eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągPromocja projektu pn. Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-08

Elbląg: Promocja projektu pn. Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw
Numer ogłoszenia: 214031 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138415 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja projektu pn. Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Promocja projektu pn. Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw Przedmiot główny: CPV: 79.34.22.00 - 5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie promocji Promocja projektu pn. Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. 2. Zakres zamówienia obejmuje niżej wymienione elementy kampanii promocyjnej: I. Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie w ogólnopolskiej gazecie opinii (wydanie ogólnokrajowe), dział ogłoszenia, materiału promocyjnego 1) Dane techniczne: rozmiary: 12 modułów elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, kolor: full kolor 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Rozwój Polski Wschodniej, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) hasło promocyjne PO RPW Fundusze Europejskie dla rozwoju Polski Wschodniej, d) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. II. Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie w gazecie lokalnej, dział ogłoszenia, materiału promocyjnego 1) Dane techniczne: rozmiary: 18 modułów elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, kolor: full kolor 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Rozwój Polski Wschodniej, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) hasło promocyjne PO RPW Fundusze Europejskie dla Rozwoju Polski Wschodniej, d) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. III. Przygotowanie i emisja tygodniowa banera reklamowego (billboard lub box śródtekstowy lub skycraper) w ogólnopolskim serwisie internetowym opinii Reklama powinna być zamieszczona na podstronie biznesowej (przedział użytkowników od: 1 mln 600 tys.; przedział odsłon od: 40 mln; zasięg wśród internautów od 8,87%). Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie w materiałach co najmniej następujących elementów: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Rozwój Polski Wschodniej, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) hasło promocyjne PO RPW Fundusze Europejskie dla rozwoju Polski Wschodniej, d) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 3. Zamieszczanie publikacji w prasie i ogłoszeń w serwisie internetowym polegać będzie na zamieszczeniu artykułu reklamowego (prasa) banera (Internet) przez Wykonawcę. Realizacja materiałów promocyjnych polegać będzie na przygotowaniu i dostarczeniu przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych określonych w Sekcji II. pkt II.1.3) ppkt 2. ogłoszenia. 4. Informacje ogólne: a) Zamówienie obejmuje cały proces technologiczny: opracowanie graficzne, skład, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego i montaż (jeśli dotyczy). b) Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia minimum 2 korekt redakcyjnych projektu graficznego oraz składu, treści artykułu (jeżeli dotyczy). c) Wykonawca dokona korekty autorskiej. d) Wszystkie materiały promocyjne muszą być wykonane zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 w zakresie informacji i promocji Beneficjentów, które są opisane w dokumencie Zasady promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, dostępnymi pod linkiem: http://www.polskawschodnia.gov.pl/ZPFE/Documents/Zasady_promocji_PORPW_podrecznik_12_2010.pdf e) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu min. 3 projekty wstępne każdego z materiałów promocyjnych - do wyboru, w terminie 5 dni od podpisania umowy. 5. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA REKLAMOWA CONTACT JADWIGA KACZYŃSKA, ul. Płk. Dąbka 138/1, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24747,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21670,67

  • Oferta z najniższą ceną: 21670,67 / Oferta z najwyższą ceną: 84439,5

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.