To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-15
Bielawa: Audyt w zakresie rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013
Numer ogłoszenia: 214005 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143749 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Bielawa, ul. Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. (074) 8334-255, faks 074 8335838.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Audyt w zakresie rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres czynności obejmuje: a) Audyt rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013 pod kątem prawidłowości podatku należnego oraz podatku naliczonego, w tym możliwości zakwalifikowania poniesionych przez Zamawiającego wydatków jako podlegających odliczeniu. b) Sporządzenie raportów z przeprowadzonych audytów . c) Przygotowanie wniosku o indywidualną interpretację prawa podatkowego w przypadku , gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będzie wymagał potwierdzenia poprawności interpretacji podatkowych . d) Sporządzenie korekt deklaracji podatku VAT za badany okres i przygotowanie wniosków o stwierdzenie nadpłaty podatku VAT na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego dokumentów. e) Przygotowanie odwołań właściwych w sprawie rozliczeń podatku VAT za badany okres. f) Reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań sprawdzających prowadzonych przez organ administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie skorygowanych deklaracji podatku VAT za badany okres. g) Reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań kontrolnych i sądowo-administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT za badany okres. h) Doradztwo podatkowe, prawne oraz w zakresie rachunkowości w sprawach, o których mowa wyżej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.17.10.00 - (3) Doradztwo finansowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TPA HORWATH SZTUBA KACZMAREK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TPA HORWATH SZTUBA KACZMAREK SP. Z O.O.
- TPA Horwath Sztuba Kaczmarek Sp. z o.o., ul. Murawa 12, 61-655 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79827,00
Oferta z najniższą ceną: 79827,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELAWY
- Świadczenie usług pocztowych na terenie kraju i zagranicą dla Urzędu Miejskiego w Bielawie
- Modernizacja Żłobka Publicznego nr 3 w Bielawie w ramach zadania "Utworzenie 96 nowych miejsc opieki w Żłobku Publicznym nr 3 przy ul. Klonowej w Bielawie"
więcej: przetargi w Bielawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.