Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Warszawa: Usługi cateringowe oraz organizacyjno-techniczne podczas spotkań w ramach projektów systemowych
Numer ogłoszenia: 214220 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi cateringowe oraz organizacyjno-techniczne podczas spotkań w ramach projektów systemowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia składa się z IX części obejmujących następujące usługi: I Usługa cateringowa podczas spotkania akademickiego na Politechnice Radomskiej, II Usługa cateringowa podczas spotkania akademickiego na Politechnice Wrocławskiej, III Usługa cateringowa podczas spotkania akademickiego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Lesznie, IV Usługa cateringowa podczas spotkania akademickiego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Suwałkach, V Usługa organizacyjno-techniczna i cateringowa podczas spotkania informacyjno-promocyjno-konsultacyjnego na Uniwersytecie Teologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy, VI Usługa organizacyjno-techniczna i cateringowa podczas spotkania informacyjno-promocyjno-konsultacyjnego na Uniwersytecie Gdańskim lub Politechnice Gdańskiej, VII Usługa organizacyjno-techniczna i cateringowa podczas spotkania informacyjno-promocyjno-konsultacyjnego na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, VIII Usługa organizacyjno-techniczna i cateringowa podczas spotkania informacyjno-promocyjno-konsultacyjnego Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu IX Usługa organizacyjno-techniczna i cateringowa podczas spotkania informacyjno-promocyjno-konsultacyjnego na Uniwersytecie Białostockim Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla IX części przedstawiono w Załączniku Nr 1 do SIWZ. - usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków - wartość usługi wynosi 92% całości zamówienia; - usługi wsparcia technicznego - wartość usługi wynosi 8% całości zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Poddziałanie 4.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa caterinagowa podcas spotkania akademickiego na Politechnice Radomskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EVENT MAKERS Magdalena Frej, pl. Wolnica 9/19, 31-060 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4918,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6832,00
Oferta z najniższą ceną: 6832,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Usługa cateringowa podczas spotkania akademickiego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Lesznie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EVENT MAKERS Magdalena Frej, pl. Wolnica 9/19, 31-060 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4918,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9150,00
Oferta z najniższą ceną: 9150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9550,16
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Usługa organizacyjno-techniczna i cateringowa podczas spotkania informacyjno-promocyjno-konsulatacyjnego na Uniwersytecie Gdańskim lub Politechnice Gdańskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALEKSANDRA Sp. z o.o., ul. Długi Targ 8-10, 80-958 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3483,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4118,26
Oferta z najniższą ceną: 4118,26 / Oferta z najwyższą ceną: 14274,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna art. 2a oraz art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Tryb zapytania o cenę został wybrany na podstawie art 5 ust.1 i art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Departament Strategii nie może przeprowadzić jednego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na usługi cateringowe planowane na 2010 r. W celu zapewnienia wysokiej efektywności spotkań i rzetelnego realizowania założeń projektów Departament Strategii jest zobligowany do ustalania wszelkich terminów z uczestnikami spotkań tj. przedstawicielami środowisk akademickich, uczelniami wyższymi, ekspertami, koordynatorami projektów. Przeprowadzenie jednego przetargu na wszystkie planowane w 2010 r. przez DS usługi cateringowe, ze względu na miejsce organizacji spotkań (na terenie całej Polski), przy braku ścisłych dat ich organizacji, która uzależniona jest od etapu realizacji projektów systemowych, nie jest możliwe. W związku z tym konieczna była weryfikacja imprez , w których zaplanowany był catering na zamówienia spełniające trzy przesłanki uznania za jedno zamówienie (wynikające z interpretacji UZP) oraz zastosowanie do każdego z takich postępowań odpowiedniego trybu wynikającego z ustawy Pzp. Przesłanką do wyboru trybu niniejszego do niniejszego postępowania jest bardzo krótki termin do realizacji przedmiotu zamówienia, który nie mógł być wcześniej zaplanowany i jest uzależniony od: możliwości nieodpłatnego użyczenia sali w przez daną uczelnię, terminów przeprowadzania ustnych egzaminów maturalnych, powodzi, która nawiedziła kraj i uniemożliwiła dotarcie potencjalnym uczestnikom na spotkania, zmian harmonogramów spotkań ekspertów, którzy dokonali zmian planów między innymi ze względu pył wulkaniczny zalegający Europę, niezbędnego czasu na przygotowanie materiałów informacyjnych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania partnerów 28 maja 2025r w Rzeszowie.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Dostawa narzędzia do analiz i monitoringu
- Zakup urządzeń sieciowych wraz z konfiguracją
- "Cyberbezpieczna Gmina Nowy Tomyśl"
więcej: Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.