Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Warszawa: Wystrój wnętrz Pałącu Slubów przy pl. Zamkowym 6 - wykonanie mebli stylowych.
Numer ogłoszenia: 214164 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wystrój wnętrz Pałącu Slubów przy pl. Zamkowym 6 - wykonanie mebli stylowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mebli stylowych, sporządzonych zgodnie z projektem i na indywidualne potrzeby Zamawiającego. Zamawiane meble stanowić będą elekt wystroju wnętrza Pałacu Ślubów przy pl. Zamkowym 6. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: 1. Część Pierwszą: Kanapy i Krzesła. 2. Część Drugą: Stoły i Biurka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.84.10.00 - Usługi dekoracji wnętrz Kod CPV wg słownika 2008: 79.93.10.00 - Usługi dekoracji wnętrz Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.31.13 - Specjalne meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.13 - Specjalne meble tapicerowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie dokumentów zawartych w złożonej ofercie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatną siwz można również uzyskać osobiście w siedzibie BZP Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, piętro II, pokój Nr 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Biurze Zamówień Publicznych, przy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, piętro II, pokój Nr 5,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Piotr Wachnowicz (BAG), tel.: (0-22) 595-34-44, b) w zakresie formalno - prawnym: Piotr Sobieraj (BZP), tel.: (0-22) 595-32-78.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część Pierwsza: Kanapy i Krzesła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mebli stylowych, sporządzonych zgodnie z projektem i na indywidualne potrzeby Zamawiającego. Zamawiane meble stanowić będą elekt wystroju wnętrza Pałacu Ślubów przy pl. Zamkowym 6. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: 1. Część Pierwszą: Kanapy i Krzesła. 2. Część Drugą: Stoły i Biurka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.84.10.00-6, 36.12.00.00-8, 36.13.31.13-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część Druga: Stoły i Biurka..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mebli stylowych, sporządzonych zgodnie z projektem i na indywidualne potrzeby Zamawiającego. Zamawiane meble stanowić będą elekt wystroju wnętrza Pałacu Ślubów przy pl. Zamkowym 6. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: 1. Część Pierwszą: Kanapy i Krzesła. 2. Część Drugą: Stoły i Biurka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.84.10.00-6, 36.12.00.00-8, 36.13.31.13-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Remontu centrali wentylacyjnej N116 zlokalizowanej w strefie "E" wraz z układem zasilania oraz włączeniem do systemu monitoringu budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 4 przy ul. 1000-lecia 8 w Lublińcu
- Zagospodarowanie terenu na osiedlu Jazdów ( sieci i przyłącza elektroenergetyczne, kanalizacja teletechniczna, sieci i instalacje sanitarne, roboty drogowe, mała architektura)
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku na potrzeby Centralnej Sterylizacji.
- Wykoszenie chwastowisk i utrzymanie porządku na terenie zieleni nieurządzonej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki - z podziałem na III części.
- Dostawa mebli w ramach projektu UTWORZENIE BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI DLA WŁÓKIENNICTWA I TEKSTYLIÓW.
- Dostawa oraz montaż mebli tapicerowanych oraz krzeseł biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa mebli gabinetowych i wypoczynkowych oraz elementów umeblowania do Kancelarii Sejmu
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.