eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Inżynier Kontraktu dla ProjektówRenowacja budynków socjalnych w Jeleniej Górze przyProjekt 1 - ul. Waigla 26/28 i 30/32; Projekt 2 - ul. Lwóweckiej 19, 21, 29, 31, 33, 35; Projekt 3 - ul. Powstańców Śląskich 4a, 7, 23, 24; oraz renowacja budynków w Jeleniej Górze przyProjekt 4 - ul. Drzymały 11-13; Projekt 5 - ul. Drzymały 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14; Projekt 6 - ul. Kilińskiego 24; Projekt 7 - ul. Złotniczej 2, 4, 6, 8, 10; Projekt 8 - ul. Flisaków 4, 6, 8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Jelenia Góra: Inżynier Kontraktu dla Projektów: Renowacja budynków socjalnych w Jeleniej Górze przy: Projekt 1 - ul. Waigla 26/28 i 30/32; Projekt 2 - ul. Lwóweckiej 19, 21, 29, 31, 33, 35; Projekt 3 - ul. Powstańców Śląskich 4a, 7, 23, 24; oraz renowacja budynków w Jeleniej Górze przy: Projekt 4 - ul. Drzymały 11-13; Projekt 5 - ul. Drzymały 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14; Projekt 6 - ul. Kilińskiego 24; Projekt 7 - ul. Złotniczej 2, 4, 6, 8, 10; Projekt 8 - ul. Flisaków 4, 6, 8
Numer ogłoszenia: 214079 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143612 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159, 7546204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier Kontraktu dla Projektów: Renowacja budynków socjalnych w Jeleniej Górze przy: Projekt 1 - ul. Waigla 26/28 i 30/32; Projekt 2 - ul. Lwóweckiej 19, 21, 29, 31, 33, 35; Projekt 3 - ul. Powstańców Śląskich 4a, 7, 23, 24; oraz renowacja budynków w Jeleniej Górze przy: Projekt 4 - ul. Drzymały 11-13; Projekt 5 - ul. Drzymały 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14; Projekt 6 - ul. Kilińskiego 24; Projekt 7 - ul. Złotniczej 2, 4, 6, 8, 10; Projekt 8 - ul. Flisaków 4, 6, 8.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania: składającego się z 8 odrębnych Projektów, dotyczących renowacji 30 budynków mieszkalnych w tym: 12 socjalnych, na podstawie Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Jelenia Góra na lata 2008-2013, ze środków własnych Miasta Jelenia Góra, Wspólnot Mieszkaniowych biorących udział w Projektach oraz środków Europejskiego Funduszu rozwoju regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013, Priorytet 9 Miasta, Działanie 9.1. odnowa zdegradowanych obszarów miast powyżej 10 tysięcy mieszkańców. Na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje podpisanie 5-ciu odrębnych umów na poszczególne Projekty, w tym 1 na budynki komunalne i 4 na każdy budynek zarządzany przez Wspólnotę Mieszkaniową odrębnie. Szczegółowa treść umowy została przedstawiona w części II SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części III SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMPLET INWEST Spółka Jawna, Al. 11. Listopada 91K, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 349508,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 103700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 353800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.