eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie projektu graficznego, skład i wydruk przewodnika, podręcznika, raportu oraz broszury.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Poznań: Wykonanie projektu graficznego, skład i wydruk przewodnika, podręcznika, raportu oraz broszury.
Numer ogłoszenia: 213970 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.poznan.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu graficznego, skład i wydruk przewodnika, podręcznika, raportu oraz broszury..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu graficznego, składu, wydruku, na potrzeby projektu pt.: Posłuchaj mnie - dziecko dotknięte przemocą pod specjalną ochroną, współfinansowanego w ramach Programu Wspólnotowego Daphne II, następujących publikacji: Część I - przewodnik(A), podręcznik(B), raport(C). Część II - broszura(D). Szczegółowe parametry poszczególnych publikacji: A. Przewodnik - szacunkowy nakład 2200szt, w tym: wersja polskojęzyczna - szacunkowo 700 szt., wersja angielskojęzyczna szacunkowo 500szt., wersja holenderskojęzyczna szacunkowo 500szt., wersja litewskojęzyczna szacunkowo 500szt. Parametry: do 90 str., format A5+ (155x220mm), wnętrze dwa kolory papier kreda mat 100 gr, okładka: kolorowa miękka, klejona, kreda matowa, papier 200 gram B. Podręcznik - szacunkowy nakład 2200szt, w tym: wersja polskojęzyczna - szacunkowo 700 szt., wersja angielskojęzyczna szacunkowo 500szt., wersja holenderskojęzyczna szacunkowo 500szt., wersja litewskojęzyczna szacunkowo 500szt. Parametry: do 90 str., format A5+ (155x220mm), wnętrze dwa kolory, papier kreda mat 100 gr okładka: kolorowa miękka, klejona, kreda matowa, papier 200 gram. C. Raport - szacunkowy nakład 2200szt, w tym: wersja polskojęzyczna - szacunkowo 700 szt., wersja angielskojęzyczna szacunkowo 500szt., wersja holenderskojęzyczna szacunkowo 500szt., wersja litewskojęzyczna szacunkowo 500szt. Parametry: do 90 str., format A5+ (155x220mm), wnętrze 96% dwa kolory, 4% pełen kolor papier kreda mat 100 gr okładka: kolorowa miękka, klejona, kreda matowa, papier 200 gram D. Broszura - szacunkowy nakład 1000szt. wersja angielskojęzyczna Parametry: do 20 str., A5+ (155x220mm), wnętrze: kolor papier kreda mat 130 g, okładka: kolorowa, szyta, papier kreda mat. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z harmonogramem, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Wykonanie z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (04.09.2005-04.09.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum jednej usługi polegającej na opracowaniu projektów graficznych wraz z drukowaniem, której wartość wynosiła minimum 50.000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na Część I; minimum 5000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na Część II; minimum 55.000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na Część I i II. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ; 3. Podpisany i wypełniony wykaz prac (usług) - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (04.09.2005-04.09.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, polegających na wykonaniu minimum jednej usługi opracowania projektów graficznych wraz z drukowaniem, której wartość wynosiła minimum 50.000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na Część I; minimum 5000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na Część II; minimum 55.000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na Część I i II, stanowiący zał. Nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie p. VII siwz ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań pok 443.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań pok 446.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.10.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Posłuchaj mnie- dziecko dotknięte przemocą pod specjalną ochroną współfinansowany jest z Programu Wspólnotowego DAPHNE II.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - przewodnik(A), podręcznik(B), raport(C)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu graficznego, składu, wydruku, na potrzeby projektu pt.: Posłuchaj mnie - dziecko dotknięte przemocą pod specjalną ochroną, współfinansowanego w ramach Programu Wspólnotowego Daphne II, następujących publikacji: Część I - przewodnik(A), podręcznik(B), raport(C). Szczegółowe parametry poszczególnych publikacji zawiera SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - broszura(D)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu graficznego, składu, wydruku, na potrzeby projektu pt.: Posłuchaj mnie - dziecko dotknięte przemocą pod specjalną ochroną, współfinansowanego w ramach Programu Wspólnotowego Daphne II, następujących publikacji: Część II - broszura(D). Szczegółowe parametry poszczególnych publikacji zawiera SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.