Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Zgłobice: Wykonanie odwodnienia osuwiska w m. Lubinka oraz wykonanie stabilizacji osuwiska w m. Szynwałd wraz z odbudową dróg w rejonie tych osuwisk w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych z podziałem na dwa zadania:
zad. Nr 1 - Odwodnienie osuwiska w strefie pasa drogowego wraz z odbudową drogi nr 1356K Tarnów-Zakliczyn w m. Lubinka - Gmina Pleśna w km.14+391 - 14+491
zad. Nr 2 Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi nr 1357K Tarnów-Ryglice w m. Szynwałd - Gmina Skrzyszów w km.11+980 - 12+080.
Numer ogłoszenia: 213970 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach , ul. Zgłobicka 8, 33-113 Zgłobice, woj. małopolskie, tel. 14 6741230, faks 14 6787050.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odwodnienia osuwiska w m. Lubinka oraz wykonanie stabilizacji osuwiska w m. Szynwałd wraz z odbudową dróg w rejonie tych osuwisk w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych z podziałem na dwa zadania: zad. Nr 1 - Odwodnienie osuwiska w strefie pasa drogowego wraz z odbudową drogi nr 1356K Tarnów-Zakliczyn w m. Lubinka - Gmina Pleśna w km.14+391 - 14+491 zad. Nr 2 Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi nr 1357K Tarnów-Ryglice w m. Szynwałd - Gmina Skrzyszów w km.11+980 - 12+080..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: Zadanie nr 1 m.Lubinka - roboty przygotowawcze (oznakowanie robót, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie warstwy humusu z darniną, zabezpieczenie podziemnych urządzeń obcych) - roboty rozbiórkowe, (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórka przepustów) - wykonanie podbudowy (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, warstwa odcinająca z geowłókniny, warstwa mrozoochronna z kruszywa kamiennego o uz.2/25 mm grub.32 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego o uz.0/31,5 mm grub.20-37 cm średn.grub.31 cm., podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o uz.0/20 mm grub.10 cm.) - wykonanie nawierzchni drogi (warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o uz.0/16 mm grub.8 cm., warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o uz. 0/16 mm grub.5 cm) - roboty wykończeniowe (umocnienie skarp i dna rowu komórkowym systemem ograniczającym (KSO), wykonanie pod umocnionym rowem drenu francuskiego, wykonanie rowów krytych pod zjazdami z rur HDPE fi 50 cm, odbudowa przepustu z rur HDPE fi 80 cm dł.11 m wraz z dobudową studni betonowej 1,2 x 1,2 m na wlocie, odtworzenie rowu odpływowego, uzupełnienie poboczy destruktem), - wykonanie zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne. Zadanie nr 2 m.Szynwałd - roboty przygotowawcze (oznakowanie robót, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, usunięcie drzew i krzaków, zdjęcie warstwy humusu z darniną) - roboty rozbiórkowe, (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórka przepustów, rozbiórka barier drogowych stalowych) - wykonanie pali i mikropali. - wykonanie podbudowy (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, warstwa odcinająca z geowłókniny, warstwa mrozoochronna z kruszywa kamiennego o uz.2/25 mm grub.32 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego o uz.0/31,5 mm grub.20-37 cm średn.grub.31 cm., podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o uz.0/20 mm grub.10 cm.) - wykonanie nawierzchni drogi (warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o uz.0/16 mm grub.8 cm., warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o uz. 0/16 mm grub.5 cm) - roboty wykończeniowe (umocnienie skarp i dna rowu komórkowym systemem ograniczającym (KSO), wykonanie pod umocnionym rowem drenu francuskiego, wykonanie rowów krytych pod zjazdami z rur HDPE fi 50 cm, odbudowa przepustu z rur HDPE fi 100 cm dł.13 m, udrożnienie i umocnienie rowu odpływowego wraz z ułożeniem koszy siatkowo-kamiennych, uzupełnienie poboczy destruktem), - ustawienie stalowych barier ochronnych SP-06/4, - wykonanie zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne. Przedmiot zamówienia opisują szczegółowo kosztorysy ofertowe, dokumentacja projektowa i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót (SST), które stanowią załącznik do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 10 000 PLN Zadanie nr 2 - 20 000 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 1 ppkt.1.1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie dla każdego z zadań oddzielnie - minimum 2 zamówienia tj. roboty budowlane polegające na likwidacji, zabezpieczeniu, odwodnieniu lub stabilizacji osuwiska wraz z odbudową drogi w jego obrębie o wartości brutto nie mniejszej niż dla zadania nr 1: 600 000,00 zł oraz dla zadania nr 2: 1 200 000,00 zł każde z zamówień. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 ppkt. 1.1 i wykazu o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 1 ppkt. 1.2 SIWZ. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca w dołączonym do oferty wykazie robót budowlanych wykaże, że wykonał dla każdego z zadań oddzielnie 2 zamówienia tj. roboty budowlane polegające na likwidacji, zabezpieczeniu, odwodnieniu lub stabilizacji osuwiska wraz z odbudową drogi w jego obrębie o wartości brutto nie mniejszej niż dla zadania nr 1: 600 000,00 zł oraz dla zadania nr 2: 1 200 000,00 zł każde z zamówień i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie potencjału technicznego: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 1 ppkt.1.1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik Budowy lub kierownik robót. Osoba ta będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy i musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 1. ppkt 1.1 oraz wykazu o którym mowa w rozdz.VIII pkt.1 ppkt.1.3. i oświadczenia o którym mowa w rozdz.VIII pkt.1 ppkt. 1.4.SIWZ Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w dołączonym do oferty wykazie osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz w oświadczeniu, że dysponuje Kierownikiem Budowy, posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymieniony warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku o którym mowa w rozdz. VIII pkt.1 ppkt. 1.SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy wg wzoru zamieszczonego w części III SIWZ dla każdego z zadań oddzielnie. 4. Formularz ofertowy - według załącznika nr 1 do SIWZ 5. Informacja dotycząca podwykonawców jeśli dotyczy- według załącznika nr 7 SIWZ; Jeśli Wykonawca nie przewiduje zlecenia robót podwykonawcom należy wpisać w załączniku nr 7 - NIE DOTYCZY 6. Zaakceptowany - parafowany wzór umowy (zał. nr 8 do SIWZ); 7. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium; 8. pisemne zobowiązanie / dokumenty podmiotów innych - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust. 2 b
