Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Poznań: Wykonanie projektu graficznego, skład i wydruk przewodnika, podręcznika, raportu oraz broszury.
Numer ogłoszenia: 213970 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.poznan.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu graficznego, skład i wydruk przewodnika, podręcznika, raportu oraz broszury..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu graficznego, składu, wydruku, na potrzeby projektu pt.: Posłuchaj mnie - dziecko dotknięte przemocą pod specjalną ochroną, współfinansowanego w ramach Programu Wspólnotowego Daphne II, następujących publikacji: Część I - przewodnik(A), podręcznik(B), raport(C). Część II - broszura(D). Szczegółowe parametry poszczególnych publikacji: A. Przewodnik - szacunkowy nakład 2200szt, w tym: wersja polskojęzyczna - szacunkowo 700 szt., wersja angielskojęzyczna szacunkowo 500szt., wersja holenderskojęzyczna szacunkowo 500szt., wersja litewskojęzyczna szacunkowo 500szt. Parametry: do 90 str., format A5+ (155x220mm), wnętrze dwa kolory papier kreda mat 100 gr, okładka: kolorowa miękka, klejona, kreda matowa, papier 200 gram B. Podręcznik - szacunkowy nakład 2200szt, w tym: wersja polskojęzyczna - szacunkowo 700 szt., wersja angielskojęzyczna szacunkowo 500szt., wersja holenderskojęzyczna szacunkowo 500szt., wersja litewskojęzyczna szacunkowo 500szt. Parametry: do 90 str., format A5+ (155x220mm), wnętrze dwa kolory, papier kreda mat 100 gr okładka: kolorowa miękka, klejona, kreda matowa, papier 200 gram. C. Raport - szacunkowy nakład 2200szt, w tym: wersja polskojęzyczna - szacunkowo 700 szt., wersja angielskojęzyczna szacunkowo 500szt., wersja holenderskojęzyczna szacunkowo 500szt., wersja litewskojęzyczna szacunkowo 500szt. Parametry: do 90 str., format A5+ (155x220mm), wnętrze 96% dwa kolory, 4% pełen kolor papier kreda mat 100 gr okładka: kolorowa miękka, klejona, kreda matowa, papier 200 gram D. Broszura - szacunkowy nakład 1000szt. wersja angielskojęzyczna Parametry: do 20 str., A5+ (155x220mm), wnętrze: kolor papier kreda mat 130 g, okładka: kolorowa, szyta, papier kreda mat. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z harmonogramem, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Wykonanie z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (04.09.2005-04.09.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum jednej usługi polegającej na opracowaniu projektów graficznych wraz z drukowaniem, której wartość wynosiła minimum 50.000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na Część I; minimum 5000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na Część II; minimum 55.000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na Część I i II. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ; 3. Podpisany i wypełniony wykaz prac (usług) - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (04.09.2005-04.09.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, polegających na wykonaniu minimum jednej usługi opracowania projektów graficznych wraz z drukowaniem, której wartość wynosiła minimum 50.000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na Część I; minimum 5000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na Część II; minimum 55.000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na Część I i II, stanowiący zał. Nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie p. VII siwz ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
pok 443.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań pok 446.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.10.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Posłuchaj mnie- dziecko dotknięte przemocą pod specjalną ochroną współfinansowany jest z Programu Wspólnotowego DAPHNE II.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - przewodnik(A), podręcznik(B), raport(C)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu graficznego, składu, wydruku, na potrzeby projektu pt.: Posłuchaj mnie - dziecko dotknięte przemocą pod specjalną ochroną, współfinansowanego w ramach Programu Wspólnotowego Daphne II, następujących publikacji: Część I - przewodnik(A), podręcznik(B), raport(C). Szczegółowe parametry poszczególnych publikacji zawiera SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - broszura(D)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu graficznego, składu, wydruku, na potrzeby projektu pt.: Posłuchaj mnie - dziecko dotknięte przemocą pod specjalną ochroną, współfinansowanego w ramach Programu Wspólnotowego Daphne II, następujących publikacji: Część II - broszura(D). Szczegółowe parametry poszczególnych publikacji zawiera SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Dostawa surowców recepturowych
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych
- Roboty dekarskie na budynkach komunalnych w Poznaniu w podziale na części
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej
- Dostawa druków, formularzy resortowych oraz druków ścisłego zarachowania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących objętych umową serwisową urządzeń na okres 36 miesięcy.
- Usługa druku i oprawy 5 tomików poetyckich, cz. 2.
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek w miękkiej oprawie, cz. 1.
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
- Usługa przygotowania i drukowania broszur oraz ulotek w ramach operacji pn.: "Kompendium wiedzy dla rolnika"
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.