eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IstebnaZimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna w sezonie zimowym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Istebna: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna w sezonie zimowym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 213991 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Istebnej , Istebna 1000, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8556500 w. 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.istebna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna w sezonie zimowym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna o łącznej długości - 182,4 km. Zamówienie będzie realizowane w poszczególnych sołectwach Gminy w podziale na zadnia, stanowiące jeden rejon odśnieżania. W poszczególnych zadaniach ustalono dwie kolejności odśnieżania, które wynikają ze znaczenia komunikacyjnego poszczególnych dróg..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 7 do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji następujące w pełni sprawne jednostki sprzętu tj: Zadanie 1 - Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt, Zadanie 2 - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt, Pojazd wirnikowy typu UNIMOG lub równoważny - 1 szt, Zadanie 3 - Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt, Zadanie 4 - Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt, Zadanie 5 - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 160 kM - 1 szt., Pojazd wirnikowy typu UNIMOG lub równoważny - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt. Zadanie 6 - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Zadanie 7 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Zadanie 8 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Zadanie 9 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Zadanie 10 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt, Zadanie 11 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 kM, Zadanie 12 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt, Zadanie 13 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Zadanie 14 - Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Zadanie 15 - Pojazd z pługiem oaz posyparką o mocy co najmniej 160 kM - 1 szt, Pojazd z pługiem oaz posyparką o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Zadanie 16 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Zadanie 17 - Pojazd wirnikowy typu UNIMOG lub równoważny - 1 szt, Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Zadanie 18 - Pojazd z pługiem i dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Zadanie 19 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Zadanie 20 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt,.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz Ofertowy, Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy, oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 Ustawy pzp, Oświadczenie o podwykonawstwie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z następującymi warunkami: 1. zmiana (przedłużenie ) terminu realizacji zamówienia (umowy): a) w przypadku nietypowych warunków pogodowych, które wymagają zmiany wyznaczonego okresu zimowego utrzymania, b) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o ile wykonanie tych zamówień spowoduje konieczność przedłużenia terminu realizacji zamówienia (umowy), 2. zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie): a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT, b) w przypadku zmiany zakresu zamówienia, nie powodującego rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ - zmiana obmiarów poszczególnych usług, 3. zmiana zakresu wykonywanych usług: a) w przypadku zmiany obmiarów poszczególnych usług, 4. zmiana podwykonawcy występującego po stronie Wykonawcy: a) w przypadku podejrzenia, że kwalifikacje podwykonawcy lub jego wyposażenie w sprzęt nie gwarantują odpowiedniej jakości wykonania usług lub dotrzymania terminów. 5. zmiana danych osobowych lub adresowych Wykonawcy, 6. zmiana przedstawiciela stron umowy, osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.istebna.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Istebna 43-470 Istebna 1000 033 855-65-00 wew. 46..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Istebna 43-470 Istebna 1000 pok. 102 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jaworzynka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Małysze, Czerchla, Do Matusznego, Klimki, Jasie, Groń, Byrty - Szkawlonka o długości 9,90 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jaworzynka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Stańki Gorzołki, Ondrusze - Słowioki -Za Szkołą, Do Dubiela, Łacki - Czadeczka, Zapasieki, Hasztuba, Wielki Potok, Wyrchczadeczka, Śliwkula Odcinki - do Kaprola, nad Organistą, Pod Solisko, Moczorka, Kopanice, Bagna, do Kominiorka, Czadeczka - Krężelka, Kikula - Zakikula, Rajka - Maciejka, Szeroki las o długości 22,30 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jaworzynka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Pustać - Biłki - Dragony - Łabaje, Pod Jagiełową + parking przy Ośrodku Zdrowia oraz OSP, Bestwiny - Odewsi, Pod Psinę, Duraje, Zagroń, Kotelnica o długości 6,10 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jaworzynka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Polana, Korbasy, Łupienie, Rondo Trójstyk, do Patyka o długości 4,30 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Bystre, Bystre Górne i Dolne, Gimnazjum Istebna oraz parking Gimnazjum, CPN - Kameralna - Szymcze most o długości 12,40 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Wilcze do Kowola, Wilcze Górne - do Stebla, Tokarzonka-Kuboszula, Andziołówka Słowioczonka, Do Maczychina, Cpn-Tokarzonka o długości 10,20 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Olecki + odcinek do Kaczmarzyka, Mikszówka o długości 7,80 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Od Smugi-Połom, Kawulonka, Murzynka, Leszczyna-Do Juroszka, Leszczyna-Olza o długości 10,70 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Pietroszonka, Skała-Stecówka, Mlaskawka o długości 7,50 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Jasnowice, Jasnowice na Las o długości 7,10 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Mikowo Łąka, Bźnioki , Do Waligóry, Młoda Góra Polanka, Miki, Suszki, Gazury -Szymcze, Parking przy domu przedpogrzebowym o długości 12,00 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Bryje-Poloki, Na zapowiedż, Matyska do Dziury, Matyska ( we wsi Koniaków ), Wojtosze, Nowy Jork o długości 7,00 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Jasiówka, Bombolówka, Cisowe, do Skurzoka, Pasieki do mostu, Za Dolina, Brzestowe - Wojtosze, Do Kowola o długości 8,30 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Parking przy Gminie, Park Centrum, Parking OSP, Parking Oczyszczalnia, Schody Dzielec, Parking przy ośrodku Edukacji Ekologicznej SP 1 Istebna, Wywóz, Beskid obok Pizzeri, Droga za Strażnicą OSP, Dziedzina, obok Chaty Kawuloka, Gliniane, Podoliny Dzielec, Parking Pogotowie, Amfiteatr Parking, Wojtosze Zagroń o długości 7,60 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Koniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Plac przy SP 1 w Koniakowie, Plac przy OSP w Koniakowie Centrum, Plac pyz Ośrodku zdrowia w Koniakowie, Parking przy Domu Nauczyciela Rastoka - Jasiówka, most Rastoka, Market REMA-Szkoła Zaolzie - Pasieki, Plac przy OSP Zaolzie, Parking na Zaolziu, Za Groń, Filipionka, Pustki, Odkrzas ,Kadłuby, Do Bielesza, do Kunca, Do Raju, Do Marekwicy o długości 12,90 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Koniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Zimna Woda-Żurówka Jasinowa, Pietraszyna + do Matusznego, Gołówka, Szańce Wołowa, Szkatólka, pod Bocianem, Polana, Gronik II o długości 11,20 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Koniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Legiery-Kosarzyska, Plac przy OSP w Kosarzyskach, Wyżrana, do Rudy Do Pogorzelskiego, Koszarzysta - Pańska Łąka, Do Grenia, Do Bielesza, Górna Bukowina, Na Bagno, Legiery Skrót, Do Sikory, Bukowina, Gronik Pańska Łąka Pod Łąkę, Woszczyna o długości 12,90 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Koniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Tyniok, do Celaka, Żurówka Skrót Żurówka o długości 1,80 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Koniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Plac przy SP 2 Rastoka, Małączka, Do Gajdosza, Rdzawka - Usnobocz - do Jureczka, Pod Siwe, Rastoka-Zarastoka o długości 8,00 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Koniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Deje - Tkoczówka o długości 2,40 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.