eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszewwózek jezdniowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-10

Pleszew: wózek jezdniowy
Numer ogłoszenia: 214215 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186261 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7422678, faks 062 7422678.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wózek jezdniowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień CPV (kategoria 80500000-9) w zakresie: Operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej dla grupy do 7 osób bezrobotnych Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 22.09.2014r. Czas realizacji: do dwóch tygodni Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: Ogółem minimum 67 godzin zegarowych zajęć /gdzie godziny zegarowe powinny uwzględniać godziny lekcyjne oraz przerwy/ w tym godzin: teoretycznych - minimum 44 godziny praktycznych - minimum 15 godzin wymiana butli gazowej - 8 godzin w tym: - teorii - 3 godziny - praktyki - 5 godzin 2. Opis przedmiotu zamówienia. Podstawowym celem zamówienia jest wykonywanie pracy na stanowisku operatora wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej przygotowujące do podjęcia zatrudnienia w hurtowniach i sklepach wielkopowierzchniowych. Istotnym elementem szkolenia jest zdobycie przez uczestników szkolenia teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie manewrowania i obsługi technicznej wózków jezdniowych podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych, nabycie umiejętności z zakresu bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia, nabycie umiejętności pomocy poszkodowanemu w stanie zagrożenia życia i innych sytuacji wymagających udzielenia pierwszej pomocy. Szkolenie musi być objęte programem umożliwiającym jego uczestnikom zapoznanie się z typami stosowanych wózków jezdniowych, budową wózków jezdniowych, czynnościami kierowcy przy obsłudze wózków, wiadomościami z zakresu ładunkoznawstwa, wymianą butli gazowych itp. Szkolenie powinno zaznajomić uczestników m.in. z podstawowymi prawami i obowiązkami pracownika i pracodawcy; organizowaniem własnego stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska; korzystanie z wyposażenia urządzeń magazynowych zgodnie z przepisami bhp itp. Jednostka szkoleniowa zorganizuje na koniec szkolenia egzamin . Egzamin ten musi być wliczony w ogólną liczbę godzin szkolenia i uwzględniona w programie i harmonogramie szkolenia. 3. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu. 4. Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 5. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 6. Kwalifikacje wykładowców i instruktorów muszą być adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć. Wykonawca musi zapewnić minimum dwóch wykładowców do realizacji zamówienia w tym także wykładowcę do zajęć z zakresu bhp i ppoż. W zakresie obsługi wózka jezdniowego wykładowca/instruktor powinien posiadać certyfikat metodyki nauczania przedmiotów teoretycznych oraz prowadzenia jazdy na wózkach jezdniowych z napędem silnikowym. 7. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji szkolenia, które muszą być opatrzone logo EFS i logo KAPITAŁ LUDZKI, a także odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, ilość sal wykładowych do realizacji części teoretycznej i praktycznej oraz zaplecze higieniczno-sanitarne. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie poszczególnych sal, w których będą prowadzone zajęcia dydaktyczne dla osób niepełnosprawnych oraz zapewnić tym osobom swobodny dostęp do sprzętu wykorzystywanego w realizacji zamówienia. 8. Wykonawca zapewni serwis kawowy na czas trwania szkolenia - przez serwis kawowy należy rozumieć zaopatrzenie uczestników szkolenia w kubki, kawę, herbatę, cukier, wodę i ciastka lub kanapki. 9. Wykonawca zapewni wózek jezdniowy do realizacji zamówienia. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 11. Szkolenie będzie się odbywało w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy, nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie i kończyło się najpóźniej o godz. 17.00. Szkolenie nie może być krótsze niż 5 godzin zegarowych dziennie. 12. Wykonawca zapewni szkolenie na terenie powiatu pleszewskiego. 13. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca przekaże Zamawiającemu anonimowe ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia oceniających dany kurs. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert drogą elektroniczną. 17. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej. 18. Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia następującej dokumentacji, która musi być opatrzona logo EFS i logo KAPITAŁ LUDZKI: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin; b) list obecności na zajęciach szkolonych uczestników zawierających imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia c) list odbioru zaświadczeń po zakończonym kursie wraz z kserokopiami wydanych zaświadczeń. 20. Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia szkoleniowe winny być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 7 osobowej. Wykonawca musi dla każdego uczestnika szkolenia zagwarantować miejsce siedzące umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. 21.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przygotowania stanowisk szkoleniowych zarówno zajęć teoretycznych jak i praktycznych oraz warunków higieniczno-sanitarnych od dnia otwarcia ofert. 22. Wykonawca na zakończenie szkolenia zobowiązany jest do przeprowadzenia testu wiedzy z zakresu zrealizowanego materiału dla wszystkich uczestników szkolenia. Wyniki testu muszą zostać przekazane Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu szkolenia. 23. Szkolenie musi zakończyć się wydaniem stosownego zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji na wózek jezdniowy zawierającego, o ile odrębne przepisy nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. UWAGA!!! Instytucje szkoleniowe, które wydają zaświadczenia zgodne z wzorem określonym w §18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186) muszą dołączyć do tego zaświadczenia suplement zawierający: okres trwania szkolenia oraz tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych. Suplement musi być jednoznacznie powiązany z zaświadczeniem, do którego został wydany, tzn. musi zawierać numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem. Niezależnie od rodzaju wydawanego zaświadczenia Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia również każdemu uczestnikowi szkolenia certyfikatu opatrzonego logo EFS i logo KAPITAŁ LUDZKI, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów unijnych, zawierający PESEL uczestnika szkolenia. Na certyfikacie musi być umieszczona informacja o współfinansowaniu ze środków EFS oraz nazwa projektu LEPSZA PRACA a także nazwa działania i poddziałania, zgodna z przedstawioną w SIWZ. 24. Wykonawca szkolenia otwartego realizowanego w ramach projektu ma obowiązek zarejestrować instytucję szkoleniową w internetowej bazie ofert szkoleniowych, dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT LEPSZA PRACA Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1- Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.3 -Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju Kompetencji Waldemar Kula, ul. Ogrodowa 13, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3685,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3685,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12490,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.