Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-04
Bydgoszcz: 50/P/2013
Numer ogłoszenia: 213974 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 50/P/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynków przy ul. Kiedrowskiego 2, Graniczna 13, Puławskiego 21, Rakowa 4, Wojska Polskiego 2A, Jana Pawła 142, Piotra Skargi 9, Wojska Polskiego 6b, Modrzewiowej 23, Młyńskiej 2-2A , Gdańska 63, Gdańska 9, Świętej Trójcy 20, Modrakowej 78 w Bydgoszczy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (odpowiednio dla zadania) tj. WYKONAŁ : 1) dla zadania nr 1 - co najmniej 1 (słownie: jedną) ekspertyzę techniczną w zakresie konstrukcji budynku 2) dla zadania nr 2 - co najmniej 1 (słownie: jedną) ekspertyzę techniczną w zakresie konstrukcji budynku 3) dla zadania nr 3 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący zmiany funkcji użytkowania lokalu lub budynku 4) dla zadania nr 4 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego 5) dla zadania nr 5 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego 6) dla zadania nr 6 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego 7) dla zadania nr 7 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wykonania podłączenia do instalacji gazowej budynku 8) dla zadania nr 8 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wykonania rozbiórki obiektu budowlanego 9) dla zadania nr 9 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący odprowadzenia wód opadowych lub odwodnienia budynku /terenu . 10) dla zadania nr 10 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wykonania rozbiórki obiektu budowlanego 11) dla zadania nr 11 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wykonania instalacji domofonowej dla budynku mieszkalnego objętego nadzorem konserwatora zabytków lub ujętego w rejestrze zabytków 12) dla zadania nr 12 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący odprowadzenia wód opadowych lub odwodnienia budynku /terenu . 13) dla zadania nr 13 - co najmniej 1 ( słownie : jeden) projekt budowlany dotyczący wykonania docieplenia ścian budynku mieszkalnego lub użytkowego . 14) dla zadania nr 14 - co najmniej 1 ( słownie : jeden ) projekt budowlany dotyczący zmiany funkcji użytkowania lokalu lub budynku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum : 1) dla zadania 1: - jedną osobą posiadającą tytuł rzeczoznawcy budowlanego z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , zarejestrowaną w Centralnym Rejestrze Rzeczoznawców Budowlanych (art. 15 Prawo Budowlane - Dz.u. z 2010 r. , Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) 2) dla zadania 2 : - jedną osobą posiadającą tytuł rzeczoznawcy budowlanego z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , zarejestrowaną w Centralnym Rejestrze Rzeczoznawców Budowlanych ( art. 15 Prawo Budowlane - Dz.u. z 2010 r. , Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) 3) dla zadania 3: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz - jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 4) dla zadania 4: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U.z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 5) dla zadania 5: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 6) dla zadania 6: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 7) dla zadania 7: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 8) dla zadania 8: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 9) dla zadania 9: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej oraz - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych 10) dla zadania 10: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 11) dla zadania 11: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji , urządzeń cieplnych elektronicznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 12) dla zadania 12: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji , urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 13) dla zadania 13: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 14) dla zadania 14 : - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno -budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.7. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 4. Podział ceny na składniki dla zadania nr 3 - zgodnie ze wzorem załącznika nr 9 do SIWZ 5. Formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i przypadkach niżej określonych: 1. Wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej zmianie do zmiany wysokości podatku VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury ( powstania obowiązku podatkowego). W takich przypadkach zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy nie wymaga złożenia dodatkowego zgodnego oświadczenia woli stron o ustaleniu tego wynagrodzenia w nowej wysokości , tj. nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 2. Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wydłużenia terminu realizacji umowy wywołanej ważnymi zdarzeniami niemożliwymi do przewidzenia w chwili podpisania umowy, o czas nie dłuższy niż okres trwania przeszkód w realizacji umowy wynikających z ww. zdarzeń. W takim przypadku zmiana dokonuje się po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę o ich zaistnieniu - jednak nie później niż w dniu określonym w umowie na dzień zakończenia realizacji zamówienia i potwierdzeniu tych okoliczności przez Zamawiającego w formie spisanego na tę okoliczność protokołu konieczności i zaakceptowanego przez strony. Zmiana terminu nastąpi w drodze aneksu do umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, jednak nie później niż przed upływem terminu zakończenia realizacji zamówienia - poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie . 4. Jeżeli Zamawiający uzna ,że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ i umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój nr 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój nr 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 50/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie ekspertyzy technicznej budynku przy ul. Kiedrowskiego 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 50/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie ekspertyzy technicznej budynku przy ul. Granicznej 13.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 50/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego na zmianę sposobu użytkowania lokalu w budynku przy ul. Puławskiego 21 -w terminie 20 dni od daty zawarcia umowy dostarczyć do Zamawiającego kserokopię wniosku (wraz z pieczęcią potwierdzającą przyjęcie tego wniosku przez WAB UM Bydgoszcz) o wydanie warunków zabudowy i zagospodarowania , -w terminie 40 dni od daty uzyskania warunków zabudowy i zagospodarowania dostarczyć Zamawiającemu opracowany projekt budowlany, -w terminie 7 dni od daty zaakceptowania dokumentacji projektowej przez Zamawiającego, złożyć wniosek do WAB UM Bydgoszcz o wydanie pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania -w terminie 4 dni od daty wydania decyzji pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania na jej dostarczenie do Zamawiającego ( ul. Śniadeckich 1 pok. 4 p. Alicja Prusakowska )..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 71.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 50;/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego rozbiórki zabudowań przy ul. Rakowa 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 50/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego na rozbiórkę garaży murowanych przy ul. Wojska Polskiego 2A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 50/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego na rozbiórkę budynku -przy ul. Jana Pawła 142.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 50/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego na doprowadzenie instalacji gazowej w budynku przy ul. Piotra Skargi 9 - termin wykonania dokumentacji projektowej - 21 dni od daty zawarcia umowy - termin dostarczenia decyzji pozwolenia na budowę do Zamawiającego - do 70 dni od daty przekazania wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do UM WABBydgoszcz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 91.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 50/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego rozbiórki i8stniejącej zabudowy przy ul. Wojska Polskiego 6b - termin wykonania dokumentacji to 21 dni od daty zawarcia umowy - termin dostarczenia decyzji pozwolenia na rozbiórkę do Zamawiającego to 70 dni od przekazania wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na rozbiórkę do UM WAB Bydgoszcz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 91.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 50/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt zagospodarowania terenu przy ul. Modrzewiowej 23.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 50/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego na rozbiórkę 2 budynków przy ul. Młyńskiej 2 i Młyńskiej 2A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 50/-P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego na wykonanie instalacji domofonowej przy ul. Gdańskiej 63.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 50/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego na odprowadzenie wód gruntowych przy ul. Gdańska 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 50/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie audytu energetycznego i wykonanie na jego podstawie projektu budowlanego do9cieplenia ścian przy ul. Św. Trójcy 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 50/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego na zmianę sposobu użytkowania lokalu przy ul. Modrakowej 78.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.