Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-25
Pyrzyce: Pełnienie funkcji koordynatora projektu, pracownika technicznego, terapeuty kluczowego, trenera kluczowego oraz pracownika monitoringu i ewaluacji w ramach projektu Wiem, rozumiem, potrafię
Numer ogłoszenia: 21418 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pyrzycach , ul. Lipiańska 4, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5700744, faks 91 5700744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradniapyrzyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora projektu, pracownika technicznego, terapeuty kluczowego, trenera kluczowego oraz pracownika monitoringu i ewaluacji w ramach projektu Wiem, rozumiem, potrafię.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór merytoryczny, formalny, przygotowanie i prowadzenie zajęć dla beneficjentów programu, obsługa organizacyjno-administracyjna i ewaluacja projektu Wiem, rozumiem, potrafię, którego celem jest prowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi i młodzieżą mającą trudności w uczeniu się, w tym specyficzne trudności, a także mającymi utrudniony dostęp do pomocy psychologiczno - pedagogicznej, pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów wykazujących trudności w uczeniu się w tym specyficzne trudności w uczeniu się oraz trudności w zachowaniu, a także organizację pomocy zawodoznawczej dla uczniów kończących gimnazja. Zamówienie będzie realizowane poprzez zorganizowanie zajęć specjalistycznej pomocy psychologiczno - pedago-gicznej w zakresie terapii trudności w uczeniu i zachowaniu się oraz doradztwo zawodowe dla kończących gimnazja i gimnazjum specjalne. Część I zamówienia - pełnienie funkcji koordynatora projektu, Część II zamówienia - pełnienie funkcji pracownika technicznego, Część III zamówienia - pełnienie funkcji terapeuty kluczowego, Część IV zamówienia - pełnienie funkcji trenera kluczowego, Część V zamówienia - pełnienie funkcji pracownika monitoringu i ewaluacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.00 - 74.14.21.00 74.14.21.10 - 74.14.21.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie części I zamówienia, tj. pełnienie funkcji koordynatora: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy: a) posiadają wykształcenie lub dysponują osobami z wykształceniem psychologicznym, którzy jednocześnie ukończyli kurs kinezjologii edukacyjnej co najmniej II stopnia i posiadają dokument potwierdzający ten fakt oraz posiadają Trenera Terapii Zastępowania Agresji i posiadają dokument potwierdzający ten fakt, a także przeprowadzili co najmniej 30 godzinny warsztat z grupą TZA, b) posiadający wiedzę z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich, którzy odbyli szkolenie z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich - należy przedłożyć stosowny dokument, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. W zakresie części II zmówienia, tj. pełnienie funkcji pracownika technicznego: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy posiadają wykształcenie lub dysponują osobami z wykształceniem wyższym prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym posiadający wiedzę z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich, którzy odbyli szkolenie z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich - należy przedłożyć stosowny dokument, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. W zakresie części III zamówienia, tj. pełnienie funkcji terapeuty kluczowego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy posiadają wykształcenie lub dysponują osobami z wykształceniem psychologicznym lub pedagogicznym, którzy jednocześnie ukończyli kurs kinezjologii edukacyjnej co najmniej II stopnia i posiadają dokument potwierdzający ten fakt, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. W zakresie części IV zamówienia, tj. pełnienie funkcji trenera kluczowego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy posiadają wykształcenie lub dysponują osobami z wykształceniem psychologicznym lub pedagogicznym, którzy jednocześnie posiadają dokument potwierdzający ukończony kurs Trenera Treningu Zastępowania Agresji i przeprowadzili co najmniej 30 godzinny warsztat z grupą. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. W zakresie części V zamówienia, tj. pełnienie funkcji pracownika ds. monitoringu i ewaluacji: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy posiadają wykształcenie lub dysponują osobami z wykształceniem co najmniej średnim administracyjnym lub ekonomicznym, posiadający doświadczenie i wiedzę z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich, którzy odbyli szkolenie z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich - należy przedłożyć stosowny dokument, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości wobec Urz. Skarbowego oraz ZUS, 4) oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia go z postępowania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 5) oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia go z postępowania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 7)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia, tj. posiadają wymagane przez Zamawiającego wykształcenie i kwalifikacje. Szczegółowy zakres dokumentów zawiera SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradniapyrzyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach, ul. Lipiańska 4, 74-200 Pyrzyce, pokój nr 106 lub 121.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach, ul. Lipiańska 4, 74-200 Pyrzyce sekretariat, pok. nr 106 (I pietro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wiem, rozumiem, potrafię finansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżet państwa.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora projektu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nadzór merytoryczny i formalny Projektu 2) przygotowywanie wniosków o płatność, 3) kontakt z Instytucją Pośredniczącą w woj. zachodniopomorskim, 4) nadzór nad pracą terapeuty i trenera kluczowego oraz rekrutacją, 5) przygotowanie procedur realizacji projektu, 6) wyłonienie wykonawców prowadzących zajęcia, 7) monitorowanie zgodności wykonywania projektu z harmonogramem, 8) przygotowywanie i wykonywanie ewentualnych zmian w projekcie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.00-7, 74.14.21.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji pracownika technicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań pracownika technicznego obejmuje: 1) weryfikację formalną dokumentów co do zgodności z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz prawodawstwem krajowym i unijnym i doradztwo w tym zakresie, 2) pomoc techniczna dla koordynatora pro-jektu, 3) przygotowanie wzorów umów z Wykonawcami i innych dokumentów powstałych w procesie realizacji projektu,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji terapeuty kluczowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań terapeuty kluczowego obejmuje: 1) nadzór merytoryczny i formalny nad realizacją projektu 2) organizację zajęć, 3) współpracę ze szkołami w rekrutacji i diagnozach, 4) szkolenie trenerów i terapeutów, 5) PEFS (Podsystem Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego), 6) prowadzenie teczek uczestników i uczestniczek projektu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji trenera kluczowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań trenera kluczowego obejmuje: 1) nadzór merytoryczny i formalny nad realizacją projektu 2) organizację zajęć, 3) współpracę ze szkołami w rekrutacji i diagnozach, 4) szkolenie trenerów i terapeutów, 5) PEFS (Podsystem Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego), 6) prowadzenie teczek uczestników i uczestniczek projektu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji pracownika ds. monitoringu i ewaluacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań pracownika ds. monitoringu i ewaluacji : 1) pomoc terapeucie kluczowemu i trenerowi kluczowemu w wykonywaniu ich zadań, 2) dostarczanie materiałów na zajęcia, 3) weryfikacja i ewidencja sprawozdań z zajęć, 4) nadzór nad transportem, 5) aktualizacja informacji na stronie internetowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- DOSTAWA DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DO 3,5 TONY
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w okresie 36 miesięcy
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gm. Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY PYRZYCE
więcej: przetargi w Pyrzycach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.