Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Sanok: wymiana okien w Zespole Szkół Nr 4
im. Króla Kazimierza Wielkiego w Sanoku
Numer ogłoszenia: 214327 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 4 im. Króla Kazimierza Wielkiego , ul. Sadowa 21, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0 13 464 75 00, faks 0 13 464 75 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs4.esanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana okien w Zespole Szkół Nr 4 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Sanoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, ogólna charakterystyka robót ,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz rysunek. Zadanie obejmuje dostawę okien z tworzywa sztucznego oraz ich montaż, po wcześniejszym demontażu starych okien drewnianych i ich wywiezieniu na miejsce wskazane przez Wykonawcę. 1. Dostawa okien obejmuje: 1.1 Dostawę okien PCV jednoramowych w kolorze białym. Okna stałe szklone bezpośrednio w ramie. Okucia uchylne lub uchylno - rozwieralne. Zestaw szybowy jednokomorowy 4/16/4 thermofloat z argonem. Okna bezpieczne laminowane z folią PVB klasy P2 z szybą 4/16/44.2 (bezpieczna od wewnątrz). 2. Montaż okien obejmuje: 2.1. Rozebranie starych podokienników blaszanych. 2.2.Wykucie starego okna, wyczyszczenie i wyrównanie powierzchni muru oraz naprawienie ewentualnych uszkodzeń ościeży. 2.3. Montaż nowego okna (powierzchnia pianki PU po wycięciu przesmarowana płynnym silikonem). 2.4. Uzupełnienie i wyrównanie spadków pod obróbki blacharskie. 2.5. Montaż starych podokienników z blachy ocynkowanej. 2.6. Uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych III kat przy oknach. Poszpachlowanie nierówności i pomalowanie ościeży farba emulsyjną. Uwaga: wymiary otworów okiennych należy pobrać na budowie. Sposób otwierania poszczególnych okien należy ustalić z inwestorem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz poświadczających, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania stawiane przez zamawiającego, albo jeśli dokumenty te zawierać będą błędy - do ich uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 ustawy. Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda złożenia: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści jak załącznik nr 3 do siwz Ponadto Zamawiający żąda złożenia: 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w punkcie 2. 4) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz 5) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień w specjalności konstrukcyjno-budowlanej kierownika budowy oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z terminem ważności na dzień składania ofert potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli inny podmiot udostępnia wykonawcy swój potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w danej procedurze zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa, podmioty występujące wspólnie oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną, fizyczną, jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej. Przy załączeniu do oferty pełnomocnictwa w formie kserokopii, kserokopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokument o którym mowa w pkt. 1 (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) oraz w pkt. 2 (aktualny odpis z właściwego rejestru ) składają oddzielnie. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku gdy oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w pkt 2) oferent składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt. 2 i 5) należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia za zgodność z oryginałem potwierdza pełnomocnik..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs4.esanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 4 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Sanoku 38-500 Sanok, ul. Sadowa 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 4 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Sanoku 38-500 Sanok, ul. Sadowa 21 Gabinet dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niebieszczany na terenie gminy Sanok
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Dostawa artykułów sypkich, słoików, makaronów dla SPZOZ Sanok
- Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.