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: 1).wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego wystąpieniem niekorzystnych warunków pogodowych nie pozwalających na realizację prac zgodnie z warunkami określonymi w SST. (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, długotrwałe wysokie lub niskie temperatury, powodzie, huragany itp. utrudniające realizację przedmiotu umowy) lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. 2).w razie wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania robót (np. roboty dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia powodujące przesunięcie w czasie robót podstawowych) 3). gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy, 4). w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 5). z uwagi na niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe, choroby) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy.* * Zmiana ta może dotyczyć Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru, osób reprezentujących Strony. Zmiana Kierownika Budowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego przy czym kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby, muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane w SIWZ na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 6). w razie wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie. 7). w sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 8). zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; 9). oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie - 33-113 Zgłobice ul.Zgłobicka 8 pok. nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy. Koszt SIWZ - 40 zł + ewent.koszt przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie - Zgłobice ul.Zgłobicka 8 pok. nr 6 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odwodnienie osuwiska w strefie pasa drogowego wraz z odbudową drogi nr 1356K Tarnów-Zakliczyn w m. Lubinka - Gmina Pleśna w km.14+391 - 14+491.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: Zadanie nr 1 m.Lubinka - roboty przygotowawcze (oznakowanie robót, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie warstwy humusu z darniną, zabezpieczenie podziemnych urządzeń obcych) - roboty rozbiórkowe, (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórka przepustów) - wykonanie podbudowy (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, warstwa odcinająca z geowłókniny, warstwa mrozoochronna z kruszywa kamiennego o uz.2/25 mm grub.32 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego o uz.0/31,5 mm grub.20-37 cm średn.grub.31 cm., podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o uz.0/20 mm grub.10 cm.) - wykonanie nawierzchni drogi (warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o uz.0/16 mm grub.8 cm., warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o uz. 0/16 mm grub.5 cm) - roboty wykończeniowe (umocnienie skarp i dna rowu komórkowym systemem ograniczającym - KSO, wykonanie pod umocnionym rowem drenu francuskiego, wykonanie rowów krytych pod zjazdami z rur HDPE fi 50 cm, odbudowa przepustu z rur HDPE fi 80 cm dł.11 m wraz z dobudową studni betonowej 1,2 x 1,2 m na wlocie, odtworzenie rowu odpływowego, uzupełnienie poboczy destruktem), - wykonanie zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne. Przedmiot zamówienia opisują szczegółowo: kosztorys ofertowy, dokumentacja projektowa i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót (SST), które stanowią załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi nr 1357K Tarnów-Ryglice w m. Szynwałd - Gmina Skrzyszów w km.11+980 - 12+080.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: Zadanie nr 2 m.Szynwałd - roboty przygotowawcze (oznakowanie robót, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, usunięcie drzew i krzaków, zdjęcie warstwy humusu z darniną) - roboty rozbiórkowe, (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórka przepustów, rozbiórka barier drogowych stalowych) - wykonanie pali i mikropali. - wykonanie podbudowy (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, warstwa odcinająca z geowłókniny, warstwa mrozoochronna z kruszywa kamiennego o uz.2/25 mm grub.32 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego o uz.0/31,5 mm grub.20-37 cm średn.grub.31 cm., podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o uz.0/20 mm grub.10 cm.) - wykonanie nawierzchni drogi (warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o uz.0/16 mm grub.8 cm., warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o uz. 0/16 mm grub.5 cm) - roboty wykończeniowe (umocnienie skarp i dna rowu komórkowym systemem ograniczającym -KSO, wykonanie pod umocnionym rowem drenu francuskiego, wykonanie rowów krytych pod zjazdami z rur HDPE fi 50 cm, odbudowa przepustu z rur HDPE fi 100 cm dł.13 m, udrożnienie i umocnienie rowu odpływowego wraz z ułożeniem koszy siatkowo-kamiennych, uzupełnienie poboczy destruktem), - ustawienie stalowych barier ochronnych SP-06/4, - wykonanie zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne. Przedmiot zamówienia opisują szczegółowo: kosztorys ofertowy, dokumentacja projektowa i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót (SST), które stanowią załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ZGŁOBICE
więcej: przetargi ZGŁOBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi p.poż nr 10 w leśnictwie Racibórz na docinku 0+000 do 2+345,00
- Remont drogi gminnej nr 490260S ("Pszczelarska") w sołectwie Landek, Gmina Jasienica
- Remont drogi gminnej nr 270625K "Wiatrówki" etap II
- Przebudowa drogi gminnej w m. Siecień - Etap II
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1150B Krzywe - Sobolewo - Płociczno - Gawrych Ruda - Słupie
- Budowa asfaltowej drogi gminnej nr G859539P w Pustkowiu Kierzeńskim - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.