eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieWykonanie projektu rewitalizacji oraz projektu termomodernizacji budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 z przeznaczeniem na mieszkania wspomagane i chronione.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-20

Zawiercie: Wykonanie projektu rewitalizacji oraz projektu termomodernizacji budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 z przeznaczeniem na mieszkania wspomagane i chronione.
Numer ogłoszenia: 214060 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152494 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu rewitalizacji oraz projektu termomodernizacji budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 z przeznaczeniem na mieszkania wspomagane i chronione..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu rewitalizacji oraz projektu termomodernizacji budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 z przeznaczeniem na mieszkania wspomagane i chronione. Dokumentacja powinna uwzględniać : - w ramach zagospodarowania terenu należy przewidzieć zaprojektowanie parkingu wraz z drogą dojazdową oraz ewentualną wycinkę drzew. - projekt wyburzenia istniejących komórek przybudowanych do budynku nr 22 o pow. około 180 m2 - w projekcie termomodernizacji uwzględnić należy zastosowanie pompy ciepła do ogrzewania C.O., w przypadku c.w.u. źródłem ciepła będzie instalacja gazowa. W projekcie należy przewidzieć również zabudowę instalacji solarnej. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje wykonanie: Etap I - Projekt rewitalizacji- wykonanie projektu poprzedzone musi być wykonaniem dla budynku projektu inwentaryzacji oraz ekspertyzy stanu technicznego, które określą zakres wymaganej rewitalizacji. Dla budynku opracowane muszą być: a) projekt budowlany w 6 egz. w wersji papierowej, 1egz. w wersji elektronicznej, b) projekt wykonawczy wszystkich branż (architektoniczna, konstrukcyjna, elektryczna, wodno-kanalizacyjna, c.o., gazowa, solarna ,teletechniczna, wentylacji mechanicznej) w 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, c) projekt zagospodarowania terenu, w 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, d) projekt wyburzenia istniejących komórek w 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, e) zaprojektowanie wykonania nowych przyłączy (wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazowej, energii elektrycznej , teletechnicznej) w 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, f) przedmiar robót przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar i robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 ww. rozporządzenia w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, g) kosztorys inwestorski w 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, h) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w w rozporządzenia w 3 egzemplarzach. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, i) mapa do celów projektowych w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, j) przygotowanie wniosku, opracowanie raportu oddziaływania na środowisko w przypadku konieczności oraz uzyskanie decyzji środowiskowej, k) przygotowanie wniosku i uzyskanie uzgodnienia decyzji Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach. Jednocześnie biuro projektowe w trakcie swoich prac powinno na bieżąco uzgadniać rozwiązani a projektowe z Konserwatorem Zabytków. 2) Etap II - Projekt termomodernizacji - obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla termomodernizacji budynku przy ul. Niedziałkowskiego 22. Dla budynku należy wykonać audyt energetyczny, który określi szczegółowy zakres prac. Podczas projektowania prac termomodernizacyjnych należy przewidzieć ocieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz z uwagi na warunki nałożone przez Śląskiego Wojewódzkiego konserwatora Zabytków w Katowicach. Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie: a) projekt budowlany w 6 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, b) projekt wykonawczy wszystkich branż w 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, c) przedmiar robót przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar i robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 ww. rozporządzenia w 4 egzemplarzach w wersji papierowej w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, d) kosztorys inwestorski w 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia w 3 egzemplarzach. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, f) przygotowanie wniosku, opracowanie raportu oddziaływania na środowisko w przypadku konieczności oraz uzyskanie decyzji środowiskowej, g) przygotowanie wniosku i uzyskanie uzgodnienia/decyzji Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach. Jednocześnie biuro projektowe w trakcie swoich prac powinno na bieżąco uwzględniać rozwiązania projektowe z Konserwatorem Zabytków. W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami podziemnymi i nadziemnym do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie projektu zabezpieczenia sieci lub usunięcia kolizji. Szczegółowe rozwiązania winny być zgodne z warunkami technicznymi gestorów sieci, po akceptacji Zamawiającego. Uzyskanie warunków technicznych należy do obowiązków wykonawcy projektu. Dokumentację wykonać w ilościach jak w § 1 ust. 3 pkt. 1-9 wzoru umowy. Zgodnie z art. 20 ust 2 wg prawa budowlanego, projektant ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu przez osobę posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych, 2) uzyskanie wszelkich uzgodnień, zaświadczeń pozwalających na uzyskanie przez Inwestora zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, 3) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny, wraz z określeniem co należy przez to rozumieć ( wskazanie parametrów technicznych). 4) konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy, a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nie ujętych a istotnych z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zamówienia, 5) wypełnienie wniosku o pozwolenie na budowę - 2 egz. w wersji papierowej ( bez wpisywania daty), 6) wsparcie merytoryczne Zamawiającego w trakcie prowadzonego postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w zakresie zagadnień związanych z opracowaną dokumentacją projektową 7) w projekcie na stronie tytułowej oraz na wszystkich rysunkach następnie w przedmiarze, kosztorysie inwestorskim i specyfikacji technicznej datę zapisywać jako dzień, miesiąc, rok, 8) przy podpisach (oprócz rysunków) należy przystemplować imienne pieczęcie projektantów, 9) w przedmiarze i kosztorysie inwestorskim należy uwzględnić zgodnie z Rozporządzeniem kod i nazwę wspólnego słownika zamówień podstawowych zakresów robót, 10) przedmiary robót podzielić należy na rozdziały wg. poszczególnych asortymentów robót oraz tabelę elementów scalonych. W przedmiarach oprócz wszystkich asortymentów robót należy również uwzględnić pełną obsługę geodezyjną zadania, 11) wszystkie rysunki które znajdują się w projektach wraz z opisami, pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się także w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej, 12) Wykonawca załączy komplet niezbędnych uzgodnień z właścicielami mediów i ewentualnie inne, które umożliwią Zamawiającemu zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę. Wszystkie rysunki które znajdują się w projektach wraz z opisami, pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej. Inne wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej 1. Wykonawca, przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zgadza się na wykonanie przez Zamawiającego autorskich praw zależnych. 3. Zamawiający ma prawo do: utrwalenia przedmiotu zamówienia, zwielokrotnienia przedmiotu zamówienia lub jego części dowolną techniką, zapisu przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej, wykorzystania przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie wybór wykonawcy robót budowlanych, w szczególności poprzez włączenie przedmiotu zamówienia lub jego części do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz udostępnianie przedmiotu zamówienia i jego części wszystkim zainteresowanym tym postępowaniem, używania i sporządzania kopii (techniką kserograficzną i cyfrową oraz na nośnikach magnetycznych typu dyskietki, CD) ,wykorzystania przedmiotu niniejszej zamówienia, w celu realizacji inwestycji. 4. Wykonawca udziela na Projekt rękojmi za wady na okres 5 lat. Ponadto Wykonawca udziela na dokumentację projektową gwarancji jakości na okres 5 lat. Terminy rękojmi i gwarancji liczone będą od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kreator Studio projektowe Elżbieta Błeszyńska, ul. Gen. Sikorskiego 12, 44-120 Pyskowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 121770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.