eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kalisza w sezonie zimowym 2008/2009 z podziałem na cztery rejony.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Kalisz: Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kalisza w sezonie zimowym 2008/2009 z podziałem na cztery rejony.
Numer ogłoszenia: 214325 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, fax. 062 5049701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zp@zdm.kalisz.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kalisza w sezonie zimowym 2008/2009 z podziałem na cztery rejony..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: 1.Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kalisza na podstawowym układzie ulic z podziałem na cztery rejony. Powierzchnia ulic objętych zimowym utrzymaniem na podstawowym układzie ulic - zgodnie z załącznikiem nr 6 zawierającym wykaz ulic wynosi: Rejon I - ogółem : 194.703 m2 w tym: I standard 125.006 m2 II standard 69.697 m2 Rejon II - ogółem: 260.284 m2 w tym: I standard 103.724 m2 II standard 156.560 m2 Rejon III ogółem : 211.685 m2 w tym: I standard 165.598 m2 II standard 46.087 m2 Rejon IV - ogółem : 295.137m2 w tym: I standard 187.652 m2 II standard 107.485 m2 2.Zimowe utrzymanie ulic poza podstawowym układem ulic określonym w punkcie 1 w sporadycznych przypadkach spowodowanych trudnymi warunkami stanu zimowego dróg. 3. Opis przedmiotu zamówienia. - przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości zimowej wraz z ich zakupem i transportem - przygotowanie sprzętu do odśnieżania i zwalczania śliskości oraz załadunek materiałów - przygotowanie składowisk, pomieszczeń do kierowania akcją i systemu łączności - odtwarzanie na bieżąco zapasów materiałów pod kątem zabezpieczenia w trakcie trwania sezonu zimowego 2008-2009 - przygotowanie i wyposażenie mikrostacji meteorologicznej oraz zapewnienie łączności telefonicznej - kierowanie akcją zimową w zakresie odśnieżania, zwalczanie śliskości zimowej przy pomocy solanki lub w szczególnych sytuacjach mieszaniną soli z piaskiem zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg. 4. Ustalenia dotyczące realizacji zamówienia: - Zimowe utrzymanie ulic realizowane będzie przez Wykonawcę poprzez wyznaczonego z jego strony Dyżurnego. - Zimowe utrzymanie dróg zgodnie z ustalonym zakresem i standardami spoczywa na Wykonawcy i ponosi on pełną odpowiedzialność. - Decyzje dotyczące rozpoczęcia i zakończenia akcji zimowej czynnej podejmuje Dyżurny wyznaczony ze strony Wykonawcy po uprzednim uzyskaniu zgody Dyżurnego wyznaczonego przez Zamawiającego. Odpowiedzialność Wykonawcy o której mowa w pkt-cie 2 nie ma w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę potrzeby podjęcia akcji zimowej i nie uzyskania akceptacji dyżurnego ze strony Zamawiającego. - Zwalczanie śliskości zimowej odbywać się będzie przez posypywanie jezdni solą ze wstępnym zwilżaniem, a także odśnieżaniem przy użyciu pługów odśnieżnych. - W szczególnie uzasadnionych przypadkach kiedy zastosowanie solanki staje się nieefektywne (np. w temp. otoczenia poniżej -10 C ), Wykonawca może zastosować mieszaninę piasku z solą. Zastosowanie mieszaniny piasku z solą wymaga zgody Dyżurnego wyznaczonego przez Zamawiającego. - W dniu podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić do akceptacji ZDM sposób gromadzenia danych o prowadzeniu akcji zimowej. - Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia łączności pomiędzy dyżurnym, a jednostkami bezpośrednio uczestniczącymi w prowadzeniu zimowego utrzymania. - Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje codziennie meldunki o przebiegu Akcji zimowej wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru do godz. 830 w sekretariacie Zarządu Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz. - Meldunki za dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta) należy składać pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym w siedzibie ZDM do godz. 8.30. - Prowadzenie dziennika dyżurów, pracy sprzętu i dziennika pogody oraz zgłaszanych interwencji. 5. Wymagania w zakresie realizacji zimowego utrzymania. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej dróg objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie zgodnie z założonymi standardami określonymi w siwz. 6.Materiały Materiałami stosowanymi przy zwalczaniu śliskości zimowej są: - solanka - roztwór soli z wodą o stężeniu 20% - mieszanina piasku z solą o stężeniu soli w ilości 10 %. Zamawiający dopuszcza użycie mieszanki piasku z solą w przypadku wystąpienia warunków niekorzystnych (przy tem. Pon. - 10 0C w których użycie solanki staje się nieefektywne.Zastosowanie mieszaniny piasku z solą wymaga zgody dyżurnego ze strony Zamawiającego. 