To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-08
Ogłoszenie nr 21419 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.
Szczecin: "Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów - budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+ - ETAP II,
obiekt: Stara Rega - Pęczerzyński Młyn km 12+290"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie jest współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska oraz Instrumentu Finansowego LIFE+ w ramach komponentu Przyroda i różnorodność biologiczna.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 8715
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 9940
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
103633600000, ul.
ul. Teofila Firlika
19,
71-637
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 440 51 00, faks
91 440 51 01, e-mail
zamowienia@zzmiuw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów - budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+ - ETAP II, obiekt: Stara Rega - Pęczerzyński Młyn km 12+290"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NP/IR/333/2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.2 Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania związanego z budową przepławki dla ryb w lokalizacji w lokalizacji Pęczerzyński Młyn na rzece Stara Rega w km 12+290 w ramach programu: "Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów" LIFE+. Projekt współfinansowany jest ze środków Wspólnoty Europejskiej Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz NFOŚiGW. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie naturopodobnej przepławki dla ryb na rzece Stara Rega w km 12+290. 1.3 Stan istniejący: Obiekt zlokalizowany jest na rzece Stara Rega w km 12+290. W przedmiotowej lokalizacji zlokalizowane jest piętrzenie uniemożliwiające migrację ryb i innych organizmów w górę rzeki. W latach ubiegłych obiekt został wyremontowany. Na brzegu lewym znajdują się pozostałości po wylęgarni dla ryb. Planowana do budowy przepławka dla ryb zlokalizowana jest w sąsiedztwie małej elektrowni wodnej "MEW" Pęczerzyński Młyn w km 12+290 biegu rzeki Stara Rega. 1.4 Zakres przedmiotu zamówienia: Planowany do wykonania obiekt tj. przepławka dla ryb umożliwiająca pokonanie piętrzenia w przedmiotowej lokalizacji, wykonany powinien być z wykorzystaniem naturalnego zaniżenia terenu na brzegu lewym rzeki Stara Rega. Zlokalizowane są tam pozostałości wylęgarni dla ryb (trasa przedstawiona na załączonej mapie zasadniczej). W ramach przedmiotowego zamówienia należy zaprojektować przepławkę dla ryb w formie obejścia, która posiadać będzie parametry zgodne z Rozporządzeniem Dyrektora RZGW w Szczecinie Nr 3/2014 z dnia 3 czerwca 2014r. w sprawie ustalenia warunków korzystania z wód regionu wodnego Dolnej Odry i Przymorza Zachodniego (Dz. Urz. Woj. zachodniopomorskiego 2014.2431) oraz innych przepisów obowiązujących na etapie realizacji zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie innego rozwiązania projektowego. W takiej sytuacji po stronie Wykonawcy leży wykazanie Zamawiającemu , iż jest to rozwiązaine korzystniejsze oraz uzyskać jego akceptację. Na przedmiotowym obiekcie, użytkownik MEW posiada aktualne do 2020r. pozwolenie wodnoprawne na cele energetyczne (Decyzja w zasobach Inwestora). W dokumentacji projektowej dla budowy przepławki dla ryb na lewym brzegu rzeki Stara Rega, uwzględnić należy plany Użytkownika MEW w zakresie wykonania zbiornika wody stojącej powyżej jazu, a także uwzględnić możliwość spuszczania wody z takiego zbiornika do kanału wykorzystywanego na przepławkę. W tym celu Wykonawca zaproponować musi rozwiązanie wlotu w stanowisku górnym wraz z odseparowaniem go od istniejącego zbiornika powyżej jazu. Rozwiązania muszą zostać zaproponowane wszystkim stronom i przez strony zaakceptowane. W zasobach Inwestora znajduje się operat wodnoprawny Użytkownika MEW na wykonanie powyższego. W zakres zamówienia nie wchodzą prace projektowe dotyczące zbiornika. Zamówienie dotyczy przepławki dla ryb wraz z odseparowaniem wlotu od istniejącego zbiornika powyżej jazu. W ramach rozwiązań projektowych należy także przewidzieć sterowanie wlotem do przepławki, tak aby zapewnić adekwatne przepływy (i możliwości sterowania wydatkiem na wlocie), zgodne z ustaleniami wspólnymi jakie będą czynione z Właścicielem elektrowni i nie wykraczające poza objętości wskazane w obowiązującym pozwoleniu wodnoprawnym. Podstawowymi obowiązkami Wykonawcy są prace projektowe wraz z dostarczeniem Zamawiającemu wszystkich materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, w tym także czynny udział w prowadzonych przez Zamawiającego procedurach administracyjnych. W chwili obecnej Inwestor uzyskał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, a także wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Brzeżno (dokumenty dostępne w zasobach Inwestora). Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego uzupełniać dokumentację, a także przygotowywać materiały i odpowiedzi w procesie administracyjnym prowadzonym w powiatach (Decyzja o pozwoleniu wodno-prawnym) oraz Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim (Decyzja o pozwoleniu na budowę). Jeżeli będzie to konieczne w gestii Wykonawcy leżeć będzie przygotowanie materiałów niezbędnych do wystąpienia z wnioskiem o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego. Inwestor uzyskał dysponowanie gruntem na cele budowlane od właściciela działki znajdującej się na brzegu lewym nr 87/2 obręb Brzeżno. Działka wody płynącej znajduje się w administracji Inwestora. Konieczne jest także uzyskanie przez Wykonawcę uzgodnień z jednostkami branżowymi, dodatkowe uzgodnienia z właścicielami prywatnymi (jeżeli takie uzgodnienia będą potrzebne), a także dostarczenie innych dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających rozpoczęcie prac budowlano-montażowych - finalnie z pozwoleniem na budowę. W toku prac projektowych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Inwestorowi i Właścicielowi działki prywatnej rozwiązań projektowych i uzyskać akceptację do dalszych prac na każdym etapie uzgadniania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami: ? rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) ? Ustawą z dnia 18.07.2001r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2015r poz. 469), ? Ustawą z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn.zm), w tym projektu budowlano-wykonawczego i operatu wodnoprawnego w ilości egzemplarzy umożliwiającej uzyskanie niezbędnych pozwoleń oraz realizację robót budowlanych, ? Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z póź.zm.), ? Rozporządzeniem Nr 3/2014 z dnia 3 czerwca 2014r. Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie w sprawie ustalenia warunków korzystania z wód regionu wodnego Dolnej Odry i Przymorza Zachodniego (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego 2014.2431) 1.5 Niezbędne opracowania: 1) Przedstawienie koncepcji wykonania przedmiotu umowy z uwzględnieniem opisów i kierunku obranego przez Wykonawcę w celu realizacji przedmiotu umowy. 2) Wykonanie Projektu budowlanego obejmującego: a) projekt architektoniczno-budowlany - 6 egz., b) projekt zagospodarowania terenu - 6 egz., 3) Wykonanie Projektu wykonawczego - 4 egz., projekt wykonawczy - w aspekcie uzupełnienia i uszczegółowienia projektu budowlanego w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji wszystkich robót budowlanych określonych w projekcie budowlanym, projekt wykonawczy ma zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót i zastosowanej skali rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą przede wszystkim rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych, instalacji i wyposażenia technicznego - w zakresie, w którym stopień szczegółowości lub skala w projekcie budowlanym jest niewystarczająca, projekt wykonawczy należy wykonać strukturalnie adekwatnie do założeń określonych w ustawie Prawo Budowlane dla projektów budowlanych i dotyczyć ma wszystkich rodzajów robót budowlanych, od robót przygotowawczych do robót wykończeniowych. 4) Opracowanie Operatu wodno-prawnego wraz z instrukcją gospodarowania wodą - 4 egz., 5) Opracowanie Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ - 6 egz., 6) Opracowanie przedmiaru robót - 2 egz., 7) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., 8) Opracowanie inwentaryzacji drzew i krzewów przewidzianych do wycinki (jeżeli takie wystąpią) - 3 egz., 9) Opracowanie dokumentacji terenowo - prawnej (wraz z uzgodnieniami z Właścicielami gruntów, jednostkami branżowymi itp.) - 1 egz. 10) Kosztorys inwestorski - 2 egz. W ramach zamówienia Projektant powinien ująć min 3 wyjazdy terenowe na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty należy wykonać w formie papierowej w podanych powyżej ilościach oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc, docx; rysunki, mapy - pliki pdf, dwg; skany dokumentów - pliki pdf) na nośniku CD/DVD - 3 sztuki. 1.6. W ramach przedmiotowego zlecenia należy ująć sprawowanie nadzoru autorskiego, który sprawowany będzie do momentu zakończenia robót budowlanych. PRAWO AUTORSKIE. 1. Projektant (Wykonawca) przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowanej w ramach niniejszego zamówienia dokumentacji na wszystkich polach eksploatacji, a w szczególności w zakresie: 1) utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzania określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, 2) obrotu oryginałem albo egzemplarzami na których utwór utrwalono - wprowadzenie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału lub egzemplarzy, 3) korzystania na własny użytek, 4) wielokrotnego udostępniania i przekazywania osobom trzecim, a w szczególności w celu złożenia oferty na wykonanie robót będących przedmiotem niniejszej umowy, 5) dokonywania zmian w projekcie (pod warunkiem, iż zmian dokonywać będą wyłącznie osoby posiadające wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia), które wynikają z: - potrzeby zmiany rozwiązań projektowych, - zmiany zastosowanych materiałów, - potrzeby ograniczenia wydatków, - zmiany obowiązujących przepisów, itp., 2. Projektant (Wykonawca) przeniesie na Zamawiającego własność wszystkich egzemplarzy, które zostaną Zamawiającemu wydane w związku z wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 3. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy wyczerpuje roszczenia Projektanta (Wykonawcy) z tytułu przeniesienia na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych na wszystkich polach eksploatacji oraz przeniesienia własności egzemplarzy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71322000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT60500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 29520.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZĘŚCI
- II - Przyjęcie do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ściek. przemysł.) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie gm. Police.
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
- Dostawy oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla kotłowni własnych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.