To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-08
Elbląg: Promocja projektu pn. Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw
Numer ogłoszenia: 214031 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138415 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja projektu pn. Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Promocja projektu pn. Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw Przedmiot główny: CPV: 79.34.22.00 - 5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie promocji Promocja projektu pn. Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. 2. Zakres zamówienia obejmuje niżej wymienione elementy kampanii promocyjnej: I. Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie w ogólnopolskiej gazecie opinii (wydanie ogólnokrajowe), dział ogłoszenia, materiału promocyjnego 1) Dane techniczne: rozmiary: 12 modułów elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, kolor: full kolor 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Rozwój Polski Wschodniej, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) hasło promocyjne PO RPW Fundusze Europejskie dla rozwoju Polski Wschodniej, d) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. II. Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie w gazecie lokalnej, dział ogłoszenia, materiału promocyjnego 1) Dane techniczne: rozmiary: 18 modułów elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, kolor: full kolor 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Rozwój Polski Wschodniej, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) hasło promocyjne PO RPW Fundusze Europejskie dla Rozwoju Polski Wschodniej, d) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. III. Przygotowanie i emisja tygodniowa banera reklamowego (billboard lub box śródtekstowy lub skycraper) w ogólnopolskim serwisie internetowym opinii Reklama powinna być zamieszczona na podstronie biznesowej (przedział użytkowników od: 1 mln 600 tys.; przedział odsłon od: 40 mln; zasięg wśród internautów od 8,87%). Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie w materiałach co najmniej następujących elementów: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Rozwój Polski Wschodniej, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) hasło promocyjne PO RPW Fundusze Europejskie dla rozwoju Polski Wschodniej, d) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 3. Zamieszczanie publikacji w prasie i ogłoszeń w serwisie internetowym polegać będzie na zamieszczeniu artykułu reklamowego (prasa) banera (Internet) przez Wykonawcę. Realizacja materiałów promocyjnych polegać będzie na przygotowaniu i dostarczeniu przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych określonych w Sekcji II. pkt II.1.3) ppkt 2. ogłoszenia. 4. Informacje ogólne: a) Zamówienie obejmuje cały proces technologiczny: opracowanie graficzne, skład, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego i montaż (jeśli dotyczy). b) Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia minimum 2 korekt redakcyjnych projektu graficznego oraz składu, treści artykułu (jeżeli dotyczy). c) Wykonawca dokona korekty autorskiej. d) Wszystkie materiały promocyjne muszą być wykonane zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 w zakresie informacji i promocji Beneficjentów, które są opisane w dokumencie Zasady promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, dostępnymi pod linkiem: http://www.polskawschodnia.gov.pl/ZPFE/Documents/Zasady_promocji_PORPW_podrecznik_12_2010.pdf e) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu min. 3 projekty wstępne każdego z materiałów promocyjnych - do wyboru, w terminie 5 dni od podpisania umowy. 5. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agencja Reklamowa CONTACT Jadwiga Kaczyńska
jakie przetargi wygrała firma
Agencja Reklamowa CONTACT Jadwiga Kaczyńska
- AGENCJA REKLAMOWA CONTACT JADWIGA KACZYŃSKA, ul. Płk. Dąbka 138/1, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24747,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21670,67
Oferta z najniższą ceną: 21670,67 / Oferta z najwyższą ceną: 84439,5
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zapewnienie opieki gwarantującej uczniom bezpieczny dowóz i odwóz do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2025 roku
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z akcesoriami dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Świadczenie usługi cateringowej/gastronomicznej podczas warsztatów/spotkań w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- Pełna, autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymanie w ruchu: mammografu MAMMOMAT Revelation wraz z wyposażeniem w okresie 36 miesięcy w Zakładzie Radiologii WSZ w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- Produkcja i reklama filmów video promujących usługi sieci EURES
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.