7. Sprzęt. - Wykonawca powinien mieć lub dysponować sprzętem zapewniającym transport materiałów i szybkiego odtworzenia zapasów na składowisku . Sól powinna być transportowana pod plandekami. - Ilość potrzebnego sprzętu powinna zapewnić utrzymanie ilości m2 dróg (pkt. 2 Instrukcji dla oferentów), zgodnie z założonymi standardami . W przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej realizację usługi wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego na własny koszt. - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania prawidłowo oznakowanego sprzętu zapewniającego bezpieczeństwo innym użytkownikom drogi i ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia na drodze wynikające z niewłaściwej eksploatacji lub oznakowania sprzętu. - Sprzęt do zimowego utrzymania Wykonawca wyposaży w łańcuchy przeciwpoślizgowe, w sytuacjach w których zajdzie konieczność ich zastosowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Rejon I - 5000.00 zł, Rejon II - 7000.00 zł, Rejon III - 4000.00 zł, Rejon IV - 6000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych , siwz oraz spełniający następujące warunki minimalne: 1. Posiadają lub mają zapewniony dostęp ( udokumentowany umową najmu , dzierżawy, użyczenia itp. ) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia dla jednego rejonu . Minimalny potencjał techniczny do obsługi jednego rejonu : a) solarki 1 szt. b) pługi lekkie 2 szt. c) pługi średnie 1 szt. d) piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem 1 szt. e) urządzenie do wytwarzania solanki wraz ze zbiornikami magazynowymi 1 szt. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty na dwa lub więcej rejonów pod warunkiem wykazania potencjału technicznego j.n. Minimalny potencjał techniczny do obsługi dwóch rejonów : a) solarki 2 szt. b) pługi lekkie 3 szt. c) pługi średnie 2 szt d) piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem 1 szt. e) urządzenie do wytwarzania solanki wraz ze zbiornikami magazynowymi 1 szt. Minimalny potencjał techniczny do obsługi trzech rejonów : a) solarki 3 szt. b) pługi lekkie 5 szt. c) pługi średnie 3 szt d) piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem 1 szt. e) urządzenie do wytwarzania solanki wraz ze zbiornikami magazynowymi 1 szt. Minimalny potencjał techniczny do obsługi czterech rejonów : a) solarki 4 szt. b) pługi lekkie 6 szt. c) pługi średnie 4 szt. d) piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem 1 szt. e) urządzenie do wytwarzania solanki wraz ze zbiornikami magazynowymi 1 szt. 2. Posiadanie składowiska materiałów oraz urządzenia do wytwarzania solanki. W przypadku prowadzenia zimowego utrzymania w więcej niż 1 rejonie wystarczy 1 składowisko i 1 urządzenie do wytwarzania solanki. 3. W ciągu ostatnich 5 lat kierowali i prowadzili przynajmniej jeden raz zimowe utrzymanie w zakresie uszarstniania i odśnieżania na drogach publicznych. 4. zaakceptują termin realizacji zamówienia: od 01.11.2008 r. do 31.03.2009r. 5. zaakceptują możliwość wcześniejszego rozpoczęcia a także wydłużenia czasu prowadzenia zimowego utrzymania ulic A-z w przypadku wystapienia niekorzystnych warunków atmosferycznych 6. Zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewdencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz usług z okresu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wykaz sprzętu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REJON I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon I - ogółem : 194.703 m2 w tym: I standard 125.006 m2 II standard 69.697 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REJON II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon II - ogółem: 260.284 m2 w tym: I standard 103.724 m2 II standard 156.560 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REJON III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon III ogółem : 211.685 m2 w tym: I standard 165.598 m2 II standard 46.087 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: REJON IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon IV - ogółem : 295.137m2 w tym: I standard 187.652 m2 II standard 107.485 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.