eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wińsko › Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki (rok prod.2007),wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego, z wykupem końcowym dla ZGKiM w Wińsku



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Wińsko: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki (rok prod.2007),wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego, z wykupem końcowym dla ZGKiM w Wińsku
Numer ogłoszenia: 214343 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Piłsudskiego 33, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3898075, fax 0-71 3898075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wonsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki (rok prod.2007),wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego, z wykupem końcowym dla ZGKiM w Wińsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2 Parametry techniczne: a) koparko ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu wolnobieżnego dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z art. 66 ustawy Prawo o ruchu Drogowym. b) rok produkcji 2007, c) silnik wysokoprężny o mocy znamionowej 80-100 KM, d) napęd koparko-ładowarki na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś, e) skrzynia biegów mechaniczna f) układ kierowniczy: hydrostatyczny ze wspomaganiem, g) układ hamulcowy niezależny na tylne koła h) osprzęt ładowarkowy: - łyżka ładowarkowa dwudzielna na szybkozłączu, wielofunkcyjna z możliwością ładowania, spychania, rozściełania, chwytania o pojemności min. 0,65m3, max. wys. załadunku i rozładunku 3,4m, opcja zamontowania dodatkowego sprzętu np.: pługa do odśnieżania, wideł do palet, młota hydraulicznego. i) osprzęt koparkowy: - łyżka do kopania 0,20 - 0,25 m3, max. głębokość kopania 4,3m j) sterowanie osprzętem koparko-ładowarkowym typu Joystick k) dodatkowy osprzęt - pług skrętny do śniegu; - widły do palet; - łyżka do koparki o szerokości 0,4m; - łyżka do skarpowania o szerokości 1,2m. 3. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia: a) Oferowana koparko-ładowarka musi spełniać wszystkie warunki zawarte w pkt.2 b) gwarancja na oferowaną koparkę musi wynosić min. 12 m-cy, c) wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki oraz dostawę części zamiennych, d) podjęcie naprawy koparko-ładowarki wyłączonej z eksploatacji musi nastąpić maksymalnie do trzeciego dnia od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie do 14 dni od daty jej rozpoczęcia, e) oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, lampy ostrzegawczej odbłyskowej, podnośnika hydraulicznego i podstawowych narzędzi, f) wykonawca musi dostarczyć: - zaświadczenie, że koparko- ładowarka spełnia wymagania pojazdu wolnobieżnego dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z art. 66 ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, - polisę ubezpieczeniową OC z okresem ubezpieczenia okres min. 3 m-cy, - instrukcję obsługi, katalog części zamiennych, - kartę gwarancyjną, - protokół zdawczo-odbiorczy. g) w cenie dostawy należy uwzględnić przeszkolenie operatora Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji koparko-ładowarki. 4. Warunki leasingu: - czynsz inicjalny: 40% - depozyt gwarancyjny(wykup): 1% - okres leasingu - 3 letni, - harmonogram spłat: równomierny, - raty leasingu: miesięczne o stałej stopie oprocentowania( rata leasingu powinna obejmowac spłatę wartości pojazdu, koszty obsługi leasingu, ubezpieczenie majątkowe, opłaty manipulacyjne, prowizje i inne opłaty ponoszone przez zamawiającego) - gwarantowane prawo pierwokupu, - leasing w walucie PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: - jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowo cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę zał. nr 2 2. Wzór umowy , parafowany przez wykonawcę zał. nr 5 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, zał. nr 3 7. Wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw leasingowych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, zał. nr 4 8. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.winsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wińsku ul. Piłsudskiego 33, 56-160 Wińsko e-mail:zgkim.winsko@wp.pl tel/fax 071- 389 80 75.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 11:00, miejsce: ( sekretariat): Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Piłsudskiego 33,56-160 Wińsko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.