eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa mebli laboratoryjnych - 7 sztuk dydestoriów dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Warszawa: Dostawa mebli laboratoryjnych - 7 sztuk dydestoriów dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego
Numer ogłoszenia: 214071 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski Wydział Chemii , ul. Pasteura 1, 02-093 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8225092, 8220211 w. 271, fax. 022 8224880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chem.uw.edu.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.chem.uw.edu.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli laboratoryjnych - 7 sztuk dydestoriów dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych - 7 sztuk dygestoriów do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia na terenie Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1. Pod pojęciem dostawy mebli laboratoryjnych rozumie się dostawę wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem mebli laboratoryjnych oraz podłączenie, uruchomienie i sprawdzenie działania tych urządzeń oraz instruktaż pracowników na koszt Wykonawcy. Zapewnienie serwisu po zakończeniu okresu gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w niniejszym paragrafie - ust. 3 nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 2 niniejszego artykułu. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 5 dostaw mebli laboratoryjnych i dygestoriów, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 100 000,- PLN brutto-każda z nich), dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 100 000,00 złotych. 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia). 5. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych określonych w ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu oświadczeniami i dokumentami określonymi w § 2. 6. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni Wykonawcy wymienieni w art. 24 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem oferty opracowany przez Zamawiającego) następujące oświadczenia i dokumenty (wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy) zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ: 1) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne), lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii, posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i obejmować niniejsze postępowanie. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 5 dostaw mebli laboratoryjnych i dygestoriów, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 100 000,- PLN brutto-każda z nich), dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (Formularz Nr 2). 3) Polisa lub inny dokument poświadczający, Ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,- złotych. 4) Szczegółowy opis parametrów technicznych w języku polskim z uwzględnieniem parametrów technicznych wymaganych w art. 3 niniejszej Specyfikacji. 5) Szczegółowy opis oferowanych warunków gwarancji i serwisu gwarancyjnego. § 3. 1. Zaleca się, aby Wykonawca sporządził szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich dostarczanych oświadczeń i dokumentów i dołączył ten spis do oferty, jako Formularz 2. 2. Zaleca się dołączenie zaakceptowanego wzoru umowy - podpisanego na ostatniej stronie przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chem.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI WYDZIAŁ CHEMII Dział Administracji i Inwestycji ul. Pasteura 1 02-093 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 11:45, miejsce: WYDZIAŁ CHEMII Dział Administracji i Inwestycji ul. Pasteura 1 02-093 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.