eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzebudowa drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Gaj Oławski km 38+243 - 39+100 wraz z poprawą odwodnienia i oznakowaniem niebezpiecznego zakrętu. Zadanie realizowane w ramach Programu Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych na Drogach - II Edycja.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Wrocław: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Gaj Oławski km 38+243 - 39+100 wraz z poprawą odwodnienia i oznakowaniem niebezpiecznego zakrętu. Zadanie realizowane w ramach Programu Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych na Drogach - II Edycja.
Numer ogłoszenia: 214066 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438788, 3417659, fax 071 3418172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzdw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Gaj Oławski km 38+243 - 39+100 wraz z poprawą odwodnienia i oznakowaniem niebezpiecznego zakrętu. Zadanie realizowane w ramach Programu Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych na Drogach - II Edycja..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót jest wykonanie remontu nawierzchni jezdni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 396 w ramach II edycji programu likwidacji miejsc niebezpiecznych na drogach. Nazwa zadania brzmi Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Gaj Oławski km 38+243 - 39+100 wraz z poprawą odwodnienia i oznakowaniem niebezpiecznego zakrętu. Obecnie nawierzchnia jezdni posiada niewystarczającą przyczepność, co powoduje, że przy opadach deszczu nawierzchnia jest bardzo śliska. Występują również drobne ubytki i wykruszenia, które przed przystąpieniem do robót należy wyremontować. Stan techniczny Remont polegał będzie na sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej jezdni, poprawie ułożenia istniejących elementów ścieków betonowych, ustawieniu barier energochłonnych oraz wykonaniu nowego oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej. Zakres robót remontowych objętych zadaniem jest następujący: 1. Wyznaczenie profilu nawierzchni 2. Frezowanie nawierzchni jezdni 3. Likwidacja przełomów drogowych 4. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych 5. Nawierzchnia jezdni 6. Odwodnienie 7. Profilowanie i uzupełnianie poboczy 8. Trawniki 9. Oznakowanie poziome, pionowe i urządzenie bezpieczeństwa ruchu drogowego 10. Wywóz materiału 11. Wszystkie materiały oraz recepty powinny być, przed ich wbudowaniem, zaakceptowane przez inspektora nadzoru robót. Szczegółowy zakres, rodzaj i ilości poszczególnych robót podają przedmiary oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 7000 pln.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zadania w zakresie: napraw nawierzchni bitumicznych i/lub remontów, i/lub odnowy, i/lub przebudowy, i/lub budowy o wartości min. 400 000,000 zł brutto każde zadanie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, f) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj min.: - koparko-ładowarka - 1 szt. - samochody samowyładowawcze - 2 szt. - młot pneumatyczny - 1 szt. - piła mechaniczna - 1 szt. - frezarka sterowana elektronicznie o szerokości bębna skrawającego 1,0 m - 1 szt. - samochód samowyładowawczy z przykryciem lub termos - 1 szt. - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego o szerokości stołu wibracyjnego 2,0-3,0 m - 1 szt. - skrapiarka - 1 szt. - walec stalowy gładki - 1 szt. - walec ogumiony - 1 szt. - szczotka mechaniczna lub inne urządzenie czyszczące - 1 szt. - płytowe zagęszczarki wibracyjne - 1 szt. g) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami drogowymi do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 400 000,00 zł i) oświadczają, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, j) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4,5, ust. 2 pkt. 1, 3,5,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605.). 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4,5, ust. 2 pkt. 1, 3,5,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzdw.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Dróg Wojewódzkich ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.