Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Sieradz: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Sieradz w roku szkolnym 2009/2010.
Numer ogłoszenia: 214294 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieradzu , ul. Warcka 8, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 822 53 16 wew. 24, faks 0-43 822 42 67.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Sieradz w roku szkolnym 2009/2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Sieradz w roku szkolnym 2009/2010. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: I część Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Dąbrowie Wielkiej w roku szkolnym 2009/2010; II część - Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Kłocku w roku szkolnym 2009/2010; III część -Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Publicznego Gimnazjum Gminy Sieradz w roku szkolnym 2009/2010.Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia określana będzie mianem zadania. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiąznie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Wykonawca wykaże się wykonaniem z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienia o charakterze żywienia zbiorowego; 6. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 środkiem transportowym wymaganym do realizacji zamówienia w zakresie dostawy posiłków - należy dołączyć decyzję SSE dopuszczającą posiadany pojazd do transportu żywności- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności; 7. Wykonawca dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje w zakresie przestrzegania zasad higieny, wymagane od osób biorących udział w procesie produkcji i obrocie żywnością; 8. Wykonawca musi posiadać wdrożony System Analizy Zagrożeń i Krytyczny Punkt Kontroli (HACCAP). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załaczyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ .4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo oświadczenie, że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego (na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ). 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ). 7. Wykaz wykonanych zamówień w zakresie zbiorowego żywienia w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ). 8. Zaświadczenia, decyzje lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje wymagane od osób biorących udział w procesie produkcji i obrocie żywnością. Wykaz sporządzony według załącznika nr 9 do niniejszej SIWZ. 9. Informacja o posiadanych środkach transportowych wymaganych przy realizacji zamówienia w zakresie dostawy posiłków (wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 11do niniejszej SIWZ) 10.Dokument z Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego potwierdzający wdrażanie systemu HACCP..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htp://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieradzu ul. Warcka 8 98-200 Sieradz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieradzu ul. Warcka 8 98-200 Sieradz pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Dąbrowie Wielkiej w roku szkolnym 2009/2010.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla około 50 uczniów Szkoły Podstawowej w Dąbrowie Wielkiej w roku szkolnym 2009/2010. Sczególowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załaczniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Kłocku w roku szkolnym 2009/2010.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla około 20 uczniów Szkoły Podstawowej w Kłocku w roku szkolnym 2009/2010. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załaczniku nr 1 do niniejszej SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Publicznego Gimnazjum Gminy Sieradz w roku szkolnym 2009/2010.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla około 70 uczniów Publicznego Gimnazjum Gminy Sieradz w roku szkolnym 2009/2010. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- wynajęcie sali wykładowej oraz świadczenie usługi cateringowej realizowanej w takcie warsztatów w dwóch terminach, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- przeprowadzenie dwóch warsztatów "Kształtowanie zdolności zarządzania sobą w czasie i rozwój umiejętności pracy z emocjami"
- Usługa edukacyjna korepetycje , w ramach projektu "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus dla łódzkiego 2021 - 2027
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Remont drogi gminnej nr 114263E w miejscowości Kłocko
- Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sieradz
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.