eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPN 10/08 Dostawa drobnego wyposażenia gospodarczego wraz z montażem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Wrocław: PN 10/08 Dostawa drobnego wyposażenia gospodarczego wraz z montażem
Numer ogłoszenia: 21431 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, fax 071 3260622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromkowski.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 10/08 Dostawa drobnego wyposażenia gospodarczego wraz z montażem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego drobnego wyposażenia gospodarczego w ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.13.14.00 - Kurki, krany sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 42.13.14.00 - Kurki, krany sanitarne Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 26.12.13.00 - Lustra szklane Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.93.00 - Lustra szklane Oryginalny kod CPV: 29.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 29.71.11.36 - 29.71.11.36 Oryginalny kod CPV: 36.67.30.00 - Różnego rodzaju miotły i szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Wykonali minimum dwa zamówienia w zakresie dostawy drobnego wyposażenia gospodarczego o łącznej wartości minimum: 150 000,00 zł, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym 5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę, o których mowa w punkcie 2.1. odpowiednio f),a) oraz dla punktu 4 punktu 2.1 b)-e) SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. 3 do SIWZ b) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , zamówień w zakresie dostarczenia drobnego wyposażenia gospodarczego z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania, odbiorców. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 3. Wszelkie dokumenty stanowiące ofertę należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wyszczególnionych: 1) w pkt. 2.1 b,d,e -składa dokumenty lub dokument wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie zalega z uiszczaniem podatków ,opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) w punkcie 2.1 c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego Iub administracji kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt.4 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub spółki cywilnej (w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną). 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej, w Formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 3. Wszystkie dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 4.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5. Pełnomocnictwo winno zawierać co najmniej: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie (wraz z wymienieniem nazwy i adresu siedziby tych podmiotów) lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. d)pełnomocnictwo musi być podpisane (wystawione) przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa. 6. Pełnomocnictwo winno odpowiadać wymogom prawa polskiego 7. Każdy członków konsorcjum złoży dokumenty pozostałe złoży lider konsorcjum w imieniu konsorcjum. 8. Pełnomocnictwo winno odpowiadać wymogom prawa polskiego. 9. Wykonawcy składający ofertę wspólną Każdy z członków konsorcjum załączą , dokumenty, których mowa w części III punkcie 2.1 a,b, c, d, e. SIWZ. W imieniu konsorcjum lider załączy następujące wspólnie dokumenty , których mowa w części III punkcie 2.1. f, oraz 2.2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromkowski.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego ul. Koszarowa 5 we Wrocławiu Sekcja Umów i Zamowień Publicznych Bud. J. pokój 17.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego ul. Koszarowa 5 we Wrocławiu Sekcja Umów i Zamowień Publicznych Bud. J. pokój 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bateria umywalkowa bezdotykowa ścienna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bateria umywalkowa bezdotykowa ścienna - 4 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.13.14.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wanienka dezynfekcyjna - 1 szt oraz 2 szt (zał 1 b i 1 c).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wanienka dezynfekcyjna - 1 szt.oraz 2 szt (zał 1 b i 1 c).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dozownik łokciowy ścienny na butelkę 500 ml przeznaczony do dokładnego dozowania preparatów do odkażania i mycia rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik łokciowy ścienny na butelkę 500 ml przeznaczony do dokładnego dozowania preparatów do odkażania i mycia rąk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pojemniki na ręczniki - 198 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na ręczniki - 198 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wieszaki na papier toaletowy - 68 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wieszaki na papier toaletowy - 68 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pojemniki na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na odpady z pedałem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.36-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lustra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lustra.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.