eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoliceUtrzymanie czystości i prowadzenie akcji zimowej na terenie gminy Police



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Police: Utrzymanie czystości i prowadzenie akcji zimowej na terenie gminy Police
Numer ogłoszenia: 214183 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311817, fax 091 4311832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i prowadzenie akcji zimowej na terenie gminy Police.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości i prowadzenie akcji zimowej na terenie Gminy Police. Zakres robót objętych SIWZ: 1. Utrzymanie czystosci w okresie letnim na drogach gminnych, powiatowych miejskich i wojewódzkich oraz na pozostałych terenach gminnych, 2. Zabezpieczenie ruchu w okresie zimowym na drogach gminnych i powiatowych miejskich oraz na pozostałych terenach gminnych. Zabezpieczenie ruchu w okresie zimowym polega na: całodobowym utrzymaniu gotowości do prowadzenia akcji zimowej, dyżurowanie, gotowość sprzętu, całodobowym utrzymaniu przejezdności dróg i ulic,odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej przez posypywanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 16 500 zł należy wnieść w terminie do dnia 04.12.2004 r. do godz.8:30. Wadium może być wnoszone w następujących formach; w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz.1824 Wadium w pieniądzu należy wpłacać na rachunek depozytowy Urzędu Gminy w Policach na konto: 7910247950000910200090886.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą: 1.Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat wykonali co naajmniej 3 usługi podobne do przedmiotu zamówienia; 3.Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem 4. Wykonawcy, którzy dysponują sprzętem do letniego i zimowego utrzymania wyminenionego w SIWZ; 5. Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim zapleczem technicznym (warsztat samochodowy z całodobowym dyżurem 6. Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim zapleczem magazynowym do przechowywania środków do utrzymania przejezdności dróg i chodników: piesek, mieszankę piasku i soli; 7. Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie Burmistrza Gminy Police na zbieranie i transport odpadów komunalnych; 8. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ust.1 i 2 pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk ofert zał. Nr 4 SIWZ; 2. Potwierdzenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a profil jego działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznychlub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 i 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres. 6. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami o na temat ich kwalifikacji z załączeniem do oferty kserokopii uprawnień świadectw, dyplomów 8. Wykaz i charakterystyka sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia 9. Oświadczenie Wykonawcy wg. załącznika Nr 9 SIWZ 10. Kserokopia zezwolenia Burmisytrza Police do zbierania i transportu odpadów komunalnych 11. Kserokopia umowy na odbiów odpadów komunalnych przez specjalistyczne firmy prowadzące działalność w zakresie składowania odpadów komunalnych 12. Kserokopia wniesienia wadium 13. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. zimowe utrzymanie czystości wg SIWZ - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.police.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Policach 72-010 Police ul. Bankowa 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Policach 72-010 Police ul. Stefana Batorego 3 pokój Nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.