Ogłoszenie z dnia 2017-02-08
Ogłoszenie nr 21422 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.
Drawsko Pomorskie: Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do ośrodków w Gudowie i Radowie Wielkim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 356950
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko Pomorskie, krajowy numer identyfikacyjny
52384400000, ul.
ul. Gen. W. Sikorskiego
41,
78500
Drawsko Pomorskie, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
094 36334-85 do 7, faks
094 363-31-13, e-mail
inwestycje@drawsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drawsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do ośrodków w Gudowie i Radowie Wielkim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RL.271.16.2016.DP
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do ośrodków w Gudowie i Radowie Wielkim Kody CPV: Kod CPV 60.10.00.00-9 - usługi w zakresie transportu osób 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Część I - Dowóz i odwóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Gudowie; 2) Część II - Dowóz i odwóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Radowie Wielkim. 3. Podstawą do ułożenia tras przewozu są dane dotyczące: liczby przewożonych osób, ściśle określonej trasy przewozu, zmianowości nauki oraz podziału na grupy. 4. Dowożenie i odwożenie dzieci odbywać się będzie według zaproponowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego rozkładu jazdy. 5. Dzieci winny być dowożone do Ośrodka na godzinę 8:00, a odwożone do domów o godzinie 15:00 w dni nauki szkolnej. 6. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz dzieci do Ośrodka oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć ustalane będzie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. 7. Rozkład jazdy winien być opracowany tak, aby dzienna trasa przewozu była najkrótsza w danym dniu. Rozkład jazdy nie może przekraczać ilość kilometrów przestawionych w załączniku nr 6 do SIWZ. 8. Wykaz miejscowości oraz liczba uczniów z poszczególnych miejscowości został przedstawiony w załączniku nr 6 do SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i ilości kilometrów w trakcie realizacji zamówienia przy zachowaniu obowiązującej stawki za kilometr. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych dzieci Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych dzieci Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 11. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych - ze względu na przewóz dzieci niepełnosprawnych - wyjątkowo starannie i bezpiecznie, łącznie z roztoczeniem opieki nad dziećmi w czasie całego przejazdu oraz wsiadania i wysiadania dzieci z pojazdu. 12. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki wszystkim dzieciom w czasie świadczenia usługi, poprzez zatrudnienie opiekuna czuwającego nad bezpieczeństwem dzieci podczas przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu, przechodzenia przez jezdnię do pojazdu i z pojazdu. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca autobusu. 13. Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być przeznaczone wyłączenie do tego celu i dostosowanie do liczby przewożonych dzieci. Wyklucza się łączenie przewozów dzieci z innymi osobami (np. przewozy liniowe). 14. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych tj. dodatkowe wewnętrzne zabezpieczenia, zapewniające bezpieczny transport, dostosowane do indywidulanych potrzeb każdego dowożonego dziecka. 15. W przypadku braku możliwości wykonania usługi, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni pojazd zastępczy odpowiadający przepisom prawa oraz zapisami zawartej umowy. 16. W przypadku niezapewnienia przez Wykonawcę środków transportu, o których mowa w ust. 14, Zamawiający zleci wykonanie tej usługi innemu przewoźnikowi, obciążając kosztami Wykonawcę. 17. Cena winna być ustalona za 1 km przewozu dzieci. 18. Ustalone wynagrodzenie brutto za km przewozu obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, w szczególności dowożenia i odwożenie dzieci, zapewnienie im opieki, koszty ubezpieczenia pojazdu, podatki. 19. Wynagrodzenie za 1 km nie ulegnie zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 20. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, wymienionymi w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. 21. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. osoby kierujące pojazdami przewożącymi uczniów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dowóz i odwóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Gudowie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT333333.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 289016.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dowóz i odwóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Radowie Wielkim |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT277777.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 173886.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim
- KOMPLEKSOWE UTRZYAMNIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.