Ogłoszenie z dnia 2012-10-09
Szczecin: Zakup licencji na użytkowanie systemu do weryfikacji opłat środowiskowych i zarządzania środkami finansowymi
Numer ogłoszenia: 214317 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 185.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji na użytkowanie systemu do weryfikacji opłat środowiskowych i zarządzania środkami finansowymi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup licencji na użytkowanie systemu do weryfikacji opłat środowiskowych i zarządzania środkami finansowymi szczegółowo opisanych w załączniku nr 1.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.88.00 - 30.24.88.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATMOTERM S.A., Ul. Łangowskiego 4, 45-031 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95481,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111874,65
Oferta z najniższą ceną: 111874,65 / Oferta z najwyższą ceną: 111874,65
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, b) z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, Uzasadnienie faktyczne: Od 2010 roku, Wydział użytkuje system SOZAT do weryfikacji opłat środowiskowych i zarządzania środkami finansowymi, który umożliwia sprawne i pełne realizowanie obowiązków gromadzenia, weryfikacji i redystrybucji danych zawartych w przesyłanych formularzach w zakresie korzystania ze środowiska oraz gospodarki produktowej i opakowaniowej. W celu efektywnej realizacji zadań Wydziału, wskazany jest zakup licencji na okres kolejnego roku, począwszy od dnia 8 września br. Przedmiotem obecnego postępowania jest zakup licencji (przedłużenie jej obowiązywania) na użytkowanie wdrożonego dwa lata temu systemu, a nie zakup nowego oprogramowania. Pracownicy Wydziału zbierali informacje dotyczące systemów zainstalowanych i wdrożonych w innych województwach oraz uczestniczyli w prezentacjach systemów między innymi takich firm, jak: ATMOTERM S.A, SoftBlue, czy Bazy i Systemy Bankowe. Jedynym oprogramowaniem, które spełnia wszelkie wymogi ustawowe jest system SOZAT, którego twórcą jest ATMOTERM S.A. Firma ta jest jedynym wytwórcą, dystrybutorem i jedynym dysponentem praw autorskich w Unii Europejskiej oprogramowania opłatowo - księgowego służącego do zarządzania opłatami za korzystanie ze środowiska składającego się z aplikacji: - Wojewódzki Bank Zanieczyszczeń Środowiska, - Raporty z Wojewódzkiego Banku Zanieczyszczeń Środowiska, - Fundusz PRO, - F7, - Poczta. W tej sytuacji spełnione zostały przesłanki, uprawniające Zamawiającego do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki. Zamówienie, będzie realizowane przez tego samego wykonawcę, tj. ATMOTERM S.A., ul. Łangowskiego 4, 45-031 Opole.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Dostawę artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia Sportowego w Szczecinie w podziale na części.
- Obsługa, naprawy bieżące i konserwacje pompowni wód opadowych i roztopowych w roku 2025 w Szczecinie
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2025 roku.
- Usługi polegające na zapewnieniu pensjonatu, utrzymaniu i karmieniu koni służbowych wraz z podstawową opieką weterynaryjną oraz zoohigieczną oraz wynajem pomieszczeń dla policjantów jeźdźców
- Wymiana drzwi wejściowych stalowych do budynków przy ul. Piłsudskiego 24a oficyna lewa i 24b oficyna II w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.