Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Toruń: Cz.1.Remont i adaptację do funkcji kulturalnej baszty Gołębnik - etap I
Cz.2.Remont i adaptację do funkcji kulturalnej Bramy Klasztornej - etap I
Numer ogłoszenia: 214177 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax. 056 6118622.
- Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cz.1.Remont i adaptację do funkcji kulturalnej baszty Gołębnik - etap I Cz.2.Remont i adaptację do funkcji kulturalnej Bramy Klasztornej - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZ.1 Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja Baszty Gołębnik przeznaczonej do funkcji kulturalnych, obejmujący: - remont więźby dachowej i wymianę pokrycia dachu; - odgruzowanie wnętrz (zbicie tynków, rozbiórka ścian działowych, pieców i zbędnych instalacji, wywiezienie gruzu). Zgodnie z zakresem rzeczowym opracowanym przez mgr Wiesława Rosińskiego, w konsultacji z projektantem. CZ.2 Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja Bramy Klasztornej przeznaczonej do funkcji kulturalnych, obejmujący: - remont więźby dachowej i wymianę pokrycia dachu; - odgruzowanie wnętrz (zbicie tynków, rozbiórka ścian działowych, pieców i zbędnych instalacji, wywiezienie gruzu). Zgodnie z zakresem rzeczowym opracowanym przez mgr Wiesława Rosińskiego, w konsultacji z projektantem. Efektem realizacji zadania będzie zabezpieczenie obu obiektów przed degradacją oraz przygotowanie obu obiektów do dalszych prac projektowych i wykonawczych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a. osoby, którymi dysponuje Wykonawca muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do wykonania zamówienia tj: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie - kierownik budowy wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz zaświadczeniem o przynależności do izby zawodowej. b. dysponują osobą, która posiada uprawnienia zawodowe wymagane do wykonania prac na obiektach zabytkowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 z 2004 r., poz.1579), c. wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia przy obiektach zabytkowych (gotyckie mury ceglane)o wartości min.100 000 zł brutto każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1,2 ustawy prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, wykonawcy muszą udokumentować, że spełniają łącznie warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz każdy z wykonawców oddzielnie że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty: a. Wypełniony formularz ofertowy (Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji), b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; , c. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia na obiektach zabytkowych (min 2 roboty o wartości 100.000 zł brutto każde ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania d. dokumenty potwierdzając, że roboty te zostały wykonane należycie-referencje i/lub protokoły służb konserwatorskich (MKZ,WKZ) e. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności f. Zaakceptowany wzór umowy. g. Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150.000zł 2.Oświadczenia: a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych b) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). c) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Torunia - Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków, Toruń ul. Podmurna 2/2a,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Torunia - Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków, Toruń ul. Podmurna 2/2a,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: cz.1.Remont i adaptację do funkcji kulturalnej baszty Gołębnik - etap I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZ.1 Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja Baszty Gołębnik przeznaczonej do funkcji kulturalnych, obejmujący: - remont więźby dachowej i wymianę pokrycia dachu; - odgruzowanie wnętrz (zbicie tynków, rozbiórka ścian działowych, pieców i zbędnych instalacji, wywiezienie gruzu). Zgodnie z zakresem rzeczowym opracowanym przez mgr Wiesława Rosińskiego, w konsultacji z projektantem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-9, 45.42.00.00-7, 45.42.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cz.2.Remont i adaptację do funkcji kulturalnej Bramy Klasztornej - etap I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZ.2 Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja Bramy Klasztornej przeznaczonej do funkcji kulturalnych, obejmujący: - remont więźby dachowej i wymianę pokrycia dachu; - odgruzowanie wnętrz (zbicie tynków, rozbiórka ścian działowych, pieców i zbędnych instalacji, wywiezienie gruzu). Zgodnie z zakresem rzeczowym opracowanym przez mgr Wiesława Rosińskiego, w konsultacji z projektantem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-9, 45.42.00.00-7, 45.42.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY GARBATKA - LETNISKO
- Konserwacja strzelnic "Sypka" i " Jawor" na terenie kompleksu poligonowego Toruń
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- "Zagospodarowanie wejścia do parku w Świętej Katarzynie poprzez wykonanie oraz montaż urządzeń infrastruktury turystycznej
- Dostosowanie do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej w związku z zamiarem utworzenia oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 396 przy ul. Anny German 5a w formule "zaprojektuj i wybuduj
- Prace modernizacyjne dot. projektu "Praktyczne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start - poprawa jakości kształcenia w szkołach zawodowych w Częstochowie" - IV części.
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.