘTU IT DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W KOLE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO (GRUPA E) DLA GMINY MIEJSKIEJ KOŁO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA OKRES OD 01.06.2025 R. DO 31.05.2026 R
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WYRYKI I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- urządzenia komputerowe.
- zakup energii elektrycznej.
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów KWP w Lublinie.
- Zakup energii cieplnej.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.